A trasfurmazioni in u trasportu cuntinueghja in Malatya

I sforzi di trasfurmazioni chì si facenu in tutta Malatya, inseme cù a Municipalità Metropolitana, cuntinueghjanu cù a cunversione di minibus, chì anu un postu impurtante in a pianificazione di u trasportu, in autobus.

A Municipalità Metropolitana di Malatya, chì prima hà cunvertitu i D4 chì trasportavanu in i distretti rurali à i piatti "J" è hà iniziatu u prughjettu di cunvertisce i minibus di trasportu publicu in u centru di a cità in Bus Public Privati, hè avà implementatu u prughjettu di cunvertisce minibus chì serve trà u centru di a cità è distretti in autobus. In questu cuntestu, una cerimonia hè stata tenuta per marcà a cumissioni di 27 autobus publichi privati ​​​​inveci di 15 minibus chì serve u distrittu di Akçadağ. U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır, i segretarii generali diputati, i capi di dipartimentu, i direttori di filiale, i direttori generali di a cumpagnia, u direttore generale di OTOKAR Hasan Basri Akgül, u presidente di a camera di minibus di Akçadağ Ömer Güde, u nostru direttore generale Enver Sedat Tamgacı è i pruprietarii di linea anu assistitu à a cerimonia tenuta. davanti à a Municipalità Metropolitana. .

Facendu un discorsu di ringraziu per a messa in carica di l'autobus, u presidente di a Camera di l'Operatori di Minibus Akçadağ, Ömer Güde, hà dichjaratu ch'elli eranu felici chì i minibus sò cunvertiti in autobus in u scopu di l'applicazione iniziata da a Municipalità Metropolitana è hà ringraziatu u sindaco Çakır.

U Diputatu General Manager di OTOKAR, Hasan Basri Akgül, in u so discorsu à a cerimonia tenuta per a consegna è a messa in serviziu di l'autobus, hà dichjaratu chì hà ringraziatu MOTAŞ è Akçadağ Minibus Drivers Chamber per avè sceltu a so cumpagnia è hà dettu: "A cumpagnia Otokar hè a prima fabbrica di l'automobile di Turchia, stabilitu in u 1963. Da tandu, ùn avemu micca solu vindutu i veiculi chì avemu sviluppatu in tutta a Turchia, ma ancu esportatu in 60 paesi in u mondu. Tutti i nostri veiculi sò pruduciuti à i standard europei. "Vulemu portà tutti i nostri autobus publichi à i standard mundiali è dimustrà chì i Turchi meritanu u megliu in u mondu", disse.

Dichjarà chì a trasfurmazioni di i minibus in autobus publichi privati ​​​​hè un prughjettu impurtante in quantu à u trasportu publicu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır vulia chì u prugettu sia benefiziu per Malatya è i cummercianti di minibus.

Dichjarà chì Akçadağ hè unu di i distretti assai vicinu à Malatya, u sindaco Çakır hà dettu: "Avemu intrutu in un novu prucessu in u trasportu publicu inseme cù a cità metropolitana. Ripianificà tutta a pruvincia, creemu un novu ordine cù novi rigulamenti. Cerchemu di furnisce un trasportu di qualità megliu è più còmode in u centru. In questu cuntestu, avemu prima implementatu i nostri trambuses. Avemu trasfurmazioni in u centru, rinnuvamentu di i nostri veiculi. U nostru scopu principale hè di furnisce un trasportu di qualità. Facemu una pianificazione d'avanguardia destinata à a qualità in u trasportu publicu piuttostu chè à i servizii di minibus in u settore privatu. Realizzemu i nostri piani per furnisce un serviziu còmode, d'alta qualità, sanu è sustinibule. 27 minibus viaghjavanu in Akçadağ. Avemu avà principiatu cù 15 autobus di cunversione. Sti travagli cuntinueghjanu in i nostri distretti ; Cuntinuerà cù e trasfurmazioni in u centru. Spergu chì Malatya serà una di e cità esemplarii in u trasportu publicu. Questu hè un sforzu di squadra, avemu una squadra bona è forte in u trasportu, ringraziu tutti. "Vogliu un trasportu senza prublemi", disse.

Dopu à i discorsi, u Vice Direttore Generale di OTOKAR Hasan Basri Akgül hà datu una placca à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Ahmet Çakır, u nostru Direttore Generale Enver Sedat Tamgacı è u Presidente di a Camera di i Conduttori di Minibus Akçadağ Ömer Güde.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*