Ferrovia Ankara - Ereğli: A Ferrovia chì và à u Carbone hè stata ripresa

L'annu hè 1925. I fogli di u calendariu mostranu u 13 di dicembre. A Republica di Turchia, chì prova di superà l'effetti traumatici di a guerra in ogni sensu, face un passu impurtante quellu ghjornu per l'indipendenza ecunomica è e risorse naturali per ghjunghje in diverse zone di u paese. A Legge di a Linea Ferroviaria Ankara - Ereğli, chjamata ". Railway to Coal", hè passatu da a Gran Assemblea Naziunale Turca.

Questa impurtante linea di ferrovia, chì a ghjovana Republica di Turchia vulia stabilisce per alzà è salta in avanti, si stende da a cità di carbone di Zonguldak à a stazione Irmak vicinu à a capitale Ankara. A custruzzione di a ferrovia principia u 7 di ferraghju di u 1927, è a ferrovia di 102 chilometri trà Irmak è Çankırı hè stata messa in opera u 23 d'aprile di u 1931. A ferrovia cù una lunghezza tutale di 27 chilometri, custituita da 1368 stazioni, 8 canali è ponti, è 800 tunnel cù una lunghezza tutale di 37 chilometri trà u Fiume è Filyos, hè stata messa in serviziu cù una cerimonia tenuta in Filyos u 391 di nuvembre 14. .

"Un centimetru troppu treni!" Questu hè u slogan di a Republica trà u 1923 è u 1938. In ogni casu, dopu à sta data, l'interessu in a custruzzione è a rinnuvazione di e nuove linee ferroviarie hè diminuitu cù l'anni. Quasi 70 anni sò passati. Un passu impurtante hè statu fattu in u 2013 per rinnuvà sta linea stancu è stancu.

A linea hà cuminciatu à esse rinnuvata da u Ministeru di i Trasporti, Comunicazioni è Affari Marittimi di a Republica di Turchia, in u scopu di u Programma Operativu di Trasportu, cù u sustegnu finanziariu di l'Unione Europea, è hè stata ripresa in 2016.
U viaghju di i "primi" nantu à i binari di ferru

Parechji primi sò stati ottenuti durante a custruzzione di sta linea, chì hè stata rinnuvata cù u più altu finanziamentu datu da l'Unione Europea in un unicu articulu:

I rails spiciali sò stati posti longu a linea, vale à dì, 415 chilometri, è tutti i switches sò stati rimpiazzati cù novi. È mentre sti travaglii di rinnuvamentu continuavanu, i servizii di treni ùn sò mai stati interrotti. U trasportu di merci cuntinuava senza interruzzione.

Prima di i travaglii di rinnuvamentu, un studiu cumpletu di valutazione di l'impattu ambientale hè statu realizatu è l'ecosistema hè statu cunsideratu. I pianti endemichi in a regione longu a linea di trenu è altre caratteristiche ambientali di a regione sò stati cartografati.

E transizioni in e cità nantu à a strada induve l'accidenti si verificanu di tantu in tantu sò stati fatti più sicuri. In questa linea, induve 19 mila persone anu travagliatu in a so custruzzione, hè statu cuncepitu è ​​installatu un sistema di signalazione è telecomunicazione adattatu per una velocità di 120 chilometri per ora. Un centru di cummandu hè statu custruitu in Karabük. Inoltre, 9 entrate di tunnel sò state rinnuvate.

Di sicuru, i passageri ùn anu micca scurdatu durante i travaglii di rinnuvamentu. E piattaforme di passageri di 33 stazioni è 25 fermate di a linea sò state ricustruite per esse accessibili per i disabili. Inoltre, un sistema di informazione è annunziu elettronicu di u passageru in tempu reale hà cuminciatu à esse usatu in tutte e plataforme.

Mentre i normi è a sicurità di a linea anu aumentatu, u tempu di viaghju hè ancu accurtatu. U cunfortu hè statu ancu aumentatu da cambià e vitture di passageri nantu à i treni.

IDENTIFICAZIONE DI PROGETTU

Nome di u Prughjettu: Riabilitazione è Signalizazione di a Linea Ferroviaria Irmak-Karabük-Zonguldak

Istituzione beneficiaria: TCDD

ACCORDU DI COSTRUZIONE

Contraente: Yapı Merkezi İnşaat Sanayi A.Ş., MÖN İnşaat ve Ticaret Ltd. Ltd. cunsorziu
Data di u cuntrattu: 14.12.2011
Data di principiu di u travagliu: 25.01.2012
Data d'Accettazione Provisionale secondu u Cuntrattu: Part 1: 15.12.2015 - Part 2: 29.11.2016

ACCORDU CONSULTING

Contractant: Tecnica y Proyectos, SA (TYPSA), Safege Consortium
Data di u cuntrattu: 04.01.2012
Data di principiu di u travagliu: 10.01.2012
Data di Cumpiimentu di u travagliu secondu u Cuntrattu: 15.11.2017
Data di fine: 2016
Cuntribuzione Finanziaria di l'UE: 194.469.209 Million Euros (85%)
Cantu tutale di u Prughjettu: 227,2 Million Euros

IDENTIFICAZIONE DI LINEA

Scopu Operativu di a Linea: Trasportu di Passeggeri è Trasporti di Carichi
Lunghezza di a linea: 415 chilometri
Linea Caratteristica: Single Line
Numero di stazioni: 33 (+ 25 fermate)
Velocità di u Trenu Operativu: Massimu 120 Kilometri / Ora

2 Comments

  1. Quandu Başkentray hè finitu, un trenu turchinu trà Zonguldak è Ankara, chì ferma solu in i centri pruvinciali è distritti, deve ancu esse messu in opera. Inoltre, l'operazione diretta di u trenu deve esse stabilita trà Zonguldak è İskenderun, induve 3 strutture di ferru è azzaru sò nantu à a strada è ci hè una densità di trasportu trà e persone chì travaglianu quì. Sta linea passerà à a storia cum'è a prima linea operata trà e coste di u Mediterraniu è di u Mari Neru in u nostru paese.

  2. L'espresso Çukurova sguassatu pò torna à a vita nantu à sta linea.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*