Bus resti stende u minibus driver

Hè statu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Samsun hà fattu una chjama à "Buss" à e linee di minibus è minibus dopu chì u sistema ferroviariu hè statu allargatu à Tekkeköy. I capi di linea anu annunziatu chì si preparanu per una nova sfida

Dopu avè allargatu u Sistema di Ferrovia Ligeru à Atakum, a Municipalità Metropolitana di Samsun si prepara à implementà a restrizione di rotte nantu à e linee di minibus è minibus, dopu avè allargatu a linea à Tekkeköy. Mentre era sappiutu chì a Municipalità Metropolitana preparava un novu pianu maestru di trasportu, hè statu dichjaratu chì i pruprietarii di a linea sò stati chjamati "Get Bus".

Dopu à u sistema di ferrovia ligera implementatu da a Municipalità Metropolitana di Samsun trà Gar-OMU u 10 d'ottobre di u 2010, e restrizioni di rotte sò state imposte à i minibus è i minibus chì correnu paralleli à u sistema ferroviariu. Cù a decisione chì hà pigliatu, a municipalità hà pruibitu à i minibus è i minibus di entre in u centru di u distrittu di Ilkadım di Samsun trà u Port Junction è Shell Junction in Atatürk Boulevard, è stipulava chì u portu Junction per i minibus chì venenu da l'ouest di a cità, è Shell Junction per quelli. venenu da u latu est di a cità. Malgradu e riazzioni di u domuscular, a Municipalità Metropolitana hà cumandatu a linea di autobus eskpress trà OMÜ-Gar.

HAN PRESENTU UNA CASA E CAMBIATE I ROUTE
Dopu à i buttreghi di Dolmus, anu manifestatu a so reazzione parechje volte in Atakum è Ilkadım cù l'azzioni chì anu realizatu bluccà e strade. A maiò parte di i cunduttori di minibus chì anu participatu à e manifestazioni sò stati pruvati è cundannati. Dopu, alcuni cambiamenti di rotta sò stati fatti in a demanda presentata da i pruprietarii di linea di minibus. In cunfurmità cù a decisione di a tribunale, i cunduttori di linea di minibus chì entranu in u centru di a cità da u punente sò stati permessi di entre in a Fair Street finu à l'Uffiziu di u Guvernatore per quelli chì entranu da a direzzione est da a junction Port à Fair Street. Mentre chì parechji prucessi in quantu à e rotte eranu sempre in corso, un cunduttore di minibus hè mortu di un attaccu di cori durante e prutestazioni.

U PLAN MASTER DI TRANSPORTU MUNICIPAL SI PREPARA
À questu puntu, hè statu dichjaratu chì a Municipalità Metropolitana di Samsun hè in un novu accordu per i minibus è i minibuses dopu allargà u Sistema Light Rail versu Tekkeköy. Hè statu amparatu chì a Municipalità Metropolitana hà preparatu un novu pianu maestru di trasportu. Hè statu amparatu chì a municipalità hà fattu una chjama à "Buss" à i pruprietarii di minibus è minibus chì trasportanu à Canik è Tekkeköy. A Municipalità Metropolitana hà accettatu una dumanda di prestitu di 70 milioni di lire per 11 autobus è 105 treni leggeri da Iller Bank in u cunsigliu municipale.

BUSES À A BILL OF BANKRUPTCY
Canik Teknepınar Hacı İsmail Düvecik Associazione di Condutturi di Minibus Selahattin Değirmenci hà dettu chì a Municipalità Metropolitana li hà fattu una chjama à "Ottene u Bus". Demirci hà dettu chì l'autobus publichi privatizzati da a Municipalità Metropolitana sò in fallimentu, "106 autobus publichi sò à l'orlu di a fallimentu. Portanu i passageri per liberu. U Sistema Ferroviariu hè feritu. Nevicava per 5 ghjorni è e strade eranu chjuse. L'autobus ùn anu micca operatu nantu à u sistema ferroviariu. Solu i minibuses travagliavanu à quellu tempu. In questu casu, a Municipalità Metropolitana ci dice di piglià un autobus. Sentemu chì facenu un pianu maestru di trasportu. Avemu preparatu un pianu maestru di trasportu. Forse volenu una seconda guerra. Semu contru à tali pratiche top-down. Semu aperti à u dialogu ", disse.

SEGUMU U SUGETTU
Hakan Bektaş, presidente di Hasköy Minibus Drivers Association, hà dichjaratu chì sanu chì a Municipalità Metropolitana hè in un novu pianu maestru di trasportu. Bektaş hà dettu: "Avemu intesu ancu chì chjamanu minibus per piglià autobus, ma l'autobus privati ​​​​pubblichi sò à l'orlu di a fallimentu. Dapoi anni opprimenu i cunduttori di furgone. Seguimu u prublema ", disse.

Sò cun u driver di u minibus
Fevzi Apaydın, presidente di a Federazione Turca di Conducenti è Automobilisti, hà enfatizatu chì sò in favore di risolve i prublemi attraversu u dialogu. Dicendu: "Hè faciule di dì à e persone di cumprà un autobus", disse Apaydın, "Un autobus costa 300 mila lire. U sistema ferroviariu pò travaglià finu à Tekkeköy, senza prublema. Tuttavia, simu contru à ignurà i minibus è i minibuses. I prublemi devenu esse risolti cù u dialogu piuttostu chè ciò chì aghju fattu. A Municipalità Metropolitana hà privatizatu l'autobus publichi. Quandu i so diritti sò stati usurpati, l'offerta hè stata tornata. L'autobus publichi privati ​​​​deveranu risolve i prublemi. Problemi micca insolubili. L'industria di i minibus hè nata per risponde à e richieste. A Municipalità Metropolitana di Samsun ùn hà micca custruitu un garage o una facilità suciale per i minibus finu à avà. U prublema ùn hè micca risolta solu da a cullizzioni di i tassi. A riunione deve esse fatta è a via di dialogu deve esse tena aperta cù tutti. Certi prucessi sò stati presentati in quantu à Atakum dopu a restrizione di a strada, i risultati sò stati ricevuti, è certi sò sempre in corso. Semu favurevuli di risolve i prublemi attraversu u dialogu. Sò cun i cunduttori ", disse.

Surghjente: www.hedefhalk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*