Beneficiaranu di servizii di treni gratuiti.

Beneficiaranu di servizii di treni gratuiti:Çerkezköy Cù l'iniziativi di u guvernatore di u distrittu Atilla Selami Abban, e famiglie di martiri, veterani è citadini disabili chì vivenu in u distrittu prufittàranu di servizii di treni regiunale è di viaghji di treni di a linea principale domestica gratuitamente.

In questu cuntestu, u prucessu di attaccà i codici à barre à e carte d'identità hà iniziatu per quelli chì prufittàranu di l'applicazione. Fornite infurmazione nantu à i studii Çerkezköy U Capu di Stazione Mustafa Parapan hà dettu: "Avemu stabilitu è ​​fattu u sistema necessariu operativu in u nostru distrittu da ghjovi, in modu chì e famiglie di i nostri martiri, i veterani è i citadini disabili ponu prufittà di servizii di treni gratuiti, è avemu infurmatu à a nostra Direzzione Generale Regionale. u travagliu. I parenti di i martiri, i veterani è i citadini disabili chì volenu prufittà di i servizii di treni gratuitamente seranu infurmati personalmente cù i so ID chì indicanu u so status. Çerkezköy Hanu bisognu di dumandà à u Capu di Stazione è compie u Formulariu di Richiesta di Pacchettu Sociale TCDD. Pigliamu a foto di i nostri citadini chì riempie u Formulariu di Richiesta di Pacchettu Sociale TCDD è u scannu in u nostru sistema. Dopu, compie u nostru prucessu incollandu u codice à barre di codice QR nantu à l'ID. disse.

GRAZIE À U GOVERNATORE DI DISTRICT ABBAN
L'Associazione Turca di Veterani di Combattimentu hà dichjaratu chì aspittàvanu dapoi un bellu pezzu chì l'applicazione in questione principia. Çerkezköy U presidente di a filiale Hasan Hüseyin Yarlıgan hà dettu: "In nome di mè stessu è di a nostra associazione, vogliu ringrazià u nostru stimatu Governatore di Distrettu, chì hè sempre cun noi. Hà furnitu un grande sustegnu per portà i dispositi necessarii da Istanbul à u nostru distrittu. Associazione Turca di Veterani di Combattimentu Çerkezköy Cum'è filiale, avemu ancu furnitu l'infurmazioni necessarii à i nostri membri. "Che Diu ùn dannu micca u nostru statu". disse.

TANTI AUGURI
Vulendu chì l'applicazione sia benefica Çerkezköy U guvernatore di u distrittu Atilla Selami Abban hà dettu: "Ci hè pocu chì pudemu fà per e famiglie di i nostri martiri è i veterani. Li duvemu sta patria celestiale. Semu felici se avemu risoltu i prublemi di trasportu di i nostri citadini disabili ancu in una certa misura. Spergu chì tutti i nostri citadini chì prufittàranu di sta nova applicazione, chì hè un indicatore impurtante chì simu un statu suciale, seranu auspicious ". disse.

Fonte: ÇPanoramica di Erkezköy

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*