İsa ApaydınL'articulu "Mubilizazione di a produzzione domestica è naziunale in Rails" hè statu publicatu in a rivista Raillife.

İsa ApaydınL'articulu "Mubilizazione di a produzzione domestica è naziunale in Rails" hè statu publicatu in a rivista Raillife: A mubilizazione di a produzzione domestica è naziunale di produzzione iniziata in u nostru paese in l'ultimi anni cuntinueghja à piena velocità.

Mentre chì u nostru paese hè ricustruitu cù rete di ferru cù l'impurtanza data à e ferrovie, passi impurtanti sò fatti versu a produzzione domestica è naziunale, indispensabile per l'indipendenza ecunomica.

A produzzione di u Carru Naziunale di Carga di Nova Generazione hè stata cumpletata cù successu in a nostra Sussidiaria TÜDEMSAŞ è messu nantu à i binari. U cuncettu di cuncepimentu, a pianificazione di u prughjettu è a pruduzzione di prototipu di u Carru Naziunale di Carga di a Nova Generazione sò stati realizati in un cortu periodu di 3 anni sottu a coordinazione di u prughjettu di TCDD è cù u sustegnu di a nostra Sussidiaria TCDD Taşımacılık AŞ. U nostru Carru Naziunale di Trasportu furnisce un grande vantaghju annantu à i carri equivalenti in quantu à i costi di produzzione è i costi operativi.

In a nostra fabbrica di saldatura di Ferrovia di Ankara, 5 vagoni di trasportu di forbici è di pannelli cumpletamente domestici è naziunali, chì permettenu di trasportà è assemble in modu sicuru tutti i tipi di interruttori à u locu desideratu cum'è un set, senza cambià i paràmetri di fabbrica, sò stati prudutti è posti. in usu.

Per d 'altra banda, a produzzione di un mutore diesel domesticu è naziunale di 6 cilindri, 700 kW hè stata cumpletata cù successu in e nostre strutture TÜLOMSAŞ in Eskişehir. Avemu cumpletu è implementatu i prughjetti di signalazione naziunale è simulatore di trenu naziunale. I nostri sforzi di diffusione cuntinueghjanu. Inoltre, a pruduzzione prototipu di a ferrovia domestica indurita in cork hè stata cumpletata cù successu.

Kars diventa a basa logistica di u Caucasu

Serhat A fundazione di u Centru Logisticu di Kars, chì farà a nostra cità Kars a basa logistica di a so regione è u Caucasu, hè stata fatta cù una ceremonia da u nostru Ministru di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, Mr Ahmet Arslan. 300 persone seranu impiegate in u nostru centru logisticu, chì serà stabilitu nantu à una superficie di 412 mila metri quadrati è hà una capacità di trasportu annuale di 500 mila tunnellate.

E ferrovie si sviluppanu, a mobilizazione di a produzzione domestica è naziunale cuntinueghja. Cù e facilità custruite, u nostru populu hà impieghi è cibo.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*