L'antica stazione di polizia aperta in Van

L'antica tappa di salvezza in Van hè stata aperta per l'usu: Van Metropolitan Municipality hà finitu u travagliu chì hà iniziatu per i veiculi di trasportu publicu à l'antica junzione di sicurezza. A fermata riurganizata hè stata aperta per usu.

E squadre di custruzzione stradale affiliate à u Dipartimentu di Mantenimentu è Riparazione di a Custruzzione di Strada avianu cuminciatu à travaglià pocu fà per prevene l'arrestu aleatoriu di i veiculi di trasportu publicu à a junzione di sicurezza, chì hè una di e rotte cù u più altu flussu di trafficu. In u risultatu di u travagliu febbrile di e squadre, a nova stazione hè stata finita in pocu tempu è aperta per l'usu. Da avà, tutti i veiculi di trasportu publicu utilizanu sta fermata. E penalità saranu applicate à i veiculi chì caricanu è scaricheranu i passageri fora di a fermata.

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Van, Fazıl Tamer, inseme cù u Capu di u Dipartimentu di Trasportu Kemal Mescioğlu, hà fattu ispezioni à a fermata, chì hè stata finita.

Tamer hà avvistatu à i cunduttori di i veiculi di trasportu publicu per ùn cullà è abbandunà l'autobus fora di a fermata.

Dichjarà chì i minibus è l'autobus publichi privati ​​​​chì piglianu è lascianu i passageri in modu inappropriatu à l'intersezzione, invitanu accidenti è disturbanu u flussu di trafficu, Tamer hà dettu: "A strada principale induve si trova l'antica intersezzione di sicurezza hè digià stretta. Quandu u cumpurtamentu irregulare di i veiculi di trasportu publicu è u scaricamentu è a carica in u mità di a strada sò stati aghjuntu à questu, u trafficu in questa regione hè diventatu una tortura. I cunduttori di i veiculi di trasportu publicu farà avà e so tappe in questa nova sacchetta. Grazie à queste sacche, spergu chì l'accidenti è l'ingorgi di trafficu seranu prevenuti ".

Rimarchendu chì e sacchetti fatti in punti impurtanti di a cità, cum'è l'antica ospedale di ricerca, a Casa di l'Insegnante Van-Şişli, a strada Kültür Sarayı, a strada İskele, è davanti à u Centru di Educazione Pùbblica, anu cuminciatu à serve i citadini in pocu tempu. , Tamer hà dettu: Continueremu in qualchì modu ", disse.

Un citatinu chjamatu Zekerya Naz, chì hà dettu ch'elli anu scontru u travagliu di e squadre municipali in ogni angulu di a cità, hà dettu: "A nostra cità hè diventata più moderna è più bella ogni ghjornu cù u travagliu di a nostra municipalità metropolitana. Questa junction era insufficiente per risponde à u trafficu di a cità. I movimenti irregolari di i veiculi di trasportu publicu duppianu a congestione di u trafficu in questa regione. I veiculi di trasportu publicu si fermanu avà à u puntu di sacchetta senza paralizà u trafficu. Vogliu ringrazià l'autorità è tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*