İsa ApaydınMessaghju di festa di Ramadan

İsa ApaydınMessaghju di a Festa di Ramadan: Avemu a gioia è a felicità di avè un'altra festa di Ramadan in quale i sentimenti di amicizia, fratellanza è spartera ghjunghjenu à u so piccu.

Continueremu à riunite i nostri passageri cù i so amati sta festa cù i Treni d'Alta Velocità chì operemu nantu à e linee Ankara-Istanbul, Ankara-Konya è Konya-Istanbul, u Marmaray chì cunnetta l'Europa è l'Asia sottu u mare, è l'altru. treni chì avemu fattu cunfortu.

U nostru travagliu cuntinueghja ghjornu è notte per intruduce u cunfortu di i treni d'alta velocità è d'alta velocità in e nostre cità, fora di e linee Ankara, Istanbul è Konya. In questu cuntestu, custruemu una rete ferroviaria à alta velocità da Bilecik à Bursa, da Konya à Karaman, Adana, Mersin, Osmaniye è Gaziantep, cù e linee YHT trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas.

Dopu à Marmaray in Istanbul è İZBAN in Izmir, realicemu prughjetti di u sistema ferroviariu urbanu cun cunfortu di metro, cumprese Başkentray in Ankara, Gaziray in Gaziantep è Balray in Balıkesir.

Mentre rinnuvemu e nostre linee esistenti, li facemu elettrificati è signalizzati. Stabbiliscemu centri logistichi in un totale di 21 locu per trasfurmà u nostru paese in una basa logistica è aumentà a cumpetitività di i nostri industriali.

U benessiri di u nostru paese è di a nazione hè in u centru di sti prughjetti chì avemu realizatu.

Cù questi sentimenti, celebreraghju a Festa di Ramadan cù e famiglie di i nostri passageri è culleghi, chì avemu l'onore di serve, è speru chì a festa purterà a bontà à u Munnu Islamicu è tutta l'umanità.

Ghjesù APAYDIN

Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu di TCDD

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*