U primu passu per una grande trasfurmazioni nantu à a Strada di Istanbul in Bursa

U primu passu per a trasfurmazioni maiò nantu à a Strada di Istanbul: u Cunsigliu Metropolitanu di Bursa hà accettatu à l'unanimità i piani 1/25000, 1/5000 è 1/1000 riguardanti u prughjettu di trasfurmazioni urbane di Istanbul Road. Evaluendu a decisione presa, u sindaco metropolitanu Recep Altepe hà dettu chì cù u cambiamentu di u pianu, l'edificazioni cù una altezza di 250-300 piani s'alzaranu à i lati destra è manca di Istanbul Road, à una prufundità di 12-20 metri.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Bursa hà appruvatu u prughjettu di trasfurmazioni urbane in Istanbul Road. Nuvelli edifici alti cresceranu nantu à Istanbul Road, da Gençosman à Küçükbalıklı Tube Passage, induve un aumentu di 2,5 volte hè statu datu inseme à a linea di tram chì andarà à u terminal.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dettu chì u cunsigliu hà pigliatu una decisione per assicurà una vera trasfurmazione urbana in una zona di 160 ettari. Dichjarà chì travaglianu per ottene una visione per Bursa, in particulare e arterie principali, u sindaco Altepe hà dettu: "L'entrata più impurtante di Bursa hè Istanbul Street. Stu locu ùn hè statu trasfurmatu per parechji anni. Cumincemu u travagliu per duie zone à diritta è a manca, da u passaghju di u tubu Küçükbalıklı à a piazza di a cità. U nostru travagliu longu à a strada cuntinuava. Cù u travagliu di u sistema ferroviariu, ci hè un grande cambiamentu in a strada. U sistema ferroviariu vene à mezu à a strada. U sistema ferroviariu operarà in serie. Una visione sfarente di a bellezza serà aghjuntu à a regione cù 9 ponti in stili architecturali diffirenti. Ci hè una entrata diversa in a cità. Serà finitu à questu tempu l'annu prossimu. Inoltre, mentre chì un sistema ferroviariu hè custruitu in u mità, e strade laterali à u latu di a strada seranu significativamente eliminate mentre 3 corsie di trafficu seranu furnite. Certi marciapieli fermanu. Avemu fattu un editu cumpletu per cambià l'imaghjina sana è fà una vera trasfurmazioni. Stu arrangiamentu hè statu fattu in una zona di 200 ettari à una prufundità di 160 metri. 2,5 precedenti sò datu à tutti. U nostru scopu hè di attivà a trasfurmazioni quì. A custruzzione deve principià è i grandi parcelle quì ci vole à creà. Travagliemu per attivà questi. In Beşyol, chì avemu compru è espropriatu, 20 edifici sò stati demoliti nantu à 61 ettari. "U metteremu in vendita u mese prossimu", disse.

Sottulineendu chì duie strutture separate ponu esse custruite nantu à l'area di 20 decare in Beşyol, è chì un stabilimentu turisticu, una zona cummerciale, un ospedale o un istitutu educativu pò esse custruitu quì, u sindaco Altepe hà dettu: "Dopu finitu stu locu, entreremu in altre strutture. pacchi mentre li vende. Se abbandunemu a regione à i so dispositi, fà un pianu assai bonu è fà 2,5 precedenti ùn hè micca abbastanza. Cumpremu pacchi nantu à l'isula. O dicemu: "Dateci a vostra autorità". Dicemu: "Curvemu in un solu pacchettu è vendemu". A municipalità ùn deve micca solu fà perdite quì. I soldi spesi da a municipalità ùn deve micca esse persu. Avemu un spaziu di 20 mila metri quatratu. Ci saranu duie strutture separate. A vendemu u mese prossimu. Questu pruvucarà altre parcelle. Allora cuminciamu u nostru muvimentu. U nostru scopu hè di cambià l'intera regione à una prufundità di 200-250 metri mentre facenu arrangiamenti ambientali per u sistema ferroviariu. A stessa situazione esiste in i boulevards Çelebi Mehmet è Murat Hüdavendigar. Attivà ancu. L'edifizii custruiti seranu ancu ritirati. A strada sarà più larga. Quessi daranu ancu l'uppurtunità di trasfurmazioni significativu in a cità. Apparirà prestu. Oghje era una decisione impurtante. Hè necessariu di implementà sta decisione rapidamente. "Faremu a nostra parte", disse.

Hè statu amparatu chì cù un incrementu di 2,5 piani, l'edificazioni cù 10-12 piani in a regione puderanu cullà à 20 piani se a facilità serve u turismu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*