Sviluppu Deliziosu in Subway: Apertura in 2020!

E Linee di Metro Kaynarca-Tuzla è Pendik Center-Kaynarca, a custruzzione di a quale hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, sò state accolte cun gioia da a ghjente lucale. A linea di metro, chì serà di 12 chilometri in tuttu, hè destinata à esse cumpletata è messa in serviziu in 2020. Pendik Mayor Dr. Kenan Şahin hà ringraziatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, per avè purtatu a linea in u distrittu.

A custruzzione di a Linea di Metro Kaynarca-Tuzla, chì l'offerta hè stata tenuta in marzu passatu, hè stata iniziata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Questu hà causatu una grande felicità per a ghjente di a regione chì aspittava ansiosamente chì u metro entre in serviziu. A linea, chì hè custituita da duie rotte separate: Kaynarca-Tuzla è Pendik Center-Kaynarca Lines, serà di 12 chilometri in totale. I residenti di i Quartieri Çamçeşme, Fevzi Çakmak, Esenler, Kaynarca, Kavakpınar, Esenyalı, Fatih, Orhangazi è Ahmet Yesevi puderanu prufittà di a linea più intensivamente.

A linea serà finita in 2020

I travaglii preparatori per a custruzzione di a linea di metro, fatti da a joint venture di Alsim Alarko è Cengiz İnşaat, sò cuminciati. A linea di metro, chì costarà circa 2 miliardi di lire turche, hè destinata à esse cumpletata è messa in serviziu in 2020. U primu di a linea, chì si compone di duie rotte separate, parte da a fine di u tunnel di coda di a Linea di Metro Tavşantepe, rispettivamente Kaynarca Center, Çamçeşme (Çamçeşme Park), Kavakpınar (Abdi İpekçi Street), Esenyalı 1 (situazione Dörtyol), Esenyalı 2 (accantu à u Liceu Ömer Çam Anatolian Imam Hatip) è Tuzla Passarà per e Stazioni di u Cantieru Navale è finisce à a fine di a fila in a Municipalità di Tuzla. A durata tutale di sta linea serà di circa 7,9 km.

Linea di metro trà Kaynarca è Pendik

A Linea di Metro Pendik Center-Kaynarca parterà da a Stazione Centrale di Pendik, chì serà stabilita accantu à a Stazione Pendik, chì hè operata cum'è Stazioni di Treni di Marmaray è Alta Velocità esistenti, è ghjunghjerà à a Stazione Centrale di Kaynarca (di fronte à l'Hospital Century). A linea, chì serà cunnessa da quì à l'Hospital Station di a Cunnessione di u Sistema Ferroviariu di l'Aeroportu Sabiha Gökçen, chì hè in custruzzione, ghjunghjerà una lunghezza tutale di 4,1 km.

U trasportu in Pendik serà furnitu da u sistema ferroviariu

Cù u cumpletu di a linea di metro Kaynarca-Sabiha Gökçen Airport, chì hè attualmente in costruzione, è a Linea di Metro Kaynarca Tuzla, chì cuminciarà à esse custruitu, u trasportu publicu di l'internu di Pendik serà largamente furnitu da u sistema ferroviariu. . Comu vi ricordate, u prughjettu di a linea di metro Kaynarca-Tuzla, pianificatu per esse custruitu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul longu a strada E-5, hè statu finitu da u Sindaco di Pendik Dr. Hè stata rivista cù a pruposta di Kenan Şahin è riprogettata dirigendula à i quartieri densamente populati. U sindaco Şahin hà ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, chì hà avutu una parolla in a realizazione di u prugettu.

Meliha İnan (Capo di quartiere di Çamçeşme): Aspettavamu a metro di Kaynarca-Tuzla per un bellu pezzu. Hè particularmente piacevule chì a stazione serà stabilita in u Parcu Çamçeşme. Perchè questa hè una zona centrale per l'usu di a stazione Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Istanbul è a Municipalità di Pendik.

Nurettin Küçükosman (Fevzi Çakmak Neighborhood Headman): Metro hè un investimentu chì bramamu. Hè ancu piacevule chì passa per mezu di u nostru quartiere. In u nostru parè, questu era u megliu. À nome di u mo quartieru, vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu.

İrfan Çiftçi (Capo di quartiere di Kavakpınar): Consideru u metro chì passa per Kavakpınar cum'è un gestu. Stu investimentu serà una grande benedizzione in quantu à u trasportu in u mo quartieru cù una populazione assai affollata. Aspittemu entusiasmu ch'ella sia cumpletata è messa in serviziu.

Sadettin Karcı (Esenyalı Quartier): U trasportu hè un grande prublema in u nostru quartieru. Esenyalı hà una pupulazione di 100 mila. Ci era una densità di veiculi è di pedoni in l'area di quattru vie. Stu prublema sparirà quandu a linea di Metro Kaynarca-Tuzla hè finita è messa in serviziu. Vogliu ringrazià a municipalità di Pendik è a municipalità metropolitana.

Birol Okay (Capu di quartiere di Kaynarca): A linea di metro Kaynarca-Tuzla serà bona per Kaynarca cum'è per tutta a regione. Cù u metro chì entra in serviziu, u trafficu sarà facilitatu è a ghjente andarà induve volenu andà in un tempu assai più cortu. U nostru desideriu hè chì u metro sia cumpletu in pocu tempu è integratu in u trasportu.

Muhammet Kaldırım (Residente di u quartiere di Çamçeşme): Metro hè un investimentu abbastanza grande per rivitalizza u nostru quartiere. U metro vene à a porta di i nostri citadini, questu hè un sviluppu assai impurtante. Chì Diu benedica à tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u nostru sindaco Kenan Şahin. Spergu chì finisce u più prestu pussibule.

Musa Karslıoğlu (residente di Kaynarca Neighborhood): Ùn ci era micca un prublema di trasportu seriu in u nostru quartiere. I prublemi di trasportu minori chì esistenu in u scopu di u travagliu di u Metro Kaynarca Tuzla seranu ancu eliminati. À u listessu tempu, pensu chì a stazione chì deve esse custruitu in Kaynarca cambierà a faccia di u nostru quartiere.

Hakan Demir (Residente di u Quartiere Kavakpınar): Grazie à i grandi sforzi di u nostru Sindaco, u metro vene esattamente cum'è vulemu. A ghjente puderà avà andà à u metro à poca distanza a piedi. Grazie à questu metro, i quartieri diventeranu stazioni per a prima volta.

İsmail Kavak (residente di Esenyalı Neighborhood): U fattu chì e stazioni nantu à a nova linea passeranu per i quartieri invece di E-5 hè un grande vantaghju per i citadini. Perchè a densità di pupulazione hè in e regioni supiriori induve e stazioni seranu custruite. Vulemu ringrazià u nostru sindaco Kenan Şahin per esse assicuratu chì a strada passa per e regioni ch'e aghju citatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*