Ferrovia naziunale è naziunale

Sò passati 160 anni da u primu viaghju di e ferrovie in a terra anatolia.

1856 km di e linee custruite cù l'avventura ferroviaria chì hà iniziatu cù a linea Izmir-Aydin in u 4.136 restanu in e fruntiere d'oghje. Trà u 1923 è u 1950 sò stati custruiti 3.764 XNUMX km di ferrovie.

A marchja rapida di u Demiraglar hè stata fermata per un longu periodu di più di mezu seculu, cum'è l'anni 1950-2003.

L'annu 2003, quandu e ferrovie cuminciaru à esse cunsiderate di novu cum'è una pulitica statale, hè stata una tappa per e nostre ferrovie. Cù u grande sustegnu di i nostri guverni, 57,7 miliardi TL sò stati investiti finu à avà. Avemu cuminciatu i servizii di Treni à Alta Velocità trà Ankara-Eskişehir in 2009, Ankara-Konya in 2011, Konya-Istanbul in 2013 è Ankara-Istanbul in 2014.

I travaglii di custruzzione di a linea di trenu à alta velocità cuntinueghjanu trà Ankara-İzmir è Ankara-Sivas. Bursa-Bilecik, Konya-Karaman, Karaman - Ulukışla - Yenice-Adana - Osmaniye - Gaziantep, Adana-Mersin, Sivas-Erzincan, Eskişehir-Antalya, Halkalı- Realizemu prughjetti di Ferrovia d'Alta Velocità trà Kapikule.

A ristrutturazione di TCDD cum'è operatore di l'infrastruttura ferroviaria hè stata cumpletata cù successu in u scopu di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu N ° 2013, chì hè stata preparata per creà un settore ferroviariu liberu, cumpetitivu, economicamente è socialmente sustenibile in linea cù a legislazione di l'UE. è entra in vigore in u 6461.

Cum'è una filiale di TCDD per fà u trasportu di merci è di passageri, "TCDD Taşımacılık A.Ş. hè statu stabilitu è ​​messu in opera.

I linii esistenti sò stati rinnuvati, cunvertiti in elettrici è signalati, è i centri logistichi chì saranu a vita di u settore logisticu anu cuminciatu à esse stabilitu. 20 di i 7 centri logistichi previsti sò stati messu in opera. U travagliu hè in corso per altri.

A flotta di veiculi di rimorchiu è di rimorchiu hè stata mudernizzata. In Ankara, Istanbul, Izmir è Gaziantep, prughjetti originali sò stati pruduciuti per u trasportu publicu urbanu. In più di questi, passi impurtanti sò stati fatti versu a liberalizazione di u settore è u sviluppu di l'industria ferroviaria domestica è naziunale in u nostru paese.

A ristrutturazione di TCDD per a liberalizazione di u settore ferroviariu è a creazione di TCDD A.Ş. sò stati cumpletati.

U Cluster di Sistemi di Trasportu Ferroviariu Anatolianu (ARUS), chì include ancu TCDD, hè statu stabilitu. Attualmente, avemu 170 membri industriali è cuminciaru à pruduce e nostre marche naziunali cù a credenza di "Cooperazione, unità di putere è marca naziunale".

Filiali è Filiali di TCDD, è ancu TUBITAK è università etc. In u risultatu di a cuuperazione cù i stakeholders, cum'è i treni domestici, rails, forbici, traversine è materiali di fissazione chjuchi sò oghji prudutti in u nostru paese. Incuragemu l'industria à fà a produzzione di roti è assi in u nostru paese.

A produzzione di a locomotiva elettrica naziunale E1000 hè stata cumpletata cù successu in TÜLOMSAŞ è hè stata lanciata nantu à i binari. Cù a cooperazione di TCDD è TÜBİTAK, u Prughjettu Naziunale di Segnale hè statu cumpletu è implementatu.

I studii nantu à u Prughjettu Naziunale di Trenu Naziunale d'Alta Velocità in TÜLOMSAŞ, i gruppi Naziunali EMU / DMU in TÜVASAŞ è u Prughjettu Naziunale di Carru di Carga in TÜDEMSAŞ cuntinueghjanu intensivamente.

Queste opere, chì sò assai impurtanti in a ricustruzzione di u nostru paese è in ghjunghje à l'ugettivi di u 2023, ùn scappanu micca l'attenzione di l'urganisazioni in u nostru paese è fora, TCDD hè apprezzatu.

U fattu ch'e aghju statu elettu cum'è Vicepresidente chì rapprisenta TCDD à l'5a Assemblea Generale di l'Unione Internaziunale di Ferroviari (UIC), chì hà membri 195 da 89 cuntinenti, è chì u "Premiu per l'Ordine di u serviziu distinatu di civiltà di a strada di a seta" hè statu datu à da l'Unione di Ingegneri è Architetti di u Munnu Turcu, hè un signu di a linea di successu di TCDD, hè u risultatu.

Per d 'altra banda, u fattu chì i nostri prughjetti di Treni d'Alta Velocità sò stati ritenuti degni di u Premiu di l'annu Haydar Aliyev in a categuria di "Progetti Trascendendu u Cuntinente in Ingegneria, Architettura è Urbanismu" in u scopu di u Prughjettu Internaziunale Mimar Sinan. L'Olimpiadi ci incuraghjenu à fà più sforzi in nome di u nostru paese è di l'industria.

I nostri ferrovie è i membri ARUS; Continuarà à agisce cum'è una locomotiva per u nostru paese per ghjunghje à u livellu di e civilisazioni cuntempuranee cù i so prughjetti Naziunali YHT è treni d'alta velocità, pruduzzione di Tram Naziunale, LRT è veiculi di metro, centri logistichi, prughjetti di trasportu publicu urbanu è interurbanu.

Fonte: İsa APAYDIN ​​​​- Direttore Generale di TCDD - Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione ARUS - www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*