U prughjettu di Kanal Istanbul era un sognu chì si avvera!

U prughjettu di Kanal Istanbul era un sognu chì si avvera!

AKP hà fattu e nostre belle cità inabitabili per prufittu. Pensate avà da u latu di e cità ... "

U deputatu di CHP Istanbul Barış Yarkadaş hà dettu chì l'urbanismu imprevisu è basatu in affittu di l'AKP hà fallutu. Yarkadaş hà dettu chì l'incapacità di u guvernu AKP di guvernà a Turchia in ogni campu hè stata vistu una volta di più.

Dopu à a pioggia chì hà cuminciatu in Istanbul à mezzanotte, a vita in a cità si firmò. U metro hè diventatu inoperabile. Migliaia di veiculi fermanu nantu à e strade.

Dichjarà chì a pioggia paralizava a cità, u deputatu di CHP Istanbul Barış Yarkadaş hà dettu: "U prughjettu irrazionale di l'AKP, Kanal Istanbul, era un sognu rializatu ... L'acqua di mare scorri da tutta a cità ... U mare attraversa a cità. Un citatinu in Üsküdar prova di andà à u travagliu in natazione. U mutivu di sta disgrazia hè l'AKP ", disse.

Yarkadaş, chì hà dettu chì Istanbul hè stata aperta à una custruzzione imprevista è basata in affittu è chì ùn ci era micca un sistema di infrastruttura, hà dettu: "Se ùn lasciate micca l'arburi in a cità per a custruzzione, a ghjente hà da pruvà à andà à u travagliu in natazioni".

Dicendu chì i dirigenti di l'AKP è u presidente İBB, Kadir Topbaş, duveranu dimissioni immediatamente, Yarkadaş hà dettu: "A distruzzione di Istanbul, chì hà iniziatu cù a merria di Recep Tayyip Erdoğan in 1994, hè stata cumpletata cù Topbaş. A municipalità AKP hà alzatu a bandiera di fallimentu in Istanbul ", disse.

Yarkadaş hà dettu chì a chjama di u guvernatore d'Istanbul Vasip Şahin per "ùn partite micca cù i vostri veiculi" hè una di e prove di sta fallimentu. U diputatu CHP, "Guvernatore di u statu, videndu u colapsu di a municipalità AKP, prova di pruduce una suluzione à u so modu", disse.

Yarkadaş hà dettu: "Nisuna unità di a municipalità, in particulare İSKİ, puderia ancu entra in opera. Ùn ponu mancu sviutata un metru cubu d'acqua da i posti di travagliu chì sò pieni d'acqua ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*