Signature sò state firmate per duie novi linee di metro in Istanbul

Signature sò state firmate per duie novi linee di metro in Istanbul: a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà fattu un altru passu gigante versu u so scopu di "metro in ogni locu, metro in ogni locu". I cuntratti per e Linee di Metro Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli è Sarıgazi-Taşdelen-Yenidoğan, chì faciliteranu u trasportu in u Latu Anatolicu, sò stati firmati cù una cerimonia à a quale hà assistitu u Sindaco Metropolitanu di Istanbul Kadir Topbaş. U presidente Kadir Topbaş hà dettu: "A nostra linea serà messa in serviziu in 2020. Avà, micca luntanu, ogni parte sarà vicinu ", disse.

U cuntrattu per i 10,9 km Çekmeköy-Sancaktepe-Sultanbeyli è 6,95 km Sarıgazi-Taşdelen-Yenidoğan Metro Lines hè statu firmatu in una cerimonia à a quale hà assistitu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş. U Sicritariu Generale di l'IMM Hayri Baraçlı, u Segretariu Generale Adjuntu Eyyüp Karahan, u Sindaco di Çekmeköy Ahmet Poyraz, u Sindaco di Sultanbeyli Hüseyin Keskin, i contraenti Doğuş İnşaat, Özaltın İnşaat è Yapı Merkezi Joint Venture Managers eranu presenti à a cerimonia di firma di l'Edificiu Saraçhane.

U presidente Kadir Topbaş, in u so discorsu à a ceremonia, hà dichjaratu ch'elli sò partiti cù u scopu di metro in ogni locu, metro in ogni locu, è chì eranu felici di firmà u cuntrattu per duie novi linee di metro, chì sò assai impurtanti per u trasportu di Istanbul, è disse: "Avemu da fà una nova cuntribuzione à u trasportu, chì hè assai impurtante per Istanbul. Semu inseme per firmà u cuntrattu per a nostra linea di metro. Vogliu bona furtuna à a nostra Istanbul. Credu chì serà messu in serviziu in u 2020, cusì chì u nostru populu puderà ghjunghje facilmente da una estremità à l'altru di Istanbul.

Nutendu chì u gradu di civilizazione di e cità dipende da u ritmu di e persone chì utilizanu u trasportu publicu, u sindaco Topbaş hà dettu: "Più a ghjente pò aduprà u trasportu publicu per accede à i posti in a cità, più hè civilizzata una cità. Per esse usatu, devenu esse sicuru, còmode, d'alta qualità è veloce. Quì mettemu tutta a nostra sensibilità in cunseguenza. È quandu avemu cuminciatu à travaglià in u 2004, avemu trattatu Istanbul in 14 dipartimenti differenti in u nostru Centru di Pianificazione Metropolitana di Istanbul. Avemu evaluatu da a so ecologia à a so infrastruttura è i piani maestri di trasportu sò sorti. In questu sistema, e decisioni di cumu tutte e rete di trasportu, sia sistemi ferroviari, roti di gomma, o trasporti marittimi, puderanu esse fattibili. Cusì, avemu cuminciatu à piglià i passi per assicurà un accessu di qualità è còmode in Istanbul ".

U sindaco Kadir Topbaş hà dichjaratu chì a mobilità di ogni ghjornu in Istanbul hè di circa 30 milioni è hà utilizatu e seguenti espressioni: "Cumu e cità si sviluppanu, a mobilità di ogni ghjornu diventa 3 volte a pupulazione di a cità. Hè basatu annantu à l'ecunumia è basatu annantu à a cità sviluppata. A mobilità di ogni ghjornu in Istanbul, chì era di circa 2004 milioni in u 11, hà righjuntu quasi 30 milioni. In un futuru vicinu, questu ghjunghje à 45-50 milioni. Hè per quessa chì mettemu i sistemi di trasportu di Istanbul in un locu priurità è ponderatu. In altri palori, u più precisu è urganizatu i sistemi di trasportu, chì pudemu discrive cum'è l'infrastruttura di una cità, megliu a qualità di vita in quella cità, u putere più cumpetitivu è più finestri chì si apre à l'impieghi. Avemu destinatu una grande parte di u nostru budgetu, circa 50 per centu di e nostre opportunità d'investimentu, à u trasportu. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Istanbul, avemu investitu 13 miliardi o ancu 42 miliardi solu in u trasportu in 43 anni. Da 2017, avemu un prugramma d'investimentu in u trasportu di circa 5 miliardi TL. In particulare quandu Istanbul hè custruitu cù rete di metro, dà l'uppurtunità di utilizà a cità assai megliu, di fà a nostra attività assai più successu, è di rilassate a vita di a cità, senza perde u tempu in a cità ".

Dicendu: "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu, ci era un sistema ferroviariu di circa 45 km in Istanbul cum'è sistema ferroviario", Topbaş hà dettu, "Attualmente, ci sò circa 150 km attivi. Ci sò 197 km in custruzzione. Avemu 82 linee cù un totale di 6 km per quale avemu licitatu. Dopu quì, una linea più di 72 km entra in ghjocu. Cù questi, u nostru scopu ùn hè micca di più di 400 km, ma al di là di questu, avemu ancu dettu 776, al di là di questu, quandu un sistema ferroviariu di più di 1000 km hè piazzatu in Istanbul, a ghjente pò accede à u trasportu publicu, u metro è ghjunghje à ogni puntu di a cità. a poca distanza a piedi, un massimu di mezz'ora, sarà pussibule. Questu ùn hè micca un sognu, questu hè una realità. Milioni di persone sottu terra anu l'uppurtunità di accede à ogni puntu di Istanbul. Da avà, tutti i lati seranu punti vicini, micca distanti. Puderà facilmente andà à travaglià induve si trova. Questa hè a pussibilità di a civilizazione è avemu pruvatu à mustrà.

Dichjarà chì e duie linee chì passeranu per Çekmeköy, Sancaktepe è Sultanbeyli facilitaranu u trasportu da questi distretti à u centru di a cità, u sindaco Kadir Topbaş hà dettu chì u costu tutale di e duie linee hè di 2 miliardi 342 milioni di TL. Nutendu chì anu fattu i so arrangiamenti secondu a densità è a dumanda, Topbaş hà dettu: "Attualmente, a linea per a quale avemu fattu l'offerta è firmaremu u cuntrattu hè custituita da duie linee. Prima di tuttu, avemu principiatu da u centru di a cità. Andemu fora, partendu da induve a dumanda hè alta, quasi induve a densità hè alta. Ci sò dui linii quì chì sò assai impurtanti. Passa per e regioni di Çekmeköy, Sancaktepe è Sultanbeyli. Avemu vistu da vicinu quanta dumanda ghjunse da a ghjente è quantu era difficiule d'arrivà in cità. Cum'è un affari, avemu pigliatu i nostri passi cù a decisione chì u metro hè un mecanismu più currettu in u trafficu urbanu, ancu s'è avemu compru autobus novi in ​​i zoni induve avemu avutu difficultà cù roti di gomma. Di sicuru, i costi sò assai altu. Ùn ci hè micca una municipalità in u mondu chì custruisci metro in questa scala. Avemu fattu stu sacrifiziu per risolve u sistema di trasportu di a cità u più prestu pussibule. Avemu urganizatu u nostru travagliu in cunseguenza. E nostre duie linee sò un totale di 17,85 km. U costu di e duie linee chì avemu firmatu oghje, un totale di duie linee, ma a linea chì avemu datu cum'è una sola offerta, hè 2 billion 342 million TL. Puderaghju onestamente dì chì i nostri saldi di bilanciu cuntinueghjanu in una manera assai reale. Avemu una realizazione di finu à u 98 per centu. Ùn duvemu micca una lira à u statu o à una istituzione finanziaria. I pagamenti di u prugressu à l'imprese di u cuntrattu chì facenu affari cun noi sò pagati in pocu tempu. Vogliu sprimà chì avemu successu in a nostra gestione di soldi, a gestione di e persone è a gestione di u tempu. Dicu sempre à i mo amichi chì duvemu fà e licitazioni per i zoni chì necessitanu di metro in a nostra cità u più prestu pussibule, ma micca una cumuna chì avarà difficultà à pagà in u futuru è chì entrerà in una crisa finanziaria. Fendu attenzione à questu, facemu i passi di l'assi di trasportu di Istanbul.

"Credu chì questi ghjorni seranu ricurdati cù affettu in u futuru. Dicendu chì tanti metri è tante opere seranu ricurdati in u futuru, u sindaco Topbaş hà cunclusu e so parolle cusì: "In u passatu, quandu sò stati custruiti solu intersezioni 2-3, un grande avvenimentu avaristi in a cità. U sgiò Sözen hà cuminciatu à fà 4 intersezioni, hà sappiutu finisce dui di elli, è hà finitu tutti dui quandu u nostru presidente era presidente. Avemu avà custruitu intornu à 370 intersezioni è passaggi sottu. Quessi sò avà vistu cum'è affari ordinariu. Custruemu strade di tunnel, hè diventatu cusì nurmale avà chì ùn si ne parla assai. Avà parlemu di metro. Si parla ancu di metro senza pilota. Si parla di tecnulugia assai più avanzata. Cunvinta chì pudemu fà queste cose, a ghjente di Istanbul ci hà datu sta autorizazione di serviziu per 3 termini. S'è no dicemu qualcosa, a faremu, ùn dicemu nunda chì ùn pudemu micca fà, a sà. A nostra postura hè chjara, a nostra postura hè chjara. Vivemu l'orgogliu è l'onore di serve Istanbul. Istanbul hè una riferenza assai bona. Fà affari in Istanbul hè un riferimentu impurtante per fà affari in altre cità in u mondu. Perchè cunnoscenu a nostra sensibilità per via di a mo Presidenza di l'Unione Mondiale di i Municipi. Cunnoscenu a qualità di Istanbul. Se l'affari sò fatti quì, hè preferitu in altrò. Cusì, ci rende fieri chì e nostre cumpagnie piglianu ancu affari à l'esteru ".

Infine, toccu u mutivu di u ritardu di a linea di metro Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy, u sindaco Topbaş hà dettu: "I sistemi di metro senza pilotu operanu in parechje cità in u mondu. Unu di questi hè Istanbul. A prova di u funziunamentu di stu sistema pigghia assai tempu. In certi cità, hè cum'è 1 annu, 8 mesi. Stai stabilisce un tali sistema chì ùn si ferma. U sistema travaglia cumplettamente automaticamente in tuttu. Siccomu parechji tentativi sò fatti, certi ritardi sò inevitabbilmente. Hè per quessa chì a linea Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy hè ritardata. S'è no aviamu messu un sistema nurmale, l'avemu apertu uni pochi di mesi fà. Ma avemu dettu chì deve esse tecnulugia assai avanzata. Quessi sò l'ultime produzzioni di mudelli. Manifatturi chì sò unichi in u mondu. Ringraziu i mo amichi per avè purtatu à sta cità. Cumpemu constantemente carri. 800 vagoni andaranu versu 5 mila vagoni. Ma a parte più impurtante di i vagoni hè a parte di u software. Avemu sempre pensatu à cumu pudemu purtà sta tecnulugia in Turchia, micca solu un fornitore. È avà, avemu ghjuntu à a 3a tappa di fà stu software, vale à dì a parte di u cervellu, cù ASELSAN. "Avemu fattu stu software per a prima volta in Turchia", disse.

A Linea di Metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli serà custituita da 9 stazioni ...
A Linea di Metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli di 10,9 km parte da l'estremità di u tunnel di coda di a Linea di Metro Üsküdar - Ümraniye - Çekmeköy, chì hè in custruzzione, rispettivamente, in u Distrettu Majlis, Sarıgazi (stazione di integrazione), Hospital Municipal, Abdurrahmangazi, Samandıragazi. , Veysel. Passendu per e stazioni Karani, Hasanpaşa è Sultanbeyli, finiscinu à a fine di u tunnel di coda à u latu di a strada Sultanbeyli TEM.

Cù a Linea di Metro Çekmeköy - Sancaktepe - Sultanbeyli
• Sarigazi - Taksim 49,5 minuti
• Sarigazi – Kadıköy 31 dacca
• Sarigazi - Kozyatagi 18 minuti
• Sarıgazi - Sabiha Gökçen Airport 28 minuti
• Sarigazi - Sultanbeyli 13 minuti
• Sarigazi - Tuzla 48 minuti
• Sarigazi - Uskudar 33 minuti
• Sarigazi - Yenikapi 42 minuti
• Sultanbeyli - 3rd Airport 89 minuti
• Sultanbeyli - Taksim 62,5 minuti
• Sultanbeyli - Yenikapi 55 minuti
• Sultanbeyli - Üsküdar 46 minuti

Hospital - Sarıgazi - Çekmeköy Taşdelen - A Linea di Metro Yenidogan serà custituita da 6 stazioni ...
A Linea di Metro 6,95 km Hospital - Sarıgazi - Çekmeköy Taşdelen - Yenidogan parterà da i tunnel di coda prima di a Stazione di l'Hospital è passerà per l'Hospital, Sarıgazi (stazione di integrazione), Aydınlar, Güngören, Stazioni Taşdelen è finisce à a fine di a Stazione di Yenidogan. tunnel di coda.

Cù l'Hospital - Sarıgazi - Çekmeköy Taşdelen - Linea di Metro Yenidogan
• Newborn - Ümraniye 28 minuti
• Newborn - Üsküdar 40 minuti
• Newborn - Yenikapı 49 minuti
• Newborn - Kadıköy 38 dacca
• Newborn - Sabiha Gökçen Airport 35 minuti

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*