Başkentray serà messu in serviziu à a fine di l'annu

Başkentray serà messu in serviziu à a fine di l'annu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà urganizatu un prugramma iftar à Ankara Tower Restaurant u marti 20 di ghjugnu 2017, induve i membri di a stampa sò stati invitati.

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa dopu à a cena rapida, Arslan hà datu infurmazioni nantu à l'investimenti fatti in e ferrovie.

"TCDD è AYGM travagliendu inseme"

Dichjarà chì a Direzzione Generale di TCDD è a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturi sò travagliendu inseme in u settore ferroviariu, Arslan hà sottolineatu chì e duie istituzioni anu un totale di 11,3 miliardi di lire in u settore ferroviariu.

Arslan hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di u Trenu d'Alta Velocità (YHT) è di u Trenu d'Alta Velocità (HT), nutendu chì 1213 km di linea YHT sò stati operati, è a custruzzione di un totale di 3 mila chilometri di linea ferroviaria cuntinueghja.

Countdown in Baku-Tbilisi-Kars

Nutendu chì una grande distanza hè stata cuperta nantu à a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, Arslan hà dettu: "Pudemu uperà i treni à a fine di ghjugnu, à u principiu di lugliu, ma hè accadutu un abbattimentu in a fruntiera georgiana. Per quessa, u so travagliu hè stata allargata da 3 mesi. Quandu finiscinu quì, cum'è a fini d'aostu è u principiu di sittembri, avemu finitu cumplettamente è u funziunamentu di u trenu diesel serà prontu. disse.

"A linea YHT Ankara-Sivas finisce in 2018"

Parlendu di u prugressu realizatu nantu à i prughjetti YHT, chì sò sempre in custruzzione, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì i travaglii nantu à u Prughjettu Ferroviariu d'Alta Velocità Ankara-Sivas continuanu è chì sta linea hè destinata à esse cumpletata à a fine di 2018.

Ellu hà dichjaratu chì tutte e sezioni di a Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-İzmir sò state offerte, i travaglii nantu à a linea Bursa-Bilecik HT cuntinueghjanu è a linea serà messa in serviziu in 2019.

U Ministru Arslan hà dettu chì u travagliu nantu à a linea di trenu d'alta velocità Konya-Karaman-Ulukışla, Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep cuntinueghja senza rallentà, è cuntinueghja cusì; "Avemu travagliatu nantu à a linea Aksaray-Ulukışla Niğde Yenice Mersin. Quì dinò, u nostru scopu hè di cunnette Ankara, Konya è Karaman à Adana è Mersin via Ulukışla, è di cunnetta Nevşehir è Aksaray da Kayseri à Konya-Antalya, sia in termini di turismu culturale sia in termini di ecunumia, spergu chì prestu prestu. cum'è compie u prughjettu di l'indagine, entremu in a tappa di l'offerta di custruzzione. avemu purtatu. Un altru travagliu di prughjettu cuntinueghja in a direzzione di Sivas à Elazığ-Malatya. "

Continuendu à parlà di i prughjetti chì venenu, Arslan hà dettu: "Intantu, ci sò quelli chì u travagliu di u prughjettu avanza. Questi sò Ankara-Kırıkkale-Çorum-Samsun è Erzincan-Trabzon. Inoltre, i travaglii di preparazione di u prughjettu nantu à e linee YHT è HT cuntinueghjanu, è à a fine di questu annu, puderemu compie i prughjetti di 2622 km è fà offerte. Per listinu i principali di sti prughjetti, trà Kayseri è Yerköy, Halkalı- Trà Kapikule, Gebze-Sabiha Gokcen Airport-Yavuz Sultan Selim Bridge, chì hè più tardi HalkalıSerà cunnessu à a linea chì andarà in Europa da Turchia ", disse.

"Fin d'annu BAŞKENTRAY, Gebze-Halkalı Linea apre in 2018 "

Nutendu chì BAŞKENTRAY, chì hè di grande interessu per a ghjente di Ankara in a capitale, hè statu rinnuvatu cumplettamente è serà messu in serviziu à a fine di l'annu, Arslan hà ancu datu infurmazioni nantu à i so recenti travaglii in Istanbul è hà dettu: "Ci hè. era u prublema di portà e linee suburbane di Marmaray, chì hè assai impurtante per a ghjente di Istanbul, à i standard di metro, chì sò una continuazione da i dui lati. Avemu travagliatu assai veloce quì. In particulare da Gebze à Söğütlüçeşme, è da Kazlıçeşme via Marmaray. Halkalı U travagliu cuntinueghja intensamente nantu à i prughjetti chì u cunnettaranu à .

Arslan hà dettu chì i travaglii nantu à a seconda linea di Tepeköy-Selçuk in İzmir seranu finiti in questu annu.

Rinuvà Linee Untouched

In riferimentu à u rinnuvamentu di e linee ferroviarie esistenti, Arslan hà dettu: "Avemu ancu travagliatu nantu à e linee cunvinziunali. Rinnuvemu e linee cunvinziunali è facemu sia elettrificate è signalate in modu chì pudemu aumentà ancu di più l'efficienza di u trasportu ".

Prughjetti di u centru logisticu

Parlendu di i centri logistichi chì sò stati custruiti in u nostru paese di pocu tempu, Arslan hà dettu: "Avemu dettu chì avemu travagliatu nantu à un novu pianu maestru di logistica, ma avemu principiatu i nostri studii di paesi di logistica, è in questu sensu, avemu finitu a logistica. centri di Kahramanmaraş, Erzurum è Mersin in questu annu ". disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu à a fine di u so discorsu chì u Complex di Manutenzione Etimesgut YHT hè prontu à esse messu in serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*