Publicatu u novu decretu ! Eccu quelli nomi chì sò tornati à u duvere in TCDD

Publicatu u novu decretu lege ! Eccu quelli nomi chì sò tornati à u duvere à u TCDD: 416 impiegati publichi sò stati tornati à u duvere cù u novu Decret Legge publicatu. Ci sò 5 persone di TCDD trà quelli chì sò tornati à u duvere. Eccu quelli nomi...

Cù u novu Decretu Lege publicatu, 416 impiegati publichi sò stati reintegrati.

Ci hè 5 TCDD persunale trà quelli chì sò tornati à u duvere.

Cù u Decretu Lege N ° 688 publicatu in u numeru ripetutu di u Gazzetta Ufficiale, 416 persone sò stati ristabiliti à i so pusizioni publichi.

Eccu quellu decretu;

"Numeru di Decisione: Decretu Lege/688

Piglià alcune misure in u scopu di u statu d'emergenza; Hè statu decisu u 121/25/10 da u Cunsigliu di i Ministri cunvucatu sottu a presidenza di u presidente, in cunfurmità cù l'articulu 1983 di a Custituzione è l'articulu 2935 di u Statu d'Urgenza Legge n ° 4 data 20/3/2017.

Pruvisioni di ritornu

ARTICLE 1 - (1) I funzionari publichi in a lista annessa sò stati sguassati da e liste pertinenti di e liste annesse à u decretu lege pertinente.

(2) E disposizioni di u decretu lege pertinenti, inseme cù tutte e so disposizioni è e cunsequenze per e persone specificate in u primu paràgrafu, sò cunsiderate abulite, effittivamenti da a data di publicazione di u decretu lege pertinente. Quelli persunali chì ùn cumincianu micca e so funzioni in deci ghjorni da a data di entrata in vigore di stu articulu sò cunsiderati chì anu dimissioni. In questu cuntestu, quelli chì piglianu l'uffiziu sò pagati i so diritti finanziarii è suciali currispondenti à u periodu da a data chì sò licenziati da u serviziu publicu à a data chì cumincianu u so duvere. Queste persone ùn ponu pretendenu alcuna compensazione per via di a so licenziamentu da a carica publica. A reintegrazione di sti persunali pò ancu esse realizatu da a numinazione di elli à pusizioni è pusizioni adatti à u so livellu di educazione è i livelli di salariu guadagnatu, fora di u postu di gestione chì occupanu à a data di u so licenziamentu da u serviziu publicu. I prucedure riguardanti stu articulu sò realizati da i ministeri è istituzioni pertinenti.

forza

ARTICLE 2 - (1) Stu Decretu Lege entre in vigore à a data di a so publicazione.

session

ARTICLE 3 - (1) E disposizioni di stu Decretu Lege seranu infurzate da u Cunsigliu di i Ministri.

CLICCA PER I NOMI RITORNATI IN FARE...

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*