Topbaş hà datu a figura! L'investimenti di Istanbul sò esattamente 35 miliardi di dollari

U sindaco metropolitanu di Istanbul, Kadir Topbaş, chì hà assistitu à u Panel d'Apertura di u Forum Urbanu di Mosca "Età di l'agglomerazioni: Mappa di u mondu novu" cum'è invitatu di u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin, hà dettu: "L'urbanismu hè in realtà una evoluzione sociologica. Se pudete fà a vita di a cità micca solu per e persone chì vivenu in u centru, ma ancu per e persone chì vivenu in a cità, quella cità hè una cità civilizzata ", disse.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Kadir Topbaş, è ancu u Vice Primu Ministru Russu Dimitry Kozak, u Ministru Russu di u Sviluppu Ecunomicu Maxim Oreshkin, a Ricostruzione di Russia, Alloghju à u Panel d'Apertura di u Forum Urbanu di Mosca "Età di l'agglomerazioni: New World Map" tenutu à VDNH - Russia Exhibition Center Rappresentanti da cità impurtanti di u mondu, cumpresu u Vice Ministru di i servizii publichi è i servizii publichi Andrei Chibis, u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin, u sindaco di Düsseldorf Thomas Geisel, u presidente di u cumitatu di a municipalità di Tianjin Xiao Huaiyuan, u fundatore di u prughjettu Maganom Yuri Grigoryan.

Parlendu à u pannellu, induve i membri di a stampa internaziunale anu ancu dimustratu un grande interessu, u presidente Kadir Topbaş hà dettu chì i destini di tutte e persone in u mondu d'oghje sò interconnessi.

U presidente Topbaş hà dettu: "Vivemu un destinu cumunu" è hà dettu: "Nisuna cità o paese pò marchjà in u futuru risolvendu i so prublemi. Hè per quessa chì avemu da marchjà inseme. Avemu da dimustrà a cunniscenza di sparta a cunniscenza è l'esperienza ".

Bisogna Tecnulugia Triggered

Enfatizendu chì Istanbul hà ricevutu 60 milioni di immigrati in l'ultimi 14 anni è chì l'urbanizazione irregulare hà causatu seri prublemi perchè ùn sò state prese misure puntuali, u sindaco Topbaş hà cuntinuatu cusì: "A mo cità, Istanbul, hà una storia di 8 500 anni. Havi una pupulazione di 17 milioni cù l'immigrazioni pigliate. S'ellu era diventatu un statu in termini di ecunumia, hè una cità chì hè abbastanza grande economicamente per esse classificatu 41 in u mondu. I prublemi di tutte e cità, grande è chjuca, sò simili. Pudemu offre suluzioni impurtanti cù l'opportunità furnite da a tecnulugia. L'agglomerazioni in e cità ci anu obligatu à i sviluppi tecnologichi. Allora avà duvemu custruisce treni à alta velocità, metro senza pilota è senza cunduttore. In un certu sensu, a tecnulugia ùn avissi micca sviluppatu tantu s'ellu ùn ci era micca tali agglomerazioni in cità. U sviluppu di e cità li face ancu diventà centri di attrazione. Induce l'immigrazione. Istanbul furnisce un aumentu di a pupulazione di 450 mila ogni annu ".

Enfatizendu chì l'agglomerazione densa in e cità face a mobilità un prublema è chì unu ùn pò esse preferitu à l'altru mentre risolve i prublemi di a cità, u sindaco Topbaş hà dettu: "Quandu aghju pigliatu u primu postu cum'è omu tecnicu, architettu è urbanista, avemu cuncepitu u futuru di a cità. a cità stabilendu u Centru di Pianificazione Metropolitana di Istanbul. Ùn avemu micca trattatu solu cù Istanbul. Avemu pigliatu ancu in contu e pruvince circundante. Perchè ci hè una interazzione stretta. Hè da esse cunsideratu inseme, i soglia anu da esse creatu. Queste agglomérations in cità facenu primuramente a mobilità un prublema. I prublemi ambientali, i prublemi di l'impieghi, i prublemi di l'abitazione, in particulare u deterioramentu di u tessulu suciale è i prublemi finanziarii. Ùn pudete micca affruntà unu di sti prublemi è ignurà l'altru. Avete da marchjà simultaneamente ".

Enfatizendu chì esse un centru ecunomicu di una cità porta cun ella prublemi seri, u sindaco Topbaş hà dettu: "Hè necessariu di divide a cità in subcentri. In altri palori, a ghjente ùn deve micca bisognu di vene in u centru di a cità per tuttu. Hè necessariu di fà i piani di a cità è i piani maestri di trasportu in cunseguenza. Sè vo site una cità chì riceve l'immigrazione, avete da organizà i piani di stabilimentu in cunseguenza. Hè necessariu di rende e zone residenziali risicate da u passatu vivibili di novu per mezu di a trasfurmazioni urbane è di rifarli cù u cuncettu ghjustu ", disse.

Anteprima di i Managers Locali

Enfatizendu chì i bisogni di e persone chì vivenu in a cità duveranu esse previsti è presentati da l'amministratori lucali, u sindaco Topbaş hà dettu: "L'urbanismu hè in realtà una evoluzione sociologica. Una cità hè una cità civilizzata se pudete campà a vita di a cità micca solu per e persone chì campanu in u centru, ma ancu per e persone chì campanu in tutta a cità. Tutti sò felici. Inoltre, cum'è amministratori lucali, in un momentu chì a tecnulugia hà sviluppatu tantu, avemu bisognu di prevede l'aspettattivi di e persone è di prisintà à elli prima chì a nostra ghjente vole ".

Dichjarà chì a mobilità di ogni ghjornu in Istanbul hè di circa 30 milioni è questu aumenterà ancu di più, u sindaco Topbaş hà dettu: "Avemu fattu investimenti assai seri in Istanbul, in particulare in u trasportu. 45 km. Avemu stabilitu l'obiettivu di 1000 km quandu ci era un sistema ferroviariu, è pruvemu di finisce stu passu à passu cù metri ", disse. Sottulineendu chì Istanbul usa 3 milioni di metri cubi d'acqua per ghjornu, u sindaco Topbaş hà dettu chì questa acqua usata hè purtata da una distanza di 180 km è chì anu stabilitu stazioni di trattamentu biologicu avanzatu per l'acqua residua.

U sindaco Topbaş hà dettu chì quelli chì sò ghjunti in a cità dopu anu più successu è era impurtante di prufittà di queste persone di successu.

"Avemu da stabilisce i equilibri chì elimineranu a depressione sociologica è avemu da fà a risturazione ecologica. Cum'è un urbanista, l'aghju vistu cusì; E persone chì campanu in a cità anu abitudini di u passatu, anu una vita di rutina. Quelli chì venenu da fora venenu tramindui cù a so propria cultura è anu da travaglià dura per mantene a vita. Quandu fate attenzione à e cità, vi vede chì quelli chì venenu dopu piglianu distanzi assai più serii. Serete tistimone d'affari di successu emergenu trà elli. Perchè anu da tene à a vita è a so manera di pensà diventa più innovativa, più ricerca. Se pudemu gestisce questi, pudemu avè un feedback è cuntribuzioni seri ".

Investimentu di 35 miliardi di dollari

Enfatizendu chì i sviluppi tecnologichi offrenu opportunità impurtanti per facilità a vita di e persone chì vivenu in a cità, u sindaco Topbaş hà dettu: "Avemu l'obbligazione di stabilisce cità intelligenti cù l'opportunità furnite da i sviluppi tecnologichi. Ùn hè più pussibule per a ghjente di guardà i metri individualmente. Ci hè una cità in crescita è e dumande sò assai altu. Per quessa, avete l'uppurtunità di risolve tuttu da u so locu cù l'uppurtunità furnite da a tecnulugia. Pudemu aduprà a tecnulugia assai bè in Istanbul è offremu questu à u serviziu di i nostri persone chì vivenu in a cità per fà a so vita più faciule ".

Ellu disse chì l'ammontu tutale di investimenti chì anu fattu in Istanbul dapoi u 2004, quandu hà pigliatu l'uffiziu, hè di 35 miliardi di dollari è chì quelli chì venenu in Istanbul è campanu in Istanbul cù i so investimenti anu vistu stu cambiamentu.

Enfatizendu chì, cum'è u presidente di l'Unione di i Municipi di Turchia (TBB), travaglianu per u sviluppu di e pruvince circundanti in modu chì Istanbul ùn riceve micca l'immigrazione, u sindaco Topbaş hà cunclusu u so discorsu cusì: "Istanbul hè ancu in u centru di l'impurtanti. rotte di trasportu. I ponti di u Bosforu, u Tunnel di l'Eurasia, i tunnelli di i veiculi sò stati aperti. Cù u Prughjettu Kanal Istanbul, copreremu una distanza impurtante in u trasportu marittimu. Dui ghjorni fà, apremu un secondu canali à Istanbul, cum'è Kanal Istanbul, vale à dì u Bosforu, inseme cù u nostru Primu Ministru. Piglieremu 1.6 miliardi di metri cubi da quì è si formeranu isule. Queste isule diventeranu isule turistiche è campi di golf. In altre parolle, avemu sforzi per creà una mobilità ecunomica maiò in a cità è per cuntribuisce à l'ecunumia mundiale. Mentre facemu questu, cum'è u sindaco di i Municipi Turchi (TBB), vulemu chì altre cità si sviluppanu per ùn riceve micca l'immigrazione ".

Dopu à i discorsi, u presidente Topbaş è u vice-primu ministru di Russia Dimitry Kozak, u ministru russu di u sviluppu ecunomicu Maxim Oreshkin, u vice-ministru russu di a ricustruzione, l'abitazione è i servizii publichi Andrei Chibis, u sindaco di Mosca Sergey Sobyanin anu visitatu inseme a fiera è hà ricevutu informazioni da l'autorità. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*