U timbru di Izmir nantu à a pista di ghiaccio

Timbro di İzmir nantu à a pista di ghiaccio: I picculi atleti di a Municipalità Metropolitana di İzmir vincenu 2 medaglie d'oru, 3 d'argentu è 3 di bronzu à u Campionatu d'Incentivazione di Turchia di Pattinaggio Artistico tenutu in a Capitale.

L'atleti chì cumpetenu in nome di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u Campionatu Turcu di l'Incentive di Pattinaggio di Figura hà fattu una forte impressione cù u so successu. L'atleti di a Municipalità Metropolitana di Izmir vincìu 15 medaglie d'oru, 77 d'argentu è 2 di bronzu in u campionatu, chì hè statu tenutu in u Palazzu di Pattinaggio di Ghiaccio BELPA in Ankara è in quale squadre 3 è atleti 3 da Istanbul, Kocaeli è Ankara è Izmir anu participatu.

Batu Tasasız in a categuria di l'omi trà l'età di 6-7, è Sezen Öztürk in a categuria di e donne anu superatu tutti i so cuncurrenti è divintò u campionu. Toprak Güllükaya hà vintu a medaglia d'argentu in l'omi di 6-7 anni, mentre chì Nehir Alan, cumpete in a listessa categuria d'età, hà guadagnatu u terzu postu in e donne.

Berkant Algül cumpete in a categuria maschile di 9-10 anni è Defne Günce Kılıç in a categuria femminile hà vintu a medaglia d'argentu, mentre Efe Kızık è Ezgi Güler anu vintu a medaglia di bronzu.