U metro di Adana hè ancu affidatu à e donne

A metro di Adana hè ancu affidata à e donne: i cunduttori femminili trasportanu in modu sicuru millaie di persone à ghjornu in u Sistema di Ferrovia Ligeru di a Municipalità Metropolitana di Adana.

10 donne si sentenu in a sedia di u cunduttore in u Sistema di Ferrovia Ligeru di a Municipalità Metropolitana di Adana (Adana Metro), chì hè utilizatu da una media di 4 milioni di persone annu in Adana. I cunduttori femini, chì travaglianu in treni chì ponu ghjunghje à una vitezza di 80 chilometri per ora, sò longu 81 metri è pesanu 123 tunnillati, portanu a ghjente di Adana in modu sicuru.

A MANU DI A DONNA PIGLIA ANCHE I RAILS
A municipalità metropolitana di Adana, chì impiega 120 cunduttori femini in autobus municipali, hà ancu priurità di e donne in u Sistema Light Rail. Simge Özkan, Gülten Kaya, Nazlı Baştuğ è Gülşah Çinçin, seduti in a sedia di u maestru, aghjunghjenu eleganza à e ferrovie. U presidente Hüseyin Sözlü, chì hà spressu a so opinione nantu à parechje piattaforme chì hè assai impurtante per e donne per avè uguali opportunità cù l'omi in ogni campu di a vita, hà ancu revelatu a discriminazione pusitiva in favore di e donne in u staffu di cunduttori di 32 persone.

DOMINU GIANT TRAMWAYS
I cunduttori femine chì gestiscenu i tramvii giganti in Adana Metro, chì furnisce servizii di trasportu publicu in 13.5 stazioni trà 06.00 è 23.00 nantu à una strada di 13 chilometri, dichjaranu chì stu travagliu ùn hè micca faciule postu chì hè stancu è richiede attenzione. I cunduttori, chì sò assai attenti à u risicu di i passageri chjappà à e tappe, cuntrollanu u tram, chì ùn hà micca u volante, cù u joystick. I cunduttori, chì spinghjenu a leva in avanti è tiranu u tram in avanti è in daretu per piantà lu, rispundenu cù pacienza à e dumande di i citadini curiosi è attraenu simpatia cù u so cumpurtamentu amichevule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*