Ahmet Arslan: Bona Nutizia di a Ferrovia Iğdır

Ahmet Arslan
Ahmet Arslan

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Avemu bisognu di un corridore seriu chì cunnette a ferrovia di Kars à u Pakistan via Iğdır Dilucu, Nakhichevan è da quì à a Cina. Hè per quessa Iğdır meriteghja una ferrovia. Realizemu ancu i prucessi di sti prughjetti. Spergu chì Iğdır serà una di e cità chì scontranu u trenu d'alta velocità, postu chì hà scontru cù strade divise, asfaltu caldu è aeroportu. Facemu questu inseme ". disse.

U Ministru Arslan, induve hè ghjuntu in u scopu di diversi cuntatti, hè statu salutatu da u guvernatore Ahmet Turgay Alpman, u deputatu di u Partitu AK Iğdır Nurettin Aras, u presidente provinciale di u Partitu AK Iğdır Ahmet Tutulmaz, u protokollu provinciale è i membri di u partitu.

Arslan, chì dopu si n'andò in u distrittu di Tuzluca, visitò i cummercianti è ascoltò i so prublemi, felicitò i citadini in u mese di Ramadan. Ahmet Arslan hà visitatu dopu l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Karakoyunlu è hà ricevutu infurmazioni nantu à u distrittu da u Vice Governatore Harun Yücel, chì face cum'è u guvernatore di u distrittu. Addressing i citadini in Karakoyunlu Atatürk Park, Arslan hà dettu chì i servizii cuntinueghjanu per u sviluppu di sta regione.

Arslan hà spiegatu chì cum'è u Partitu AK, anu aumentatu a strada divisa di 10 chilometri in Iğdır à 172 chilometri è hà dettu: "Avemu aumentatu à 17 volte. Quandu ùn ci era micca asfaltu caldu in Iğdır è i so distretti, avemu cullatu à 74 chilometri, spergu chì almenu ricurdaremu a piastra a prossima volta. Avemu da passà sopra à u pianu 76 di Iğdır ". disse.

Dichjarà chì anu custruitu un tunnel chì andava à a fruntiera georgiana dopu à Kars, Arslan cuntinuò e so parolle cusì:

"Dopu à Ardahan, ci hè u Passu di u Sahara chì và à u Mari Neru, è custruemu un tunnel quì. Chì ghjè u nostru scopu ? Una carica da sta regione hà un accessu faciule à ogni locu. Chì cresce l'ecunumia è u cummerciu di sti lochi. Una carica da l'Iran deve andà in u Mari Neru è in Georgia via Iğdır, micca un'altra strada. Una carica da Nakhchivan deve ancu andà da Kars à Georgia, è dinò à u Mari Neru. Chì a carica in u Mari Neru è Georgia vene, Doğubayazıt via Iğdır, aghju prumessu chì custruiremu un tunnel in Tendürek, sperendu, da quì à Van, da quì à l'Iraq è a Siria. Quandu a rispunsabilità hè grande è ci hè qualchissia chì pensa à u paese è à a cità, mettemu a stampa in grande avà, facemu grandi prughjetti ".

In riferimentu à u prugramma tenutu in Cina cù u presidente Recep Tayyip Erdoğan, Arslan hà dettu: "Ci hè una seria dumanda di carichi da a Cina à l'Europa. Cume a nostra memoria ùn pò piglià. Centinaie di milioni di tunnellate. Dopu tuttu, passerà in qualchì locu, deve andà in qualchì locu. Facemu Baku-Tbilisi-Kars per ellu, ma questu ùn hè micca abbastanza. Avemu ancu parlatu cun elli, avemu ancu parlatu cù l'Azerbaijan è l'Iran, u travagliu cuntinueghja. Avemu bisognu di un corridore seriu chì cunnette a ferrovia di Kars à u Pakistan via Iğdır Dilucu, Nakhichevan è da quì à a Cina. Hè per quessa Iğdır meriteghja una ferrovia. Facemu i prucessi in questi prughjetti. Spergu chì Iğdır serà una di e cità chì scontranu u trenu d'alta velocità, postu chì hà scontru cù strade divise, asfaltu caldu è aeroportu. Facemu questu inseme ". utilizatu l'espressioni.

Dopu à i discorsi, Arslan hà assistitu à u prugramma iftar datu à l'Ecole Secundaria Regionale di Karakoyunlu Gazi.

1 Comment

  1. Caru Ministru, cum'è una persona di Kağızman, a nostra aspettazione da voi hè chì a strada trà Kars è Iğdır passa per Kağızman. Inoltre, cum'è aghju dettu in i mo cumenti precedenti, a linea ferroviaria più benefica per u cummerciale versu u Mari Neru hè a linea Erzurum Bayburt Gümüşhane Trabzon-Tirebolu. YHT deve vene da Samsun.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*