Regolamentu di u Cunsigliu di Coordinazione Ferroviaria publicatu in u Gazzetta Ufficiale

Regolamentu di u Cunsigliu di Coordinazione Ferroviaria Publicatu in u Gazzetta Ufficiale: u Regolamentu di u Cunsigliu di Coordinazione Ferroviaria hè statu publicatu in u Gazzetta Ufficiale di u 2 di ghjugnu 2017.

Per determinà a furmazione, i duveri, i puteri è e responsabilità, e prucedure di travagliu è i principii di u Cunsigliu di Coordinazione Ferroviaria, u Regolamentu di u Cunsigliu di Coordinazione Ferroviaria hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale.

bordu; Sottu a presidenza di u Sottosegretariu pertinenti incaricatu di e Ferrovie, u Direttore Generale di u Regolamentu Ferroviariu, u Direttore Generale di l'Investimenti Infrastrutture, u Direttore Generale di Merchandise Periculose è Trasportu Cumminatu, u Direttore Generale di TCDD è TCDD Taşımacılık A.Ş. Hè custituitu da u Direttore Generale.

In i casi induve i membri di u Cunsigliu ùn sò micca in turnu, quelli chì li rapprisentanu assistenu à a riunione cum'è membri di u Cunsigliu. Quandu ne necessariu, u Cunsigliu pò invità rapprisentanti di altre istituzioni è urganisazioni pubbliche à una riunione senza u dirittu di votu è cunsultà a so cunniscenza è a so sperienza.

Obligazioni di u Cunsigliu

  • Per assicurà l'armunia è a cooperazione trà l'operatori di l'infrastruttura ferroviaria, l'operatori di i treni ferroviari è l'altri operatori ferroviari è a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria, è piglià e decisioni necessarie per questu scopu.
  • Sviluppà e pulitiche ferroviarie è li presenta à u Ministru
  • Per monitorà u settore ferroviariu è preparà una pruposta per acquistà una struttura sustenibile è sottumette à u Ministru.
  • Per fà studii nantu à i bisogni d'investimentu di u settore ferroviariu è presentali à u Ministru
  • Per fà funzioni simili attribuite da u Ministru

Obligazioni è putenzi di u presidente di u Cunsigliu

  • rapprisentanu u bordu
  • Chjamate u cunsigliu à una riunione è gestisce a riunione
  • Nominà unu di i membri cum'è u vicepresidentu di u cunsigliu

  • Notificà e decisioni prese à e persone pertinenti è l'amministrazioni publica

  • Infurmà u publicu in nome di u Cunsigliu

  • Corrisponde direttamente cù l'amministrazioni publiche in nome di u Cunsigliu

  • Reunione di u Cunsigliu

    U Cunsigliu di a Cumpagnia tene a so riunione ordinaria una volta ogni sei mesi. Inoltre, in casu di una situazione impurtante, una riunione straordinaria pò esse tenuta à a convocazione di u presidente di u Cunsigliu o à a dumanda scritta di almenu dui membri è cù l'ordine di u ghjornu dumandatu. U cunsigliu si riunisce cù a maiurità assoluta sottu a presidenza di u presidente o di u vicepresidentu. E decisioni sò prese da a maiurità assoluta di u numeru tutale di membri. L'astinenza di i voti ùn pò esse fattu. In casu di uguaglianza di voti, u votu di u presidente di u Cunsigliu cunta cum'è dui voti.

    L'agenda, u locu è l'ora di e riunioni sò determinate da u presidente di u Cunsigliu. I cambiamenti riguardu à sti prublemi è i ducumenti in quantu à e tematiche da discutiri sò comunicati à i membri almenu cinque ghjorni prima di a riunione. L'agenda di a riunione pò esse cambiata da a decisione di u Cunsigliu nantu à a pruposta di i membri durante a riunione. In più di i membri di u Cunsigliu, i raportori è u persunale assignati da u presidente di u Cunsigliu o da u Segretariatu ponu ancu assiste à e riunioni.

    Per u testu sanu di u regulamentu Cliccate QUI.

    <

    p style="text-align: right;"> Fonte: www.kamupersoneli.net

    Esse u primu à cummentà

    lascia una risposta

    U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


    *