Ministru Arslan: "Una nova era hè cuminciata in i Ferroviari"

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan intitulatu "Una nova era hè cuminciata in i Ferroviari" hè statu publicatu in u numeru di lugliu di a rivista Raillife.

In u prucessu di liberalizazione chì principia cù a "Legge N ° 1 nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu", chì hè entrata in vigore l'2013 di maghju 6461, TCDD; TCDD cum'è operatore di l'infrastruttura ferroviaria è TCDD Taşımacılık A.Ş. cum'è operatore di treni ferroviari. Un passu assai impurtante hè statu fattu cù a ristrutturazione.

TCDD è TCDD Taşımacılık A.Ş. Hà cumpletu a so separazione de facto è publicendu a Notificazione di a Rete per 2017, u settore privatu hè stata data l'uppurtunità di operare cum'è un operatore di treni è infrastruttura da u 1 di ghjennaghju di u 2017. Cù u dinamismu chì l'operatori di treni ferroviari privati ​​​​portanu à u settore cù a liberalizazione è u Trenu d'Alta Velocità, i Treni d'Alta Velocità, i Centri Logistici è i prughjetti ferroviari urbani in corso in a reta ferroviaria turca, avemu u scopu di trasfurmà alcuni. di a parte di u trasportu di merci è di passageri nantu à a strada di u trasportu ferroviariu. Cridemu chì a cuncurrenza cù i novi operatori purterà una gestione di treni più efficace, adattazione à e tecnulugia novi è megliu cundizioni di travagliu à u settore. Pensemu chì ci permetterà di ottene una parte più grande da i corridori di trasportu internaziunale è cuntribuisce più à l'ecunumia di u paese.

À longu andà, prevemu l'armunizazione trà i modi di trasportu è cambià u sbilanciamentu in favore di l'autostrade in favore di e ferrovie. In stu prucessu; Facemu miglioramenti di u corridore in rotte chì sò più longu di l'autostrada è creanu rotte chì ponu esse viaghjate più veloce è in un tempu più breve. Per integrà a ferrovia cù altri modi di trasportu, custruemu linee di junction à porti, OIZ, centri di produzzione, fabbriche è zoni minieri. Cù questi studii, avemu u scopu di assicurà chì u 2023 per centu di u trasportu di merci è u 15 per centu di u trasportu di passageri in Turchia sarà fattu per ferrovia in 10.

1 Comment

  1. Caru Ministru: L'investimenti è l'opere di YHT in e ferrovie sò soddisfacenti. Tuttavia, attachemu impurtanza à l'espansione di u trasportu accelerà a custruzzione di e strade è u rinnuvamentu per u trasportu YHT. Aspittemu chì fate a storia mentre u guvernu di l'AKP hè in u putere è vi vulemu successu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*