Un generatore gigante hè ghjuntu per Marmaray

Un generatore gigante hè ghjuntu per Marmaray: Cù a cumissioni di Marmaray, a suluzione per l'Istambuli chì avianu una mancanza di electricità hè vinuta da u mare.

L'electricità prodotta da a nave generatrice ancorata à Yenikapı alleviarà a mega-città.

U Ministeru di i Trasporti hà affittatu a nave di generatore gigante Doğan Bey per furnisce l'electricità à Marmaray nantu à a crescente necessità. A nave di Doğan Bey, chì include una centrale elettrica di 126 Megawatt, hè stata ancorata in Yenikapı è cunnessa à a terra cù cavi elettrici estesi da a nave durante i travaglii chì cumincianu rapidamente. In i studii realizati nantu à a terra, una stazione di trasferimentu di l'electricità hè stata custruita nantu à a riva. Hè statu amparatu chì dopu à l'ultimi travaglii sò stati realizati in questa stazione, l'energia prodotta da a nave ghjunghje prima à a reta di a cità è dopu à u Mari di Marmara. A nave produce energia per risponde à i bisogni di l'electricità di un stabilimentu cù una populazione di 500 mila.

Marmaray, chì hà ricivutu a so energia elettrica da a centrale elettrica di a cità in a regione Eminönü, stava pruvucannu taglii di energia. I cummercianti anu avutu un tempu duru per via di i taglii di energia di longa durata in u Grand Bazaar, chì hè assai visitatu da i turisti. Doğan Bey, unu di i navi generatori 2010 pruduciuti in Tuzla in u 9, hè statu annunziatu per pruduce l'electricità da u mare per l'Iraq, l'Asia Meridionale è i paesi africani, chì avianu prublemi di energia prima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*