A Siconda Fase di u Prughjettu di Trolleybus Şanlıurfa principia

A Siconda Tappa di u Prughjettu Trolleybus di Şanlıurfa Accumincia: u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, Nihat Çiftçi, hà scontru cù i rapprisentanti di i cummercianti di u distrittu cintrali è rurale in Sahur, è ancu i prugrammi iftar, è hà valutatu e dumande è i prublemi di i cummercianti.

U presidente Çiftçi, chì hà risoltu i prublemi di a cità unu à unu cù un prugramma di travagliu impegnatu durante u Ramadan, sta volta hà scontru cù u presidente di l'Unione Şanlıurfa di e Camere di Artigiani è Artigiani (ŞESOB) M.Şefik Bakay è i capi di e camere, è hà trasmessu u presidente Çiftçi. travagliu di a Municipalità Metropolitana per i cummercianti.

Dichjarà chì stanu travagliendu per fà chì i cummercianti parenu puliti è à i stessi standard, u sindaco Çiftçi hà dettu: "Avemu cuminciatu i nostri travaglii di abbellimentu di a facciata in tutti i nostri centri di distrittu. A facciata serà completamente vestita. A signalizazione serà standard. Turchi seranu di u listessu standard. I segni arabi in a nostra cità seranu à i standard turistici. I segni in arabu seranu scritti in turcu, arabu è inglese.

U PROGETTU TROLEYBUS INIZIA

Dichjarà chì passanu à i sistemi di trasportu di trolleybus chì saranu messi in pratica in u centru di a cità, u sindaco Çiftçi hà dettu: "Avemu realizatu l'offerta di trolleybus, a prima fase di quale serà in u centru di a cità. U prughjettu principiarà dopu à u Ramadan. Mentre 5300 persone entranu in l'area di u bazar ogni ghjornu in vittura, 30 mila persone vanu in trasportu publicu. Una macchina di trolleybus purterà 350 persone à tempu. Quandu u prugettu hè implementatu, l'autobus partenu da quella regione. Quì, ùn chjuderemu in ogni modu pensendu à i cummercianti. U trasportu publicu serà furnitu per ellu in forma di anellu. L'abbellimentu di a facciata è u prughjettu di trolleybus hà da principià dopu à u Ramadan. U travagliu principia in 13 distretti. In questu sensu, sapemu chì u nostru fardelu hè pisanti ".

Dichjarà chì guardanu tutti i prublemi di a cità cum'è a municipalità metropolitana, u sindaco Çiftçi: "Cum'è cità, guardemu i prublemi. Travagliemu in tutti i campi. A metropolitana risolverà i prublemi in tutti i distretti. L'annu passatu, avemu focu annantu à i travaglii infrastrutturali. Avemu focu annantu à a custruzzione di strada. Quist'annu, passeremu à l'arrangiamentu, i travaglii rilassanti è estetici ".

Esprimendu a so satisfaczione per u sustegnu di u sindaco metropolitanu Nihat Çiftçi à i cummercianti, u presidente di l'Unione Şanlıurfa di e Camere di Artigiani è Artigiani (ŞESOB) M.Şefik Bakay hà ringraziatu in nome di i presidenti di a camera è di i cummercianti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*