I negoziati TİS sò iniziati trà TCDD è Türk-İş

I negoziati CLA iniziati trà TCDD è Türk-İş: Direzzione Generale TCDD è e so filiali; I negoziati di negoziazione cullettiva di u 27u Terminu sò iniziati trà TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, TCDD Taşımacılık AŞ, l'Unione TÜHİS di quale hè membru, è l'Unione Ferroviaria-İş operante in a linea di cummerciale di Trasportu.

Direzzione Generale TCDD è e so filiali; U 27u Trattatu di Travaglii cullettivi trà TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, TCDD Taşımacılık AŞ è l'Unione TÜHİS, di quale hè membru, è l'Unione Ferroviaria-İş operante in a linea di cummerciale di Trasporti, hà iniziatu cù una cerimonia tenuta à u Generale TCDD. Direzzione u 27 d'aprile di u 2017.

À a ceremonia; Direttore Generale TCDD İsa Apaydın, u presidente di a Confederazione Turca-Labour è Demiryol-İş Ergun Atalay, i rapprisentanti di TÜHİS (Unioni di l'impiegatori publichi di l'industria pesante turca è di u settore di i servizii), TCDD Taşımacılık AŞ Vice Direttore Generale Mehmet Uras, filiali di a Direzzione Generale TCDD; I rapprisentanti di TÜVASAŞ, TÜLOMSAŞ, TÜDEMSAŞ, dirigenti superiori è ferroviarii anu participatu.
A nostra nova filiale TCDD Taşımacılık AŞ

U Direttore Generale di TCDD hà fattu un discorsu à l'occasione di l'iniziu di e negoziazioni. İsa ApaydınDichjarà chì l'accordu cullettivu di u travagliu di u 26u Terminu hè finitu è ​​e negoziazioni per un novu accordu cullettivu, chì hè di grande impurtanza in quantu à e relazioni di l'impiegati è di l'impiegatori, sò iniziati, hà dettu: "Comu hè statu u casu finu à oghje, u 27u Terminu. I negoziati di l'accordu cullettivu di u travagliu saranu cunsiderendu l'interessi mutuali. "Aghju piena fede chì serà cunclusu in u quadru di bona fede. L'accordi di negoziazione cullettiva precedente coprevanu a casa madre TCDD è e nostre filiali TÜLOMSAŞ TÜVASAŞ è TÜDEMSAŞ. Cù a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, TCDD hè stata ristrutturata. TCDD Taşımacılık AŞ hè stata creata cum'è una nova filiale di a nostra per operare i treni. TCDD continuerà cum'è l'operatore di l'infrastruttura. Vogliu chì e negoziazioni di u 12.582u Terminu di u Cuntrattu Cullettivu di Travagliu, chì copre un totale di 27 travagliadori permanenti è tempuranee chì travaglianu in TCDD è e nostre filiali, sia benefiziu.
Risolvemu i prublemi cù a mente cumuna

U Sicritariu Generale di TÜHİS, Adnan Çiçek, hà dettu ancu chì e ferrovie, chì anu implementatu u dittu "A ferrovia crea prosperità è speranza", anu messu i prughjetti chì una volta eranu invidiati in Europa à u serviziu di u publicu, unu per unu, è ringraziatu l'impiegati chì anu cuntribuitu à questu puntu. Çiçek hà dettu: "Un bonu risultatu serà ottinutu impegnendu u sensu cumunu in queste negoziazioni di cuntratti è risolve i prublemi chì ponu accade cù u sensu cumunu".

A ferrovia hè a mo casa, i ferroviari sò u mo amicu

Ergun Atalay, presidente di a Cunfederazione Turca-Labour è Demiryol-İş, hà dichjaratu ch'ellu hè intrutu in a ferrovia cum'è travagliadore in u 1968, è chì a ferrovia era a so casa è l'amicu di quelli chì si sò assittatu intornu à a tavula durante i negoziati di u cuntrattu, è disse: "Sò assai felice di esse quì, in casa". Aghju guadagnatu a mo vita in questa casa, educatu i mo figlioli, travagliatu à diversi livelli è quì simu oghje. Semu à sta tavula. Eru unu di quelli prisenti quandu a fundazione di u Prughjettu di Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Istanbul hè stata posta l'8 di ghjugnu 2003. À quellu tempu, aghju pensatu "questa fundazione hè stata posta, ma quale sà quandu ghjunghjerà à Eskişehir". Ma u trenu d'alta velocità hà ghjuntu à Eskişehir, Konya è Istanbul. Arrivà à Afyon, Erzincan, Gaziantep, Kars, tutti i cantoni di u nostru paese. Investimenti assai boni sò fatti in a ferrovia. U tardu Ecevit un ghjornu hà dettu: "Presidente, presidente, ùn m'hà micca permessu di custruisce una ferrovia". disse. Ùn mi scurdaraghju mai di questu... A ferrovia hè ghjunta da quelli ghjorni à oghje. Oghje, una di l'istituzioni 24-3 chì furnisce u serviziu di 4 ore hè e ferrovie, i ferroviari. "Spergu chì queste riunioni seranu benefiche."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*