Visita da CER à TCDD Tasimacilik A.Ş.

Visita da CER à TCDD Taşımacılık A.Ş.: A delegazione guidata da Libor Lochman, Direttore Esecutivu di u Gruppu Ferroviario è Infrastrutturale Europeu (CER), hà visitatu TCDD Taşımacılık A.Ş. u 17 di ferraghju 2017 è hà fattu una presentazione nantu à u travagliu. di CER.

Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Transportation, Diputati General Managers Mehmet Uras, capi di dipartimenti è amministratori anu assistitu à a riunione.

Durante a so riunione cù Lochman, u General Manager Kurt hà enfatizatu u prucessu di liberalizazione di u trasportu ferroviariu è hà dettu:

"Da u 1 di ghjennaghju di u 2017, a Direzzione Generale TCDD hè stata assignata cum'è operatore di l'infrastruttura è TCDD Taşımacılık AŞ cum'è operatore di treni. A nostra cumpagnia cumpete cù altri operatori in u settore. Avemu seguitu i sviluppi è l'innuvazioni in u settore dapoi parechji anni, avà seguitemu sottu à u tettu di a Cumpagnia, ma a vostra rispunsabilità hè diventata più pisanti. Travagliemu per furnisce u trasportu in i standard europei è attachemu una grande impurtanza à a cooperazione cù l'operatori, l'istituzioni, l'urganisazioni è l'urganisazioni in u settore per assicurà questu. Per questu mutivu, CER hè una di l'urganisazioni cù quale cooperaremu. Eramu assai cuntenti di a visita di u Signore Lochman, è vogliu ringraziallu per l'invitatu à travaglià cù CER in 2017. "

Lochman: "In u passatu, avemu avutu discussioni cù UDHB è TCDD per riforme. Semu piacè di esse un membru di TCDD Tasimacilik AS è di stabilisce una stretta cooperazione. Vulemu parlà di u travagliu di a vostra cumpagnia in u quadru di e riformi di l'UE è di sparte l'esperienze di a vostra cumpagnia cù altri membri. Avemu u scopu di aumentà a parte di e ferrovie in u trasportu di merci è di passageri è di realizà attività ferroviarie rapidamente senza interruzzione. Travagliemu in l'interessi di i nostri membri è dà ogni tipu di sustegnu à i nostri membri. Vulemu vede a vostra cumpagnia cum'è membru ancu.'' Disse.

Comu hè cunnisciutu, u CER hà a sede in Bruxelles; Hè un'associu internaziunale senza prufittu stabilitu per travaglià in tutti i prublemi riguardanti l'azzioni è l'ugettivi di l'Unione Europea (UE) in u campu di u trasportu, per analizà i prublemi ligati à questi temi, in particulare da a perspettiva di u settore ferroviariu. , per pruduce suluzioni è per assicurà l'implementazione di suluzioni, per avanzà è sviluppà u settore di u trasportu ferroviariu.

Cù i seminarii, e riunioni di travagliu, i rapporti è l'esami ch'ellu urganizeghja, face iniziative è attività di lobbying davanti à l'urganismi di decisione di l'UE in cunfurmità cù l'interessi cumuni di i so membri.

Fundatu in u 20 cù 1988 membri, u CER hà un totale di 67 membri, cumpresi 6 membri pienu è 73 partenarii, custituiti da cumpagnie infrastrutturali, operatori ferroviari è e so associazioni naziunali. Da i so membri, rapprisenta circa 73 per centu di a reta ferroviaria in a geografia chì copre l'UE, l'EFTA è i paesi candidati à l'UE; Hà a capacità di rapprisintà u 80 per centu di u trasportu di merci ferroviarie è u 96 per centu di u trasportu di passageri ferroviari.

I so membri sò custituiti da cumpagnie di i paesi di l'UE (28), Norvegia, Svizzera è Moldavia, paesi candidati è potenziali candidati à l'UE, Macedonia, Montenegro, Serbia è Turchia, è paesi Balcani Occidentali. Hà dinò cumpagnie partenarii da Austria, Giappone, Georgia, Paesi Bassi, Svizzera è Ungheria.

Quandu i membri CER sò classificati; 33,3% "imprese integrate"; 11,6% "gestori di l'infrastruttura"; 11,6% "operatori di passageri"; 18,8% "operatori di trasportu"; 14,5% "operatori di passageri è di merci"; 7,2% "associazioni naziunali"; è 2,9% cum'è "altri".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*