U Ministru Arslan hà assistitu à a Cerimonia di Certificatu di Green Harbour

U Ministru Arslan hà assistitu à a Cerimonia di u Certificatu di u Portu Verde: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u prucessu legale per aumentà i periodi di attesa da 2 ghjorni à 7 ghjorni per risponde à i requisiti obbligatori di i navi chì passanu per u Strettu Turcu senza una tappa hè da compie, è ch'ella si mette in opera u più prestu pussibule è si compie a pruvista di carburante di a regione, hà dettu ch'ella apre a strada per diventà un centru.

U Ministru Arslan, in u so discorsu à a cerimonia di certificatu di u Portu Verde tenuta in l'Hotel Bilkent, hà dichjaratu chì diversi avvenimenti sò stati urganizati per a Settimana Marittima è hà dichjaratu chì dumenica, un molo custruitu per e duie cità in u Lavu Çıldır, u lavu cumuni di Ardahan è Kars, è a barca di visita serà consegnata à l'autorità lucali.

Rimarchendu chì a capacità di a flotta mercantile marittima di Turchia hà cresciutu 10 per centu più di a flotta marittima mundiale in l'ultimi 75 anni, Arslan hà dettu chì, malgradu a crisa glubale in u 2008, parechji prughjetti è investimenti infrastrutturali sò stati implementati cum'è u Ministeru è i regulamenti legali sò stati fatti.

Arslan hà datu infurmazioni nantu à u travagliu chì anu fattu per allistà a strada per l'industria marittima è aumentà a so cumpetitività, è pocu tempu hà datu infurmazioni nantu à l'imprese straniere turca. bayraklı Ellu hà dichjaratu chì parechji ostaculi à i battelli è i navi chì passanu à a bandiera turca sò stati eliminati è attualmente 3 barche anu volatu à a bandiera turca è u so scopu hè 700 mila.

Dichjarà chì u sustegnu datu à u settore cù l'applicazione di carburante cù l'impositu di cunsumu speciale ridutta hè di 5 billion 876 million lira, Arslan hà enfatizatu chì un grande valore aghjuntu hè statu creatu per u paese in questu modu.

Arslan hà dettu chì u P&I turcu lucale è naziunale, stabilitu in u 2014, pò furnisce garanzii finu à 1 miliardi di dollari è furnisce l'assicuranza à più di 800 XNUMX navi.

Rimarchendu chì l'industria di a custruzzione navale hà righjuntu un fatturatu annu di 2,5 miliardi di dollari, cumprese l'esportazioni, u mantenimentu è a riparazione, a produzzione domestica, a sub-industria è l'industria di riciclamentu, Arslan hà dettu chì 15 miliardi di dollari sò stati investiti in u settore in l'ultimi 2,8 anni. .

Dichjarà chì u numeru di cantieri navali hà righjuntu 35 da 79, Arslan hà dettu: "585 siti di fabricazione di barche, 700 mila tunnellate / annu di capacità di trasfurmazione di l'acciaio, 4,5 milioni di capacità di custruzzione DWT, 2 milioni di capacità di docking DWT, 21 milioni di DWT annu di mantenimentu-riparazione. "A so capacità hè stata realizata. Impieghemu 30 mila persone direttamente in u settore è 90 mila persone attraversu a subindustria. Questu significa chì furnimu un sustenimentu à 500 mila persone direttamente o indirettamente ". disse.

Arslan hà ricurdatu chì i periodi di servitù di affittu per i cantieri navali, a fabricazione di barche è e zone di slipway sò stati aumentati à 49 anni.

  • "Se tutti dicenu" Sò un espertu ", anu da fà ancu suggerimenti".

Arslan hà dichjaratu ch'elli anu da compie u prucessu legale in quantu à a mudificazione di u regulamentu in quantu à l'aumentu di i tempi d'attesa da 2 ghjorni à 7 ghjorni per risponde à i requisiti obbligatori di i navi chì passanu per u Strettu Turcu senza piantà, Arslan hà dettu chì esse implementatu u più prestu pussibule, aprendu a strada per a regione per diventà un centru di furnimentu di carburante.

Spieghendu chì cù questa applicazione, un valore aghjuntu supplementu serà creatu da risponde à l'altri bisogni di e navi è assicurendu chì a manutenzione è e riparazioni à cortu termine sò realizati in Turchia, Arslan hà dettu:

"Se mantenemu stu periodu cortu, fora di i bisogni assai essenziali, ùn saranu micca soddisfatti in u nostru paese è andaranu in altri lochi. Dunque, ovviamente mancaremu un travagliu chì generà risorse è ingressu. Avemu da compie sta applicazione per ùn mancassi sta risorsa. Quelli chì ùn cunnosci micca stu ditagliu o agiscenu nantu à sente, sfurtunatamenti, pensanu un pocu superficiale è ci criticanu videndu solu una parte di l'incidentu. Ognunu hà u dirittu di criticà, ma deve amparà tutte e dimensioni, i vantaghji è i contra di l'incidentu. Malgradu questu, s'ellu facemu una transazzione chì supera u latu negativu, s'ellu facemu una transazzione chì supera u latu negativu, chì ci criticanu. O se tutti dicenu "Sò un espertu", anu da fà suggerimenti cun critichi. "Se pudemu solu sbarazzarsi di a malatia di a critica è à u stessu tempu fà suggerimenti, cum'è dice u proverbio anatoliu," testa in manu ", simu aperti à ogni tipu di suggerimenti, sempre chì sò in l'interessu di u nostru paese".

"Videmu i porti cum'è porte per i vicini distanti"

Dichjarà chì i mari anu una funzione chì sguassate e fruntiere è avvicina i paesi più vicinu, Arslan hà nutatu chì vedenu i porti cum'è porte per i vicini distanti.

Arslan hà nutatu chì a cundizione più impurtante per ghjunghje à 2023 miliardi di dollari di esportazioni, chì hè trà l'obiettivi di Turchia in 500, hè u sviluppu di i porti di u cummerciu marittimu.

Dopu u so discorsu, u Ministru Arslan hà datu certificati di Green Port à i funzionari di Aksaport, Asyaport, Bodrum Cruise Port, Borusan Port, Ege Ports, Evyap Port, Ford Otosan Port, Kumport, Marport, Petkim è Solventaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*