Ministru Arslan: "4 Pruvince più per unisce à a Rete di l'Aviazione"

Ministru Arslan: "4 Più Pruvince si uniscenu à a Rete di l'Aviazione": Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà dichjaratu chì anu fattu assai passi in tutti i tipi di trasportu per fà a vita più faciule in l'ultimi 14 anni, è hà dettu: " Travagliemu ghjornu è notte per u sviluppu di u nostru paese è u benessere di u nostru populu, è continueremu à fà. disse.

Arslan hà cummemoratu i martiri in u so discorsu mentre celebrava a festa cù u persunale di u Ministeru. Apuntendu à l'agitazioni in u mondu è l'attacchi terroristi in Turchia, Arslan hà dettu chì in un tali ambiente, e forze di sicurità anu luttatu internamente è esternamente per a sopravvivenza, l'indipendenza è u futuru di u paese.

U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli anu fattu è cuntinueghjanu à fà un travagliu impurtante per rende Turchia accessibile è accessibile, cù a famiglia di u Ministeru di 240 XNUMX persone, cumpresi i cuntratturi è l'acquistu di servizii, per fà a vita di e persone più faciule è per cuntribuisce à u sviluppu di u paese.

Nutendu chì, malgradu l'aumentu di cunfortu nantu à e strade, ci hè stata una perdita di vita è di pruprietà in accidenti chì sò accaduti per incunformità di e regule di trafficu, Arslan hà dichjaratu chì 4 persone anu persu a so vita durante a festa di 65 ghjorni. Arslan hà dettu: "Se ùn rispettemu micca e regule, s'ellu ùn rispettemu micca i diritti di l'altra persona, s'ellu ùn avemu micca cunsideratu chì portamu a vita è chì tutti i passageri chì purtemu sò preziosi, tali perdite accadenu ". disse.

  • "Continueremu à travaglià senza rallentà"

Enfatizendu chì cum'è una squadra, anu fattu parechje cose in tutti i tipi di trasportu per fà a vita di e persone più faciule in l'ultimi 14 anni, Arslan hà dettu: "Avemu travagliatu ghjornu è notte per u sviluppu di u nostru paese è u benessiri di u nostru populu. , è continueremu à fà cusì ". usatu a frasa.

Dumandendu à u persunale di u ministeru di fà un bonu usu di u tempu durante i mesi di l'estiu, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"Comu ùn avemu micca fallutu a fiducia di u nostru paese in noi finu à avà, ùn lascemu micca ancu in u futuru. Avemu bisognu di fà u nostru travagliu senza interruzzione per pudè dà ghjustizia à i soldi raccolti cù i cuntributi di 80 milioni di persone è trasferiti à noi per u prugramma d'investimentu, è offre u dirittu à u serviziu di u nostru populu è di u nostru paese. , finu à u centesimu. Avemu bisognu di fà un bonu usu di i ghjorni caldi, chjaru è senza pioggia di l'estate per ùn lascià micca a fiducia in noi fallenu è usemu i miliardi trasferiti à noi in u prugramma d'investimentu in una manera sana, puntuale è produtiva. Per ùn disappointà sta fiducia, avemu da travaglià assai efficace ancu questu veranu ".

  • I certificati portu verdi saranu emessi

Arslan hà dichjaratu chì i certificati di "portu verde" in marittimu seranu datu sta settimana, è chì apreranu un molo in u lavu Çıldır dumenica è mettenu e navi à u serviziu di e persone.

Dichjarà chì un cuntrattu serà firmatu per installà stazioni di basa à i punti 4,5 in modu di furnisce u serviziu 472G à i cantoni remoti di Turchia, u costu di quale serà cupertu da u Fondu di Serviziu Universale, Arslan hà nutatu chì anu da fà cusì un passu impurtante. in u campu di a cumunicazione.

Arslan hà dichjaratu chì l'autostrada di 11 chilometri in Kurtköy Junction, chì hè cunnessa à u Ponte Yavuz Sultan Selim, serà messu in serviziu cù a presenza di u Primu Ministru Binali Yıldırım è chì continuanu à fà a vita di e persone più faciule.

Enfatizendu chì quasi 3 mila chilometri di travagliu attuale sò stati realizati nantu à e ferrovie, Arslan hà dichjaratu chì 25 mila persone sò à u travagliu per mette u più grande aeroportu di u mondu à u serviziu di a Turchia è di u mondu in l'aviazione.

Arslan hà indicatu chì oltre 55 aeroporti, aeroporti in Yozgat, Karaman, Gümüşhane è Bayburt seranu custruiti è altre 4 pruvince si uniranu à a reta di l'aviazione.

Dichjarà chì u PTT, chì serve u paese per 176 anni, hè diventatu una marca cù i passi fatti in l'ultimi 14 anni, Arslan hà dettu:

"Avemu tenutu assai uffizii PTT aperti durante e vacanze, ma sfurtunatamenti questu hè statu u sughjettu di critica. Mentre a ghjente hè in e so vacanze, travagliamu senza dì chì hè una festa. In particulare in un tempu quandu ci era tanta attività è a ghjente vulia prufittà di i servizii PTT, ùn avemu micca dettu "Semu chjusi per 4 ghjorni durante e vacanze", avemu travagliatu attivamente. Avemu cuntinuatu à serve u nostru populu in modu di facilità a so vita è di facilità a vita di i nostri turisti chì venenu in u nostru paese è creanu un valore aghjuntu ".

  • "Ciò chì avemu fattu per 14 anni hè a guaranzia di ciò chì faremu"

U Ministru Arslan hà dettu chì a distanza ch'elli anu cupertu in 14 anni per travaglià cù un spiritu di squadra hà aumentatu l'aspettattivi, è chì ùn lasciaranu micca queste aspettative in vain per travaglià cù un spiritu di squadra.

Enfatizendu chì oghje hè megliu cà eri, ma dumane serà megliu cà oghje, Arslan hà dettu:

"A guaranzia di questu hè a squadra di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni di 240 mila persone. A guida hè chjara, a guida hè di alzà sopra à u livellu di e civilizazioni cuntempuranee mostratu da u Great Leader Atatürk. A guida hè u nostru capu, u presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì vede u travagliu di u nostru Ministeru indispensabile per u sviluppu è a crescita di u paese, è u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, u doyen di u trasportu è una marca mundiale. Continueremu à fà i nostri servizii sottu a so guida è guida. A mità di noi serà megliu chè oghje. Avemu ottenutu u successu finu à avà cun un certu sforzu è sforzu. Hè impurtante per ottene u successu, hè più difficiuli di stà quì è sopratuttu di alzà sopra. U nostru travagliu hè di ottene u difficiule. Supereremu a difficultà cun voi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*