U Prughjettu Miracles of Sprouts di TürkTraktör hà iniziatu

U Prughjettu Miracles of Sprouts di TürkTraktör hà iniziatu: TürkTraktör invita studienti femine di Sakarya à participà à a produzzione è à l'impieghi di l'industria pesante.

TürkTraktör hà scontru cù studienti femine chì studianu à l'Osmangazi Vocational and Technical Anatolian High School è Şen Piliç Vocational and Technical Anatolian High School in Sakarya, in u scopu di l'educazione di u prughjettu "Miracles of Sprouts".

TürkTraktör era in Sakarya per e so attività educative di u Prughjettu Miracles of Sprouts, chì hè statu iniziatu per sustene l'aumentu di a forza di travagliu femminile in i campi di l'agricultura è l'automobile in Turchia.

TürkTraktör hà scontru cù i studienti, i prufessori è i genitori à u Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu Osmangazi è Şen Piliç Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu in Sakarya, in u scopu di e so attività di prughjettu per Studenti Femminili chì Studianu in Liceu Anatolianu Vocational è Tecnicu. Dopu chì a Fundazione di l'Educazione Turca (TEV) hà furnitu a furmazione, i vuluntarii custituiti da l'impiegati di TürkTraktör anu dettu à i participanti di e so sperienze.

Ceren Ertem, TürkTraktör Talent Management and Human Resources Manager; Ella hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu durante e visite: "Avemu cuncepitu u nostru prughjettu 'Miraculi di Sprouts', chì avemu implementatu per sustene l'aumentu di a forza di travagliu di e donne è l'imprenditorialità in u campu di l'agricultura è l'automobile, per abbraccià 3 temi diffirenti: Educazione. , Pruduzzione Agricola è Impiegazione. Oghje, simu quì per fà e nostre visite scolastiche, chì facenu parte di u nostru travagliu nant'à u latu educativu di u nostru prughjettu. U nostru scopu principale durante e nostre visite hè di spiegà à e nostre ragazze, chì sò l'avvene di l'impieghi di e donne, u valore aghjuntu chì ponu furnisce in u campu di a produzzione è di l'industria pisanti, è di mustrà, cù esempii, l'impurtanza di u putere di a donna questi spazii, cum'è in tutti i campi di a vita ".

TürkTraktör hà visitatu 2 scole in Sakarya è hà scontru cù circa 200 studienti femine

Ceren Ertem hà dettu chì in u scopu di i studii di u prugettu, i Licei Anatoliani Vocational è Tecnici in Sakarya, Bursa, Kocaeli, Ankara è Eskişehir, chì sò i centri di produzzione impurtanti di l'industria di l'automobile, sò stati determinati per e visite di scola; "Durante e nostre visite à un totale di 2017 scole in 58, ci scuntremu cù i prufessori, i genitori è circa 3 mila studienti femine. 200 di questi studienti sò in queste 2 scole in Sakarya, induve si trova a nostra Fabbrica Erenler. Durante e nostre visite, servemu cum'è mudelli è mentori per i nostri studienti femine per travaglià in l'industria pesante, è demu seminarii chì aumentanu a so cuscenza di l'ugualità di genere à i studienti, e so famiglie è i prufessori. "À u stessu tempu, simu investigate ciò chì influenza e scelte di carriera è e preferenze di campu / ramu di i studienti femine chì studianu in queste scole, è e so percepzioni è attitudini versu a professione chì studianu", spiegò.

Dichjarà chì e scole furnisceranu borse di studiu sottu a coordinazione di a Fundazione per l'Educazione Turca (TEV) à i studienti 100 chì studianu in i campi di tecnulugia di machini, tecnulugia di i veiculi, tecnulugia di metalli, tecnulugia elettrica è elettronica, servizii di trasportu è tecnulugia agricula, Ceren Ertem. hà dettu: "In più di tutti questi, i nostri numeri di quota è In u scopu di i nostri criteri pertinenti, i nostri studienti anu l'uppurtunità di fà un stage in TürkTraktör è anu a priorità di l'impieghi dopu a graduazione. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "In nome di TürkTraktör, vogliu ringrazià tutti i nostri partenarii di prughjettu chì anu cuntribuitu è ​​sustene stu prughjettu significativu chì hà per scopu di toccu a vita".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*