İsa Apaydın"Città è stazione" da a Penna di

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "City and Station" hè statu publicatu in u numeru di lugliu di a rivista Raillife.

Stazioni chì fermanu sempre in alta contr'à u tempu chì passa rapidamente è sò indispensabili per e cità chì passanu per i treni...

A partesi da u 1856, cù e ferrovie chì circundanu i terreni anatoliani, stazioni è stazioni sò stati custruiti per u fornimentu, riunioni è servizii di trasportu di passageri di i treni. Una nova civilisazione urbana cuminciò à furmà nantu à a basa di sti stazioni è stazioni di treni.

Siccomu a maiò parte di u trasportu di carichi è di passageri era realizatu per ferrovia, sia durante u periodu ottomanu sia finu à i primi cinquanta anni di a Republica, a direzzione di a vita era sempre versu e stazioni.

E cità sò state custruite intornu à stazioni.

Quartieri di stazione, piazze di stazione è giardini di tè, strade di stazione ...

I più belli insediamenti di e cità sò i quartieri di a stazione, custituiti in più di case cù giardini.

L'abitazioni ferroviarie, custruite in giardini adornati di fiori culuriti è chjosi d'arburi d'ogni tipu, sò i chjassi di i quartieri di a stazione.

E piazze più belle è più grandi di a cità sò state stabilite nantu à i lati di a cità di quasi tutte e stazioni.

I giardini di tè in queste piazze ùn sò micca solu lochi induve i passageri di u trenu passanu u so tempu, ma ancu u puntu di scontru di tutti l'abitanti di a cità.

E strade di a stazione sò a strada più corta versu u centru di a cità ...

Sò e parte più vivace di e cità, cù strade ben curate adornate cù arburi è posti di travagliu allinati da i dui lati.

Avemu ancu alcune stazioni, cum'è Polatlı Malıköy, chì anu ghjucatu un rolu cusì impurtante chì anu cambiatu u cursu di a Guerra di l'Indipendenza.

E nostre stazioni, chì anu lasciatu tracce prufonde in a nostra storia, è i lochi chì cumincianu cù u nome di a stazione, mantenenu per sempre u so postu in u core di a ghjente.

Cum'è TCDD, mentre custruiscenu stazioni di treni d'alta velocità per serve nantu à e linee ferroviarie à alta velocità, prutegemu ancu e nostre stazioni è stazioni storichi cù a rispunsabilità di esse una urganizazione arradicata di 160 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*