Apaydın hà visitatu e Ferrovie Italiane

U direttore generale di tcdd apaydin hà sbloccatu u so contu Twitter
U direttore generale di tcdd apaydin hà sbloccatu u so contu Twitter

Apaydın hà visitatu e Ferrovie Italiane: Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın A Delegazione TCDD, guidata da u Presidente, hà visitatu Ferrovie Italiane (FS) è i so Affiliati.

In u scopu di a visita, u "Memorandum of Understanding between TCDD and FS for the Development of Cooperation in the Field of Railways" scadutu; Renato Mazzoncini, CEO de FS, directeur général et président de l'UIC, avec le directeur général du TCDD et le vice-président de l'UIC İsa Apaydın Hè statu firmatu è allargatu da.

Cù u dittu Acordu;

- Prestazione di servizii di cunsulenza, assistente è cunsulenza,

-Pianificazione, cuncepimentu, custruzzione è mantenimentu di l'infrastruttura ferroviaria, cumprese e linee d'alta velocità,

- Scambiu di sperienza è cunniscenze in u campu di l'innuvazioni ferroviarie,

- Gestione di l'infrastruttura ferroviaria, sistemi di gestione di a sicurità in l'operazione di treni,

- Realizà una ricerca tecnica è scientifica cumuna,

-Hè previstu di cooperà in tematiche cum'è a furmazione in diverse zone ferroviarie.

Durante a riunione bilaterale tenuta durante a visita di Apaydın in Italia, i prublemi riguardanti u sviluppu di u settore ferroviariu internaziunale, l'Assemblea Generale UIC chì si terrà da a nostra Impresa in Istanbul in lugliu, è u Cungressu Mondiale di l'Alta Velocità UIC chì si terrà in Ankara. u 08-11 May 2018 sò stati ancu discututi.

In u scopu di a visita, una seria di riunioni sò state realizate cù Italferr è Italcertifer, filiali di l'operatore Ferroviario Italianu FS, è sò state fatte ispezioni in e strutture tecniche di l'urganisazioni pertinenti.

Apaydın è a so delegazione accumpagnata anu ricivutu infurmazioni tecniche detallate nantu à u trenu d'alta velocità Frecciarossa 400, chì hà una vitezza di designu di 360 km per ora è una velocità operativa di 1000 km per ora, da a Stazione Termini di Roma, u Centru di Control YHT, chì offre piena. u trasportu intermodale, è u laboratoriu di rimorchi è veìculi rimorchi affiliatu à Italcertifer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*