Precauzione per l'Accidenti di Tram in Samsun

Precauzione per l'Accidenti di Tram in Samsun: U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Kadir Gürkan, hà dettu chì implementanu u prughjettu di "Trasportu urbanu sicuru" per prevene accidenti chì implicanu tram in u sistema ferroviariu.

Dopu l'accidenti fatali chì implicanu tram in u Sistema Ferroviariu Samsun, a Municipalità Metropolitana SAMULAŞ, chì opera u sistema, hà cuminciatu à travaglià per piglià precauzioni. U Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, Kadir Gürkan, hà dettu chì anu sviluppatu un prughjettu per riduce l'accidenti chì implicanu i veiculi di trasportu publicu.

Spieghendu chì anu fattu annunzii d'avvertimentu à i citadini in e stazioni nantu à e rotte di u tram è pusonu segni d'avvertimentu à l'entrate di e stazioni, Gürkan hà dettu: "Luttemu per attirà l'attenzione di i passageri è prevene possibili accidenti. Puderemu ancu i segni d'avvertimentu in stazioni è in diverse parti di a cità. Lanceremu un prughjettu di "Trasportu urbanu sicuru" per copre 30 mila studienti. "Avisemu ancu quelli chì travaglianu in u trasportu urbanu". disse.

ÙN PORTATE CAPPUCCI, ÙN SCUdite MUSICA
Gürkan hà dichjaratu chì a maiò parte di l'accidenti implicanu l'attaccamentu di i pedoni, è chì qualchì volta si verificanu in forma di tramvii chì culpiscenu i veiculi à un passaghju à livellu. Enfatizendu chì a maiò parte di l'accidenti chì implicanu i pedoni sò accaduti per una trascuranza, Gürkan hà cuntinuatu cusì: "U mutivu principale per chì i tramvii anu colpitu i pedoni in l'accidenti di l'annu passatu era chì i pedoni ascoltavanu musica forte attraversu cuffie cunnessi à i dispositi mobili. I pedoni ùn vedenu micca i segni o sentenu u sonu di u tram, perchè sò distratti. Per questu causa, si verificanu accidenti indesiderati. In novu, in u clima fretu, i nostri citadini coprenu a so testa cumpletamente cù cappucciu è ùn ponu micca vede i veiculi. "Per quessa, dumandemu à i nostri citadini di caccià i so cuffie chì impediscenu u sonu di esse intesu è i so cappucci chì copre a visibilità quandu entranu in stazioni".

Surghjente: www.hedefhalk.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*