A manifestazione più longa d'Europa hè partita in Izmir

  1. Un altru avvenimentu internaziunale maiò hè statu fattu in u scopu di a Fiera Internaziunale di Izmir. "Transanatolia", a manifestazione cù a pista più longa in Turchia è in Europa, hà iniziatu à Kulturpark. L'iniziu di a corsa, chì durà 7 ghjorni è finisce in Samsun, hè statu datu da u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu.

U 7th Transanatolia Rally Raid, chì hè trà l'urganisazioni di rallye più ambiziose in Turchia è hà guadagnatu una dimensione internaziunale cù a participazione di corridori di paesi cum'è l'Italia, Francia, Portugallu, Spagna, Paesi Bassi, Grecia è Azerbaijan, hà iniziatu in İzmir. A cerimonia di iniziu rappresentativa di a manifestazione, chì u puntu di partenza hè statu trasladatu à Izmir quist'annu cum'è parte di l'attività di 86th Izmir International Fair, hà attiratu una grande attenzione da i visitori di a Fiera. Transanatolia, chì hà iniziatu cù l'iniziu simbolicu di Izmir Metropolitan Mayor Aziz Kocaoğlu, serà cumpletu in Samsun dopu una avventura di 7 ghjorni. A corsa, chì hà u scopu di prumove e bellezze naturali è storichi di Turchia, hè ancu a manifestazione più longa d'Europa cù a so pista di 2800 km.

A razza significativa chì cunnetta duie cità simboliche
U sindaco metropolitanu Aziz Kocaoğlu, chì hà datu l'iniziu di a corsa, hà dichjaratu chì hè impurtante per questa urganizazione impurtante di principià da İzmir per a prima volta è hà dettu: "Cum'è İzmir Metropolitan Municipality è İZFAŞ, avemu decisu di sustene stu avvenimentu. U fattu chì a manifestazione hà iniziatu in Izmir è finita in Samsun, vale à dì trà e duie cità simbulu di a Guerra di l'Indipendenza, hà un significatu diversu. Vogliu chì a Transanatolia cuntinueghja nantu à a so strada rafforzendu in l'anni à vene ".

U Coordinatore Generale di l'urganizazione Burak Büyükpınar è u Direttore Operativu Orhan Çelen anu ringraziatu a Municipalità Metropolitana di İzmir è u Sindaco Aziz Kocaoğlu per u so sustegnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*