U presidente di l'İBB, Kadir Topbaş, hà scontru cù i Consul Generali à u 3u Aeroportu

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà scontru cù i Cunsuli Generali in u 3u Aeroportu: U Sindaco Metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş, chì hà scontru cù i Cunsuli Generali in u cantiere di u 3u Aeroportu di Istanbul, chì hè in costruzione, hà dettu: "Istanbul hè unu di e cità più sicure di u mondu ".

U presidente Kadir Topbaş, chì hà scontru cù l'ambasciatori in u cantiere di custruzzione di u 3u Aeroportu di Istanbul, chì era in custruzzione a settimana passata, hà ancu scontru cù i cunsuli generali in una riunione di colazione sta settimana.

Esprimendu a so tristezza per l'attu terrorista chì hè accadutu in Inghilterra in i ghjorni passati, u presidente Topbaş hà dettu: "U terrurismu ùn hà micca lingua, religione o razza. Cundannu l'attu di terrurismu. "E mo condolenze à tutti i britannichi", disse.

Indittendu l'impurtanza di i stati di u mondu chì agiscenu inseme contr'à u terrurismu, u presidente Topbaş hà dettu chì u terrurismu ùn resta micca lucale. U presidente Topbaş hà cuntinuatu: "Una postura cumuna deve esse presa contr'à u terrurismu. U terrurismu hè una minaccia glubale è i stati di u mondu devenu agisce inseme per eliminà sta minaccia.

U presidente Topbaş hà dettu chì a migrazione in u mondu porta risichi geopulitichi è porta diverse riflessioni in u mondu. U presidente Topbaş hà continuatu cusì: "Pensu chì questu hè u prublema di primura priorità di e Nazioni Unite (ONU). L'ONU deve piglià misure permanenti. Hè da eliminà e cause di migrazione. Duverebbe elevà per chì a ghjente pò campà in a so propria terra ".

Enfatizendu chì u muvimentu di u turismu in u mondu hè diminuitu di 2015 per centu cumparatu cù u 26 precedente è chì da u 2016, ci era 1 miliardi 260 milioni di turisti in u mondu, u presidente Topbaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Ci hè una diminuzione di l'attività turistica. in u mondu. U turismu hè un elementu assai impurtante in quantu à l'efficacezza di e culturi cù l'altri. Hè un elementu chì apre porte impurtanti à i sviluppi tecnologichi. Hè una opportunità assai impurtante per a ghjente per cunnosce l'altri. Avemu un dettu; "L'omu hè u nemicu di u scunnisciutu". dicendu. A probabilità di esse un amicu di a persona chì cunnosci hè assai più forte ".

U sindaco Topbaş hà dettu chì, malgradu tutti l'avvenimenti accaduti, Istanbul hè una di e cità più sicure di u mondu è chì l'attività in e piazze di Istanbul cuntinueghja finu à a matina. Enfatizendu chì e strategie di u 2023 sò state implementate, hà dettu: "Avemu creatu una basa di dati mobile in u turismu è i campi di l'infurmazioni sò emergenti in ogni campu. Istanbul hè una cità chì vive a ricchezza di a diversità. Diverse culture è credenze anu campatu inseme in sta cità dapoi seculi. Istanbul hè veramente una cità di pace. A tolleranza è l'umanisimu in sta cità pò influenzà u mondu sanu. Cum'è e persone chì vivenu quì, pudete vede questu da vicinu ".

Dichjarà chì hà travagliatu cum'è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul per 13 anni, u Sindaco Topbaş hà dettu chì l'investimentu tutale ch'elli anu fattu in Istanbul hè di circa 30 miliardi di dollari. U presidente Topbaş hà continuatu cusì: "55 per centu di questi investimenti chì avemu fattu sò ligati à u trasportu. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, a reta di metro in Istanbul era di 45 chilometri. Avemu fattu i nostri piani maestri di trasportu è a nostra visione hè una reta di mille chilometri per Istanbul. Attualmente, a linea di 150 chilometri hè in serviziu attivu. A custruzzione di 180 km cuntinueghja. Semu una cità chì custruisce u so propiu metro ".

  • Kanal Istanbul hè un prughjettu assai grande -

U sindaco Topbaş hà dettu chì sò attivamente implicati in u Prughjettu Kanal Istanbul cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul è chì u prugettu hè cunsideratu assai attentamente in termini di equilibri ecologichi.

Dichjarà chì u Prughjettu Kanal Istanbul hè un prughjettu assai grande, u presidente Topbaş hà sparte l'infurmazioni seguenti nantu à u prugettu: "Semu in cuntattu constante cù i scientisti. Sti zoni sò valutati in termini di permeabilità dopu à u canali da esse furmatu trà e duie regioni, cumprese l'acque sotterranee. I ponti ecologichi sò cunsiderati in i lochi, quandu avemu vistu u Bosforu dopu à Kanal Istanbul, una isula emerge. A relazione di una tale isula cù a terra in e regioni deve esse posizionata currettamente. Pigliò assai travagliu per questu. Hè guasi avvicinassi à u palcuscenicu. Ùn hè micca densu in a regione, ma si facenu insediamenti assai equilibrati. Piuttostu cà l'edificazioni alti, l'edifizii più modesti venenu in prima. A pupulazione di Istanbul s'hè avvicinata à 16-17 milioni è hè intornu à 30 milioni in muvimentu ogni ghjornu. Pruvamu di sparte una cità cusì occupata in parechji centri. Questu hè impurtante per riduce sta densità un pocu più. Un novu centru emergerà in a regione di Kanal Istanbul. Ci saranu qualchi elementi, un spaziu di vita in sè stessu, è novi fieri è centri di salute chì susteneranu quella regione. Sta regione serà ancu supportata da e linee di metro ".

Ricordendu chì 60 mila navi passanu per u Bosforu annu è secondu Lausanne, sta regione hè in a categuria di l'acqua internaziunale, u sindaco Topbaş hà dettu: "Più di 20 mila navi cisterna passanu per u Bosforu. Sti cisterna, chì portanu ancu materiali infiammabili, ponenu un periculu è qualchì volta assistemu à accidenti. Cù Kanal Istanbul, sia u trafficu in u Bosforu serà alleviatu è u modu di navi è cisterna serà accurtatu ", disse.

Yusuf Akçayoğlu, Chief Executive di IGA Airports Construction, hà ancu fattu una presentazione à u cunsulatu generale nantu à u 3rd Airport di Istanbul, chì hè in custruzzione. U presidente Topbaş hà tandu riunioni bilaterali cù u consul generale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*