U zitellu feritu da u flussu da i fili nantu à u vagone

U zitellu hè statu feritu dopu ch'ellu hè statu elettrocutatu da i fili nantu à u vagone: Vahitcan Bulut, chì ghjucava cù u so amicu in a stazione TCDD in u distrittu Aliağa di Izmir, hè statu feritu da u currente elettricu quandu hà cullatu in un trenu è alzò i braccia. .

Mentre u studiente di a Scuola Primaria di Petrokimya, Vahitcan Bulut, di 14 anni, ghjucava nantu à i rails vicinu à a Stazione TCDD in Aliağa cù un amicu oghje à meziornu, Vahitcan Bulut, chì hà cullatu nantu à u trenu TCDD in vicinanza, alzò i braccia è hà cuminciatu à marchjà. Bulut, chì u so bracciu toccu i cavi elettrici chì passavanu sopra, hè statu electrocuted è feritu. 112 squadre sò ghjunti à a scena dopu avvisu è anu purtatu Bulut à l'Hospital statale di Aliağa in ambulanza.

1 Comment

  1. Ùn ci hè micca un cartellu d'avvertimentu in l'area di a stazione Ci deve esse ancu un segnu elettricu in u vagone. Ùn deve esse insignatu u prublema di u periculu in i scoli I parenti anu da avvistà i so figlioli I media anu da furnisce l'infurmazioni utili - protettive - Dmy deve ancu publicità in a TV.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*