Annunciu di Carru di Priorità per e Donne da Altepe

Dichjarazione di Vagoni di Priorità per e Donne di Altepe: u Sindaco Metropolitanu Recep Altepe, parlendu in a riunione ordinaria di l'assemblea in ghjugnu, hà dichjaratu chì l'applicazione di vagone di priorità per e donne ùn hè micca unica à Bursa, è l'applicazioni simili sò realizate in modu più efficace in metropolis impurtanti cum'è Tokyo, Berlinu è New York. U presidente Altepe hà ricurdatu chì in i Stati Uniti, ancu induve a ghjente mette i so pedi nantu à u metro hè determinatu, è chì u Giappone porta e donne in 'vagoni culurati' dapoi 15 anni, u sindaco Altepe hà dettu: "Ùn avemu micca idea di a discriminazione, ùn pò micca esse. A nostra preoccupazione hè a pace. À a dumanda di i citadini, avemu fattu un accordu parziale, hè tuttu ", disse.

A riunione regulare di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana hè stata in ghjugnu. In a sessione tenuta in l'edificiu di u parlamentu nantu à Ankara Road, hè statu discutitu quale seria u nome di u Stadiu Metropolitanu cù l'arrangementu chì era u tema di l'agenda in Bursa è chì permette à e donne di viaghjà in vagoni separati.

U sindaco metropolitanu, Recep Altepe, hà dettu chì l'applicazione di u vagone prioritariu di e donne, chì hè sustinuta da una grande parte di a sucità, ùn hè micca unica à Bursa. Enfatizendu chì pratiche simili si trovanu in Europa, America è Giappone, è chì u prublema hè statu un sughjettu polemicu da certi pulitici, u presidente Altepe hà dichjaratu ch'elli anu ricevutu feedbacki pusitivi da i grandi segmenti di a sucità.

U sindaco Altepe hà dichjaratu chì l'applicazione di u vagone prioritariu di e donne hè facultativa è chì e donne chì si lamentanu di i metro ponu aduprà l'ultimu carru. Nutendu chì u so scopu hè di portà Bursa, a cità di qualità è pace, à standard più elevati, micca a discriminazione, u sindaco Altepe hà dettu: "L'accordi chì avemu fattu ùn sò micca in vanu. Bursa hè u primu postu in Turchia in termini di qualità di vita. Hè trà 20 cità in u mondu. Questa hè una applicazione preferenziale per i citadini in termini di qualità. U trasportu di l'omi è di e donne ùn hè micca finitu. Ùn ci hè micca cusì. Quì avemu priurità cunfortu. E donne chì volenu ponu viaghjà cù i so sposi in u vagone di daretu ", disse.

U sindaco Altepe hà nutatu chì i standard in i sistemi di metro è di trasportu publicu in Bursa sò furmati da e richieste di i citadini. Enfatizendu chì u sistema di sedute in faccia a faccia hè statu cambiatu in una direzzione unidirezionale in u quadru di questu intesu, è chì e donne chì utilizanu u trasportu publicu à mezanotte anu datu a libertà di cullà è scende in ogni puntu chì vulianu, u sindaco Altepe. disse: "In America, ancu induve i citadini mettenu i so pedi hè determinatu in i metro. Noi, invece, avemu stabilitu regule in cunfurmità cù e dumande di a sucetà. Avemu fattu certi arrangiamenti per e donne micca solu in u metro, ma ancu in u trasportu publicu. A notte, avemu furnitu comodità è priorità in l'imbarcu è l'atterrissimu fora di e tappe. Tutti sò cuntentu. Hè cusì in tuttu u mondu ", disse.

U presidente Altepe hà dettu chì u sistema di vagone di priurità di e donne hè statu fattu un prublema polemica da i pulitici. Nutendu chì una agenda negativa hè stata creata è critiche spietate è irrazionali sò state fatte prima chì u sistema sia ancu messu in pratica, u presidente Altepe hà enfatizatu chì u Giappone hà purtatu e donne chì volenu esse in vagoni di culori diffirenti per 15 anni. Dichjarà chì nimu ùn hà u dirittu di disturbà nimu in u trasportu publicu, u sindaco Altepe hà dichjaratu chì anu fattu un accordu più chjucu in una zona dumandata in questa direzzione, "Ùn avemu micca forzatu nimu per questu. In u quadru di a nova applicazione, ognunu hà da pudè cullà è scende cum'è volenu. Quessi sò fatti per aumentà a qualità di vita è a pace in a cità. "Quelli chì sguassate ùn sanu micca New York o Tokyo", disse.

U sindaco metropolitanu Recep Altepe hà ancu clarificatu e discussioni nantu à quale serà u nome di u stadiu metropolitanu di novu custruitu in a riunione di u cunsigliu. Nutendu chì u prublema hè statu purtatu à l'agenda di u parlamentu per esse constantemente riscaldatu, u sindaco Altepe hà nutatu chì Bursaspor, chì hà un debitu di 360 milioni di TL, hà bisognu di soldi, perchè a persona o l'istituzione chì dà i soldi pò uttene i diritti di nomi di u stadiu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*