Melih Gökçek Esaminò Trambus in Malatya

Melih Gökçek esaminò Trambus in Malatya: 6. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, chì hè ghjuntu à Malatya per assistisce à a Fiera di u Libru, hà visitatu u Centru di Manutenzione è Control di Trambus.

U sindaco Gökçek, chì hà visitatu Malatya inseme cù u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya, hà dettu: "Aghju vistu Malatya cambià incredibilmente da l'ultima volta chì sò venutu".

U sindaco Melih Gökçek, chì hè ghjuntu à Malatya per a 6a Fiera di u Libru è a Cultura di l'Anatolia Malatya, hà inspeccionatu prima u Centru di Mantenimentu è Control di Trambus è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'operazione Trambus da u Direttore Generale. Gökçek hà dopu visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır in u so uffiziu.

"Anu fattu un travagliu eccellente"

Parlendu durante a visita, Gökçek hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di vene à Malatya è hà dettu chì Malatya stava sperimentatu un grande cambiamentu. Felicitando u sindaco Çakır per u so travagliu, Gökçek hà dettu: "U nostru sindaco metropolitanu ci hà invitatu à l'occasione di a fiera di u libru. Hè per quessa chì avemu ghjuntu quì. Faremu una presentazione versu u 15 di lugliu à a fiera. Avemu visitatu Malatya. Aghju vistu Malatya cambià incredibbilmente da l'ultima volta quì. U nostru presidente hà fattu un travagliu eccellente. "Che Diu ti benedica", disse.

"Doyen in l'amministrazione municipale"

Dichjarà chì era assai piacè di vede u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, in Malatya, u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır hà dettu chì Gökçek hè un doyen in a municipalità. Dichjarà chì anu benefiziu da i servizii è prughjetti di Gökçek in parechji campi è l'hà pigliatu cum'è un esempiu, u sindaco Çakır hà datu brevi infurmazioni nantu à u travagliu fattu in Malatya. Nutendu chì sò entrati in un novu ordine di travagliu cù u prucessu metropolitanu, u sindaco Çakır hà dettu chì a maiò parte di i piani maestri sò stati finiti, l'offerta in relazione à l'infrastruttura hè stata finita è u travagliu cuntinueghja, è u sistema SCADA hè statu stabilitu inseme cù u linea di trasmissione principale in u centru. Nutendu chì u statutu metropolitanu hà assai vantaghji, Çakır hà dichjaratu chì, postu chì hè u primu periodu, questi vantaghji ùn ponu micca esse riflessi in i servizii, ma anu fattu investimenti sopra à u normale, in particulare in e zone rurale.

U sindaco di a municipalità metropolitana Ahmet Çakır hà presentatu dopu à u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, una brocca di porcellana ricamata cù cristalli di albicocca è albicocche secche in memoria di a visita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*