U primu TBM domesticu di Turchia hè in Istanbul

U primu TBM domesticu di Turchia in Istanbul: u presidente Kadir Topbaş hà introduttu à i membri di a stampa a prima TBM domestica utilizata in u primu tunnel d'acqua potabile di Turchia, Zeytinburnu Drinking Water Tunnel.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, hà presentatu à i membri di a stampa a prima macchina TBM domestica aduprata in u Tunnel d'acqua potabile di Zeytinburnu, u tunnel d'acqua potabile di Turchia, chì hè statu custruitu in u scopu di u travagliu di a Linea di Trasmissione Zeytinburnu-Bahçelievler.

U sindaco Kadir Topbaş, chì hà visitatu u tunelu cù i ghjurnalisti, hà dettu chì in u passatu, i scavi di u tunnel sò stati fatti a manu è ci sò stati accidenti, è chì e macchine di travagliu chì sò sorti dopu sò state rimpiazzate da a macchina TBM (Mole), chì hè l'ultima tecnulugia d'oghje. Utilizendu a frasa "Oghje lancemu un sistema veramente eccitante è assai impurtante per a Turchia", Kadir Topbaş hà dettu chì a TBM domestica di 95 per centu di Turchia, chì funziona cum'è una fabbrica sotterranea, hà cuminciatu à esse prodotta in Kocaeli.

Dichjarà chì u primu TBM locale hà cuminciatu à serve in Istanbul, u presidente Kadir Topbaş hà dettu: "Questu hè assai eccitante, assai significativu. Se pudemu avà pruduce tecnulugia noi stessi, questu hè un signu di u nostru sviluppu. Per quessa, vogliu ringrazià Arcan Makine, chì produce a macchina TBM.

Kadir Topbaş hà dettu chì quandu diventò u primu presidente in u 2004, hà vistu a macchina TBM andendu 60 metri sottu terra in Barcelona è era assai entusiasmu. "Oghje, hè assai impurtante chì facemu sta tecnulugia in u nostru paese. Di novu, felicitazioni à quelli chì anu cuntribuitu. U scambiu ùn hè micca esce, avemu pigliatu a tecnulugia. Spergu chì u nostru travagliu serà finitu in un tempu più cortu cù menu costu. Questi CPC seranu allora venduti. Istanbul hè un puntu di riferimentu assai impurtante in u mondu. Quelli chì facenu affari in Istanbul ponu facilmente ottene un travagliu in u mondu. Quelli chì furnisce i dispositi à Istanbul ponu facilmente vende à u mondu. Istanbul hè seguita assai strettamente è cunnosci a nostra sensibilità per fà u megliu travagliu per via di a nostra Presidenza CGLU ".

U presidente Topbas; Hà dichjaratu chì u Tunnel di l'acqua potabile di Zeytinburnu hè 3 metri di lunghezza è 200 metri 2 centimetri di diàmitru, è chì u Tramway di Zeytinburnu include un grande travagliu chì passa sottu. Dichjarà chì u travagliu, chì hè u primu tunnel di acqua potabile in Istanbul, serà scavatu cù TBM locale è serà finitu à a fine di u 60, Topbaş hà dichjaratu chì l'investimentu costarà 2018 milioni di lire.

Topbaş hà ancu annunziatu chì u prughjettu di piglià u tramvia di Zeytinburnu in u metro hè vicinu à finisce è ch'elli cumincianu à travaglià prestu, è hà datu a bona nutizia chì Zeytinburnu cunnoscerà i prublemi di tram è trasportu.

"Kmalat ùn diventa micca un strumentu cù un ossu. Nisunu sopra vi vede o serà disturbatu, ma centinaie di persone travaglianu 60 metri sottu terra ghjornu è notte per l'approvvigionamentu d'acqua di Istanbul ", disse Topbaş, aghjustendu: "Se pudete seguità a tecnulugia da vicinu, ùn site micca solu fà u vostru. propiu travagliu. Fate ancu una cuntribuzione impurtante à u sviluppu di u paese. Per quessa, avemu cura di utilizà l'ultime tecnulugia in i nostri investimenti ".

Dichjarà chì hà datu l'ordine di apre u tunnel versu u mare in modu chì l'acqua di piovana ùn stà micca nantu à e strade, Topbaş hà dettu chì u TBM locale renderebbe questi travaglii più faciuli è più prezzu. Topbaş hà dichjaratu ch'elli anu fattu inseme assai serii in Istanbul riabilitanduli è trasformanu e cale Cendere, Ayamama è Çırpıcı in una zona di recreazione chì a ghjente amarà aduprà, cù un prughjettu assai diversu.

Indittendu chì Istanbul hè più grande di 124 paesi in u mondu è ogni impresa hè grande à scala di paese, u presidente Topbaş hà dettu chì anu investitu 13 miliardi di lire in 98 anni, è chì anu fattu un investimentu di 2017 miliardi di lire in Istanbul cum'è solu di 16,5, è chì ùn anu micca rilazioni cù u statu, hà dichjaratu ch'ellu ùn hà micca un debitu in lira à l'istituzione finanziaria.

Dichjarà chì i sviluppi in Istanbul sò seguiti cù ammirazione da a ghjente di Istanbul è Turchia, è ancu pigliatu cum'è un esempiu à l'esteru, Topbaş hà nutatu chì l'acqua è l'acqua residuale sò trà i prughjetti più impurtanti cù u trasportu è l'infrastruttura. Spieghendu chì i bisogni d'acqua di più di 15 milioni di persone sò soddisfatti è u tassu di riempimentu di e dighe hè di 80 per centu, Topbaş hà dichjaratu ch'elli sguassate l'acqua residuale cunsumata senza contaminazione di a natura.

Ricordendu chì anu purtatu l'acqua à Istanbul da Melen, chì si trova à 180 chilometri di distanza, è chì a custruzzione di a diga di Melen cuntinueghja, Topbaş hà dettu chì a municipalità metropolitana di Istanbul pruducerà l'idroelectricità da a diga. Topbaş hà dettu: "Cerchemu di fà tuttu bè in ogni campu è di esse un mudellu per u mondu".

Dopu u so discorsu, u presidente Kadir Topbaş hà parlatu cù l'operatore di a macchina TBM per radio è l'hà urdinatu di inizià u travagliu è hà datu infurmazioni nantu à a TBM à i membri di a stampa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*