3. U persunale di l'aeroportu serà furmatu à HKU

U persunale di u 3rd Airport serà furmatu in HKU: U protocolu trà l'Università Gaziantep Hasan Kalyoncu è l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu (IATA) in quale 3 mila persone per esse impiegate in u 10rd aeroportu di Istanbul riceveranu furmazione hè stata firmata in una cerimonia.

Cuntinuendu u so travagliu cum'è un centru di scienza innovativu è di sviluppu, l'Università Hasan Kalyoncu aumenta u so successu in i prughjetti educativi ghjornu per ghjornu. In questu cuntestu, HKU hà aghjustatu un novu à i so sforzi di cooperazione di furmazione è hà firmatu un protocolu di cooperazione di furmazione cumuna cù IATA.

À a cerimonia tenuta in u Centru di Cungressu è Cultura di HKU, e firme sò state firmate da u Rettore HKU Prof. Dr. Hè stata presa da Tamer Yılmaz è Rafael Schvartzman, Vice Direttore Generale IATA rispunsevule per a Regione Europea.

Protocolu di firma: HKU Rector Prof. Dr. Tamer Yılmaz, Direttore Generale Diputatu IATA rispunsevule per a Regione Europea Rafael Schvartzman, IATA Turchia, Azerbaijan è u Turkmenistan Regional Manager Funda Çalışır, IATA Manager Direct Sales Vyron LOUPASIS, IATA Aviation Manager Mehmet Erkan Dursun, numerosi membri di stampa, accademichi HKÜ è studenti anu assistitu.

10 mila persone riceveranu furmazione

In u scopu di u Protocolu chì hà u scopu di "Formà Personale Qualificatu" per u settore di l'aviazione emergente; A furmazione serà datu à 200 mila persone chì travagliaranu in u novu aeroportu di Istanbul, chì hè previstu di serve 2018 milioni di passageri annu quandu tutte e fasi sò finite è chì a prima fase hè prevista per esse aperta in 10.

A furmazione da esse furnita in cunfurmità cù a pulitica "Educazione per tutta a vita" di u Centru di Educazione Continua di l'Università Hasan Kalyoncu (HKUSEM); Serà urganizatu in cunfurmità cù i normi di a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile è l'Associazione Internaziunale di Trasportu Aereu.

"Scopiu: Per furmà u persunale qualificatu"

À a ceremonia, u HKU Rector Prof. hà enfatizatu l'impurtanza di pruduce prughjetti per u benefiziu di a sucità cum'è università. Dr. Tamer Yılmaz: "L'Università Hasan Kalyoncu hè a prima università di fundazione in a regione. Dapoi u ghjornu di a so fundazione, si distingue per migliurà constantemente a so visione è esse innovativa è imprenditoriale. U duvere più impurtante di l'università hè di furnisce l'educazione. Inoltre, furnisce servizii chì benefiziu a sucità è pruduce prughjetti per u benefiziu di a sucità sò trà i duveri di l'università. Semu fieri di realizà stu prughjettu di furmazione cù l'IATA, chì hà u scopu di furmà u persunale qualificatu per u 3u Aeroportu di Istanbul, unu di i più grandi aeroporti in u mondu. "In cunfurmità cù questi pinsamenti, spergu chì stu protokollu trà l'Università Hasan Kalyoncu è l'IATA serà benefica è pruduttiva", disse.

"U più grande prughjettu di furmazione mai realizatu da l'IATA"

Esprimendu i so pinsamenti nantu à a cooperazione, u Direttore Generale Diputatu IATA Responsabile di a Regione Europea Rafael Schvartzman hà dettu: "Semu onorati di travaglià cù l'Università Hasan Kalyoncu per u successu di u novu aeroportu di Istanbul. Questu serà u più grande prughjettu di furmazione chì l'IATA hà mai fattu. Semu determinati à furmà u persunale di travagliu duru è talentu per l'aeroportu per purtà u novu aeroportu di Istanbul al di là di e aspettative. A visione di Turchia di furnisce servizii di trasportu aereu di prima qualità à i standard mundiali è a so dedizione in questu campu sò chjaramente vistu. Speremu chì questu accordu serà u principiu di un partenariatu longu è produttivu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*