23 d'aprile Regalo per i zitelli da Motaş

Rigali di u 23 d'aprile da Motaş à i zitelli: MOTAŞ, chì sparte a gioia di i zitelli purtendu in un tour di a cità ogni 23 d'aprile, ùn rompe ancu a tradizione quist'annu.

I zitelli si divertiranu durante a tour, induve parechji rigali è trattatu seranu datu, è aghjunghjenu gioia à a gioia di u 23 d'aprile cù un spettaculu di clown.

Inviendu i genitori di i studienti di Malatya, u direttore generale di MOTAŞ Enver Sedat TAMGACI hà dettu; "Vi aspittemu in u nostru tour di a cità cù Trambus, chì hè unu di i principali mezzi di trasportu publicu cù a so sicurità. Dà à u vostru zitellu un ghjornu indimenticabile tenendu a manu. "In un ghjornu cusì quandu i sentimenti naziunali sò à u so piccu, aiuta u vostru zitellu à preparà per l'avvene respirando stu aria", disse è l'invita à una visita di a cità cù Trambusi decorati.

Un totale di 23 tours si feranu dumenica 09 d'aprile, à partesi da 00 11, à 00 13, 00 15 è 00 4, è i tour iniziati da MAŞTİ seranu cumpletati in MAŞTİ dopu avè visitatu l'area di u campus di l'Università İnönü.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*