L'Est diventerà un nodo ferroviariu

L'Est diventerà un nodo ferroviariu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu ch'elli inizieranu operazioni di treni in Baku-Tbilisi-Kars da a fine di ghjugnu è disse: "Da Kars, via Iğdır à Nakhchivan, da a fine di ghjugnu. quì à Islamabad, in Iran. "Avemu purtatu u travagliu di prughjettu di un secondu corridor chì andarà in Azerbaijan à un certu stadiu. Facemu i prucessi rimanenti inseme cù l'Azerbaijan per ottene questu. Speremu, quandu finiscemu stu prughjettu, diventeremu un nodo ferroviariu in l'est di u nostru paese ". disse.

In a so dichjarazione, Arslan hà dettu chì a Turchia hà fattu una longa strada in u settore ferroviariu, chì a ferrovia hè stata trascurata in u paese dopu à 1950, ma dopu à u 2002, e ferrovie sò diventate una pulitica statale per l'impurtanza datu à a ferrovia da u presidente Recep Tayyip. Erdoğan è u Primu Ministru Binali Yıldırım. .

Dà infurmazioni nantu à i travaglii di custruzzione di ferrovie chì sò stati realizati in tuttu u paese di pocu tempu, Arslan hà dettu: "Avemu fattu un sfondate seriu per tesse u nostru paese da una estremità à l'altru cù e rete ferroviaria, per tessillu cù e rete di treni cunvinziunali. è di sviluppà u settore ferroviariu. In u risultatu, u nostru paese hè diventatu u sestu operatore di treni d'alta velocità in Europa è l'ottu in u mondu. Ùn simu micca soddisfatti di questu, vulemu un trenu d'alta velocità chì parte da Kapıkule per ghjunghje à Kars. disse.

"Corremu treni sottu u mare"

U Ministru Arslan hà enfatizatu chì a Turchia serà trà i paesi principali in u mondu in u settore ferroviariu è hà cuntinuatu cusì:

"Avemu custruitu Marmaray, chì cunnetta dui cuntinenti sottu u mare in Istanbul. Avà currimu treni sottu à u mare cù e ferrovie. Di sicuru, quandu avemu purtatu questu à Kars, u ligame mancante era Baku-Tbilisi-Kars per chì un trenu chì parte da Londra per andà in Pechino è crea un valore aghjuntu supplementu à questa geografia chì u mondu chjama u corridore mediu. U prughjettu, chì andarà da Kars à Tbilisi è da quì à Baku, era un prughjettu chì i presidenti è i primi ministri di Turchia, Azerbaijan è Georgia anu una grande impurtanza. Avemu ghjuntu à a tappa finali di a custruzzione di stu prughjettu. "U tempu ci hà permessu di travaglià attivamente, perchè in una geografia cum'è Kars, ùn avete micca a pussibilità di travaglià in l'invernu".

"A ferrovia Baku-Tbilisi-Kars serà aperta in 2 mesi"

"Avemu circa 2 mesi di travagliu, è dopu, cunsiderendu u periodu di prova di 2 mesi, spergu chì avemu da principià l'operazione di treni in Baku-Tbilisi-Kars à a fine di ghjugnu". Arslan cuntinuò e so parolle cusì:

"In questu modu, assicureremu chì una carica chì parte da Pechino va in Londra via u nostru paese. Assicureremu a mobilità cummerciale è a mobilità di merci in questa geografia attraversu u nostru paese. Ghjè un prughjettu à u quale attachemu una grande impurtanza in quantu à a crescita di l'ecunumia di u nostru paese, a crescita di u cummerciu è a creazione di valore aghjuntu in questu sensu. Speremu, mettemu Baku-Tbilisi-Kars in serviziu in u ghjugnu, facendu u nostru paese una arteria ferroviaria principale è un corridore principale di u mondu. Se cunsiderà tuttu u prughjettu, hè una corta distanza, ma hè un prughjettu assai impurtante perchè unisce u mondu quandu cumpiendu u so duvere. Hè impurtante per a nostra regione, è più impurtante, hè assai impurtante per a Turchia in generale. Perchè questu risultatu in un muvimentu di trasportu seriu è una cuntribuzione à l'ecunumia di u nostru paese ".

Descrivendu u prughjettu Baku-Tbilisi-Kars è ancu altri travaglii realizati in a regione orientale, Ahmet Arslan hà dettu:

"Avemu purtatu u travagliu di prughjettu di un secondu corridor, chì andarà da Kars, via Iğdır, à Nakhchivan, da quì à Islamabad, finu à l'Iran è finu à l'Azerbaijan, à un certu stadiu. Facemu i prucessi rimanenti inseme cù l'Azerbaijan per ottene questu. Speremu, quandu compie stu prughjettu, diventeremu un junction ferroviaria in u livante di u nostru paese. Cù l'aiutu di e ferrovie, assicureremu chì a carica da parechje parte di u mondu hè trasferita è distribuita in altri lochi attraversu questa regione. Ci hè bisognu di un centru logisticu ferroviariu per distribuisce a carica chì vene à u livante di u nostru paese.Avemu cumpletu i prucessi per a so custruzzione in Kars, è a so offerta hè stata finita. Speremu, lanciaremu prestu u centru di logistica ferroviaria in Kars, chì, quandu hè finitu, farà una cuntribuzione seria à u sviluppu di u cummerciu in questa regione. "A rete ferroviaria in questa regione serà assai impurtante per mandà i prudutti finiti è e materie prime di l'industria per esse stabilitu in questa regione in u scopu di u centru di attrazione à altre regioni, è facemu ciò chì hè necessariu".

Surghjente: www.ubak.gov.tr

1 Comment

  1. Caru Ministru, aghju dettu di Kars Iğdır-Nahcivan per anni. Tuttavia, sta strada deve esse prughjettata attraversu Kağızman, chì hè ancu a vostra cità nativa. Inoltre, cum'è un cumplementu à questu, u prughjettu più urgente deve esse Erzurum (Aşkale)-Bayburt-Gümüşhane-Trabzon-Rize DY. Perchè quandu Kars-Nakhichevan è Erzurum-Trabzon sò custruiti, u trasportu più cortu è più prezzu pussibule serà furnitu trà l'Asia Meridionale, u centru di a materia prima è a produzzione economica, è l'Europa di u Nordu, u centru di a tecnulugia è u cunsumu. Per piacè cunsiderà questu. Inoltre, Erzincan è Trabzon ùn sò micca adattati per YHT. U più adattatu è prufittu hè Samsun, Trabzon-Batum. Per a vostra infurmazione

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*