Prughjettu di Centru di Ricerca è Test di Sistemi Ferroviari Naziunali di l'Università Anadolu (URAYSİM)

URAYSIM
URAYSIM

U scopu strategicu per e nostre ferrovie in a Strategia Turca di Trasportu è Comunicazione; "Fendu usu di i sviluppi tecnologichi, stabilendu una rete ferroviaria diffusa cumpatibile cù altri modi di trasportu, Ferrovie; Hè statu determinatu per fà un sistema di trasportu ecunomicu, sicuru, veloce, còmode è ecologicu chì serà u putere locomotore di u sviluppu di u paese è per assicurà u so funziunamentu.

Per ghjunghje stu scopu strategicu, hè previstu di ghjunghje sin'à u 100, 2023 anniversariu di a nostra Republica, i seguenti obiettivi in ​​termini di infrastrutture, superstrutture, operazione è R&D :

• Obiettivi è Suggerimenti di l'Infrastruttura : Hè previstu di custruisce 10.000 km di nova linea ferroviaria à alta velocità è 4.000 km di nova linea di ferrovia cunvinziunali.

• Operazione è Superstructure Targets è Suggerimenti: Attrazione attuale è

rinnuvamentu di u parcu di veiculi rimorchiati: 180 YHT Set, 300 Locomotive, 120 EMU, 24 DMU, ​​​​Sò furnitu 8.000 Carru. L'industria di i veiculi ferroviari serà sviluppata. In questu cuntestu, hè previstu di aumentà l'aiuti statali à l'imprendituri per u sviluppu di tram, metro, metro ligeru, monorail, treni d'alta velocità, tecnulugia di tunnel è tecnulugia di treni magnetichi, è impone almenu 51% di cuntenutu domesticu. obligazione. Per questu scopu, a localizazione serà assicurata in tutte e tappe di pre-produzione cum'è u disignu è u sviluppu di u produttu, aumentendu a tarifa di parti domestiche, è u disignu-sviluppu-prototipu-mold in novi prughjetti.

• Obiettivi di R&D è Suggerimenti: Un Istitutu Ferroviariu è un Centru di Test è Certificazione serà stabilitu sottu u Ministeru, Università o TUBITAK. I prughjetti seranu sviluppati per pruduce locomotive chì ponu operare cù sistemi d'energia alternativa. I prughjetti seranu sviluppati per sviluppà treni basculanti chì ponu operare nantu à e linee cunvinziunali per esse usatu invece di treni di passageri in forma di locomotiva + vagone classicu.

In u scopu di sti scopi è suggerimenti, a nostra Università hà presentatu un prughjettu à l'Organizazione di Pianificazione Statale in 2010 per a creazione di u Centru Naziunale di Eccellenza di Sistemi Ferroviari in Eskişehir, è a prima parte di u prugettu cù un budgetu di 241 milioni di TL è un budgetu di 150 milioni di TL hè statu chjamatu "Rail Systems Research cù u numeru di prughjettu 2012K2011 in u prugramma d'investimentu 120210. Hè statu chjamatu "Centre".

Durante u prugettu, a necessità di ristrutturazione di u bilanciu in linea cù questu scopu di u Prughjettu hè apparsu in u quadru di u Documentu 2023 di Strategie di Trasportu Turchia è Strategie di Comunicazione, TCDD è i so filiali, è tuttu u travagliu fattu cù u settore privatu. In questu cuntestu, u "Rapportu di Prughjettu Revisatu" hè statu sottumessu à u Ministeru di u Sviluppu.

In u scopu di stu rapportu, u prughjettu URAYSİM hè statu inclusu in u prugramma d'investimentu 2016 cù un budgetu di 400 milioni di TL. In u scopu di stu prughjettu, chì hè inclusu cù u tìtulu di "Rail Systems R&D and Test Center" in u documentu "Reaching and Reaching Turkey-2013" di u nostru Ministeru è realizatu da a nostra Università, inseme cù parechje attività di R&D da esse. realizatu in u campu di i sistemi ferroviari, a prova è a prova di i veiculi rimorchiati è rimorchiati Hè destinatu à realizà i seguenti studii per a certificazione:

• Custruzzione di una pista di prova di 400 chilometri induve e teste di i Treni d'Alta Velocità chì viaghjanu à 50 km / h per a prima volta in Europa ponu esse realizati,

• In più, custruzzione di una pista di prova di 180 km per i veiculi di ferrovia cunvinziunali chì ponu ghjunghje à una vitezza di 27 km/h.

• Custruzzione di strade di prova cù una lunghezza tutale di circa 100 km, chì ponu ghjunghje à velocità di 10 km / h, per e teste di i veiculi di trasportu ferroviariu urbanu,

• Stabilimentu di attellu è laboratori per a prova statica, dinamica è elettromeccanica, certificazione è R&D di veiculi rimorchiati è rimorchiati,

• Per furmà i scientisti, i circadori, u persunale di teste è di certificazione in u campu di i sistemi ferroviari.

• Hè previstu di stabilisce un campus in u campu di i sistemi ferroviari inseme cù strutture educative è suciale in Eskişehir.

Cù a fine di u stabilimentu di u centru, a prova è a certificazione di i veiculi di rimorchiu è di rimorchiu di i sistemi ferroviari da esse disignati è pruduciuti in u nostru paese seranu realizati interamente in u paese, è l'attività di a Direzzione Generale di Regolamentazione Ferroviaria (DDGM) seranu realizate. esse supportatu, è i flussi di valuta straniera à l'esteru seranu impediti.

Cù a mossa di liberalizazione in e nostre ferrovie, i cuntrolli per u rispettu di i normi internaziunali in quantu à a vita è a sicurità di a pruprietà di i nostri citadini è l'affidabilità stradale di i veiculi rimorchiati è rimorchiati chì ponu esse impurtati da l'esteru seranu testati in u paese. Siccomu hè l'unicu centru di teste in u mondu chì pò ghjunghje à 400 km / h di velocità, permetterà e teste più detallate di i treni d'alta velocità pruduciuti in Auropa, in particulare nantu à a pista di prova invece di a pista attiva, è serà ancu pussibile di exportà servizii à i pruduttori stranieri attraversu servizii di prova.

Fonte: Prof. Dr. Ömer Mete KOÇKAR - Coordinatore di Prughjettu - www.ostimgazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*