MOTAŞ Conduce Sondaggio Clienti

MOTAŞ conduce un sondaghju di i clienti: MOTAŞ, chì opera u trasportu publicu di Malatya, conduce un sondaghju per misurà a satisfaczione di i clienti.

U direttore generale di MOTAŞ, Enver Sedat Tamgacı, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu un sondaghju per misurà a satisfaczione di i passageri è amparà e so richieste per dirige l'investimenti è i passi chì facenu in u campu di u trasportu publicu.

"Cum'è a nostra istituzione, chì dà priorità à a satisfaczione di i clienti, quist'annu avemu principiatu u studiu d'indagine chì facemu regularmente ogni annu per sapè ciò chì u cliente vole, ciò chì ùn vole micca, è quantu hè cuntentu di quale di i nostri servizii. .

In u scopu di l'indagine chì avemu cumandatu da una urganizazione indipendente, un totale di undici dumande sò fatte à i nostri clienti chì viaghjanu in autobus è trambusi è à i passageri chì aspettanu i veiculi à l'arrêt.

Quale hè a reazzione di u publicu à e nostre attività in diversi duminii ?Ci sò difetti chì vedenu chì ùn pudemu micca ? À chì livellu hè u serviziu chì furnimu riflette nantu à u cliente? Pensemu chì, salvu chì avemu amparatu queste è misurà u livellu di l'impattu è a reazione, i passi da piglià seranu incompleti. "Per questu mutivu, avemu da amparà u livellu di satisfaczione di i clienti attraversu i risultati di l'inchiesta, riviseremu i prucessi secondu a dumanda è inizià u travagliu necessariu per ghjunghje à u massimu livellu di satisfaczione".

Dichjarà chì sparteranu i risultati cù u publicu quandu l'indagine chì pensanu di fà nantu à 10 mila persone hè finita, Tamgacı hà dettu: "A nostra ricerca continuerà à cuntinuà u serviziu chì furnimu in u megliu modu pussibule", è hà spartutu alcune dati da i risultati di l'indagine chì anu realizatu in 2016:

"Semu assai sopra à a media di Türkiye in a soddisfazione di i passageri"

"Sicondu i dati TUIK, avemu vistu chì a satisfaczione cù u trasportu publicu in Turchia, chì hè 62%, hà righjuntu un livellu assai più altu ch'è i risultati di l'indagine chì avemu realizatu in 2016. In u risultatu di l'indagine, hè statu cunclusu chì u 71% di i passageri sò generalmente soddisfatti di u nostru serviziu.

U 68% di i passageri hà rispostu "appropritatu" à a quistione "Sò i tempi d'attesa à e tappe à u livellu desideratu?", 63% di i passageri anu rispostu "pusitivu" à a quistione "Sò u numeru di viaghji hè abbastanza?", è U 55% di i passageri hà rispostu "appropritatu" à a quistione "Sò i tassi di occupazione di l'autobus appropritatu?" Rispose.

U 66% di l'interpellati hà dichjaratu chì i posti è i zoni d'attesa in e fermate eranu abbastanza, u 72% hà dichjaratu chì l'indicazione è a marcatura à e tappe sò abbastanza, è u 84% hà dichjaratu chì l'autobus eranu sicuri.
Mentre u 82% di i passageri hà dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di a pulizia di i veiculi, u 83% hà dettu ch'elli eranu soddisfatti di l'attitudine è u cumpurtamentu di u persunale, è u 81% dicianu chì eranu soddisfatti di a cumunicazione di u persunale cù u persunale. i clienti.

Quandu avemu vistu i risultati di l'inchiesta, avemu vistu chì ci era una media di 71% di satisfaczione cù a nostra cumpagnia.
In u novu periodu, avemu fattu qualchi innovazioni in i nostri spazii di serviziu. Avemu fattu abbastanza sforzi per informà i passageri sia in e fermate sia in u veiculu. Stimu chì questu avarà un impattu pusitivu nantu à l'indagine. In 2016, avemu principiatu un travagliu detallatu di pulizia di i nostri veiculi è trasportu i nostri passageri cù veiculi igienici. "Questu rifletterà positivamente nantu à l'indagine", disse.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì i risultati di l'indagine, chì hè stata lanciata in marzu 2017, seranu sparte cù u publicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*