U guvernatore Ceber hà visitatu è inspeccionatu KARDEMİR

U guvernatore Çeber hà visitatu è esaminatu à KARDEMİR: Accolta u vicepresidentu di u Cunsigliu di KARDEMİR Kamil Güleç è u direttore generale Ercüment Ünal, u guvernatore Kemal Çeber hà ricevutu un briefing nantu à l'investimenti è i prughjetti di KARDEMİR da u direttore generale Ünal in a sala di riunioni di a Direzzione Generale.

U guvernatore Kemal Ceber, chì hè statu numinatu à Karabük cù l'ultimu decretu di i guvernatori publicatu, hà visitatu KARDEMİR. Davanti à a sede di Kardemir, u guvernatore Çeber hè statu accoltu da u vicepresidentu Kamil Güleç, u direttore generale Ercüment Ünal, u coordinatore per l'affari finanziari Hasan Sarıçiçek, u coordinatore di vendita è marketing Reyhan Özkara è u coordinatore d'investimenti Mansur Yeke, è dopu u direttore generale Ercüment Un briefing hè statu datu da Ünal. nantu à a situazione attuale di Kardemir è l'industria siderurgica.

U guvernatore Kemal Ceber, chì ascoltò l'innu di Kardemir è dopu guardò u filmu storicu chì descriva u sviluppu di Kardemir da a so fundazione à l'oghje, hè statu presentatu da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Kamil Güleç, per commemorare u ghjornu cù u Primu Turcu. Placca di ferru.

A visita di u guvernatore Kemal Ceber hà cuntinuatu cù una visita tecnica à e nostre strutture di produzzione. Durante u tour tecnicu accumpagnatu da u General Manager Ercüment Ünal, u nostru guvernatore Kemal Çeber, chì hà visitatu i Coke Factories, Alti Furnace, Steel Mill è Rail Profile Rolling Mill, hà inspeccionatu u prucessu di produzzione integrata, hà ancu pigliatu una mostra di casting mentre portava guanti durante l'esame. in l'alti forni.

U guvernatore Ceber, chì hà scontru cù l'impiegati à u pranzu, hè statu dopu assistitu da u presidente di a filiale di Çelik İş Union Karabük Ulvi Üngören è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione di a Branca. sohbetSi abbandunò a cumpagnia dopu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*