ISBAK A.Ş Riturnatu da Londra cun un Premiu

İSBAK A.Ş. Ritornatu da Londra cun un Premiu: Istanbul Bilişim ve Smart Kent Teknolojileri A.Ş., chì hà intrapresu a visione "Smart City Istanbul" di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. (İSBAK) hè stata ritenuta degna di u "Premiu di a Cumpagnia di l'Annu" in Londra.

ISBAK A.Ş., a marca di punta di IMM, chì rende a vita più faciule cù suluzioni cumpetitive, sustinibili è innovatori à u mondu internaziunale in u campu di "Tecnulugie Smart City", cuntinueghja à raccoglie i frutti di i so sforzi.

İSBAK A.Ş., chì facilita a vita di i Istanbuliti cù l'applicazioni "Smart City" chì hà sviluppatu è dà un esempiu per parechje municipalità in Turchia, vende ancu tecnulugia à cità impurtanti di u mondu.

A 28a Conferenza di Mobilità (Intelligent Mobility 29), assistita da i principali cumpagnie di trasportu è mobilità intelligente di u mondu, hè stata tenuta in a Jumeirah Carlton Tower in Londra trà u 9 è u 2017 di ghjugnu.

Participendu da Turchia à a 9a Conferenza di Mobilità, sustinuta da Frost & Sullivan, a cumpagnia di cunsulenza globale di u mondu di origine finlandese, İSBAK A.Ş. hà ricevutu u "Premiu di a Cumpagnia di l'Annu" cù u so prughjettu "Soluzioni Turchia Smart City". A categuria "Automobilistica è Trasportu" hè stata ritenuta degna di riceve.

Dopu à a cerimonia di premiazione, a squadra ISBAK hà assistitu à u pranzu datu da l'ambasciadore finlandese è hà scontru cù fornitori di soluzioni di mobilità intelligente è scambiatu idee nantu à i sviluppi settoriali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*