I giganti di l'Asia feranu a so marca nantu à a Fiera Internaziunale di Izmir

I giganti asiatichi marcaranu a Fiera Internaziunale di Izmir
I giganti asiatichi marcaranu a Fiera Internaziunale di Izmir

I paesi giganti di l'Asia lasciaranu a so marca nantu à a Fiera Internaziunale di Izmir, chì si prepara à apre e so porte per a 88e volta cù u slogan "Semu à a Fiera". Kahramanmaraş è Istanbul sò i cità invitati di a fiera, induve a Republica Populare Chine hè u "paese partner" è l'India u Paese Focus.

A Fiera Internaziunale di İzmir (IEF), chì si prepara à apre e so porte per a 88a volta questu annu, hè stata presentata cù una cunferenza di stampa tenuta in Kültürpark. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a cunferenza di stampa di l'IEF chì si terrà u 6-15 di settembre. Tunç SoyerU Direttore Generale di a Camera di Cummerciu Internaziunale di Cina, Fiere è Eventi Guo Yinghui è u Direttore Generale İZFAŞ Canan Karaosmanoğlu Buyer anu assistitu. Grazie à l'IEF, induve Vestel hè u sponsor di l'innuvazione, Migros hè u sponsor di l'avvenimentu è Show Radio hè u sponsor di a radio, İzmir serà u centru di u cummerciu, a cultura, l'arte è l'intrattenimentu cù avvenimenti chì durà 10 ghjorni. Migliaia di persone sò previste per visità a Fiera Internaziunale di İzmir, chì aspetta i so invitati cù u slogan "Semu à a Fiera". L'imprese chì participanu à l'IEF, chì cuntinueghjanu a so missione di esse a prima è l'unica fiera generale di Turchia cù l'Izmir Business Days chì si terrà u 5-6 di settembre, mantenenu u pulsu di l'opportunità d'investimentu internaziunale in queste riunioni. 39 delegazioni da 180 paesi, in particulare a Republica Populari Chine, l'architettu di u prughjettu Modern Silk Road chjamatu "One Belt One Road" assisterà à a Fiera.

U core di Turchia batterà à a fiera

Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta in İzmir Kültürpark, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Tunç SoyerHà dettu chì u pulsu di Turchia batterà in Izmir trà 6-15 settembre. U presidente Soyer hà dettu: "In parte di l'attività culturali è artistiche chì si feranu in tappe, sale è spazii aperti, un terrenu cummerciale assai impurtante serà ancu creatu. Ci saranu interviste di travagliu. A Cina hè unu di i paesi di più rapida crescita è leader in u mondu. A ricustruzzione di a Strada di a Seta hè un sviluppu assai impurtante chì marcarà l'anni à vene. İzmir aspira à esse una di e più grandi tappe di u prughjettu "Una fermata, una strada". Izmir agirà cum'è u core trà u bacinu di u Mediterraniu è l'Est. Purtarà i valori di l'Oriente à l'Occidenti è i valori di l'Occidenti à l'Est.

Descrivendu l'IEF di questu annu cum'è una tappa, u presidente Soyer hà dettu: "U terrenu per a cooperazione cù a Cina si mostrarà in parechji settori. 62 cumpagnie cinesi di parechji campi diffirenti cum'è a telecomunicazione, l'intelligenza artificiale è a cità intelligente si riuniscenu cù i so cumpagni di Izmir. Unu di l'attori impurtanti di sta fiera fora di a Cina serà l'India, u paese di focus. Imprese di Izmir chì si scontranu cù e grande cumpagnie quì. Seranu offerte opportunità d'investimentu assai impurtanti. Per quessa, circa 39 delegazioni da circa 180 paesi participaranu. Queste riunioni seranu assai pruduttivi. 21 cità da Turchia seranu invitati. Istanbul è Kahramanmaraş seranu i nostri ospiti d'onore cità. Istanbul serà u nostru invitatu per a prima volta è serà trà noi cum'è sangue frescu. Semu assai entusiasmati. Semu cuntenti d'avè finitu a preparazione di a fiera, chì hè l'attività più impurtante di a struttura istituziunalizata di una cumuna chì esiste dapoi più di 150 anni, spergu chì serà un tempu assai pruduttivu. Ministru Tunç SoyerHà ringraziatu ancu Vestel, u sponsor Innuvazione di a Fiera, è Migros, u sponsor di l'avvenimentu.

Ricordu à u 9 di settembre

Parlendu di u cuncertu chì serà urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per copre i danni causati da l'incendii forestali in Aostu, Soyer hà dettu: "Un cuncertu assai significativu ci aspetta u 9 di settembre. Avemu avutu un focu enormu. Avemu urganizatu una urganizazione per guarì e ferite di u disastru. Avemu pigliatu decisioni in u parlamentu ieri. Artisti assai impurtanti sustenenu sta campagnia, chì daremu da principià u 9 di sittembri. I ringraziu ancu elli, seranu à fiancu à noi senza aspittà nunda.

I rializazioni di a Cina seranu promossi

Parlendu à a cunferenza di stampa, Guo Yinghui, Direttore Generale di Fiere è Avvenimenti, China International Chamber of Commerce, hà incuraghjitu a participazione di a China à a fiera per prumove i grandi successi di a China in Riforma è Apertura, per cuntà i stori di sviluppu di a China, per avanzà u 'Belt. è Strada 'iniziativa è Ellu disse chì hè di grande impurtanza à custruisce l'unità di u destinu umanu. Guo Yinghui, "88. I Fairgrounds di a Cina, u Paese Partenariatu di a Fiera Internaziunale di Izmir, seranu raggruppati sottu trè rubriche: "Immagine di Paese", "Cullaburazioni Inter-Istituzionali" è "Cullaburazioni Locali". L'area di esibizione tutale di dui mila metri quadrati include 62 espositori chì rapprisentanu in infrastrutture, energia, elettronica, telecomunicazioni, tecnulugia di l'informatica, equipaghji cummerciale, robots cummirciali è industriali, equipaghji intelligenti, equipamentu medicale, materiali di custruzzione, finanza, cultura. è altri campi.

trè campi

Guo Yinghui hà listatu e caratteristiche prominenti in trè spazii cum'è seguente: "Produtti selezziunati cun grande cura, basatu nantu à a visione di a cooperazione d'avanguardia trà a Cina è a Turchia in u campu di l'Image Paese; U futuru mudellu di a stazione spaziale di a Cina serà esibita in quattru categurie, cum'è u mudellu di custellazione di u sistema di pusizioni satellitari Beidou, mudelli di veiculi di trasportu ferroviariu, 10 mila metri di veìculu sottumarinu senza pilota. In questu spaziu, integrendu l'imaghjini di u paese di a Cina in a prumuzione, serà assicuratu chì tutti i segmenti di Turchia capiscenu megliu a Cina, è ancu di vede i so rializazioni scientifiche è tecnologiche avanzate. L'imprese giganti cinesi si feranu in u campu di a cooperazione interistituzionale. In u campu di Cuuperazioni Locali, cumpagnie urganizate da i guverni lucali di Shanghai è Chengdu sò stati invitati. Cusì, a cooperazione trà Cina è Turchia serà sviluppata à dui livelli, cintrali è lucale. Durante a fiera, un accordu di cooperazione serà firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Chengdu è a Municipalità Metropolitana di Izmir. U ghjornu di l'apertura di a fiera, u Cunsigliu di Sviluppu di u Cummerciu Internaziunale Chine urganizerà ancu u "Foru di Cummerciu è Investimenti Cina-Turchia" in Izmir.

Izmir serà a locomotiva

E dumande da i membri di i media anu ancu rispostu à a riunione. In a so risposta à una dumanda, u presidente Soyer hà dettu: "Questu hè un principiu, si trasformerà in una cullaburazione. Izmir serà una locomotiva in e relazioni di Turchia cù a Cina. Vulemu ripiglià u rolu chì avemu persu 10 anni fà cù u Portu di Pireu. Sta fiera hà veramente a caratteristica di esse una tappa per migliurà e relazioni ".

A tecnulugia hè in prima linea in a participazione internaziunale

A participazione internaziunale à a Fiera Internaziunale di Izmir averà da 6 à 10 settembre. U Paese Partenariatu di a Fiera, a Republica Populari Chine, hà da esse in Kulturpark Hall N ° 2 cù una grande participazione. A Republica Populari Chine, chì venerà cù più di 60 cumpagnie, purterà a tecnulugia à Izmir. U Circu di Statu Chinese, chì hà caratteristiche uniche di a Cina, scontru cù u populu di Izmir u 6 è u 7 di settembre. Focus Country India, chì aspetta i visitatori in u Hall 1/A, porta più di 40 cumpagnie à a fiera.

Istanbul è Kahramanmaraş seranu "punti di focus"

Istanbul, una di e cità più impurtanti di Turchia, serà u Guest of Honor City per a prima volta in a so storia di 88 anni di IEF. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğlu assisterà ancu à l'apertura u 6 di settembre. Kahramanmaraş, chì si prepara per l'EXPO 2023 cù u tema principale di "Città amica di a natura è Sensibilità", aghjunghjera culore à l'IEF cù diversi avvenimenti. Inoltre, Aksaray, Amasya, Ankara, Antalya, Aydın, Balıkesir, Bursa, Denizli, Edirne, Hatay, Isparta, Istanbul, Izmir, Kahramanmaraş, Kocaeli, Malatya, Mersin, Muğla, Tekirdağ, Trabzon, Uşak seranu ancu à a fiera. .

Turchia parlerà di sti cuncerti

Goran Bregovic u 6 di sittembri, Monica Molina u 7 di sittembri è Glikeria l'8 di sittembri si esceranu à u Grass Concerts Stage, chì serà stallatu nantu à a zona d'erba sopra u Parcu Sotterraniu. U 9 ​​di sittembri diventerà una altra festa. Gazapizm, Anıl Piyancı, Serap Yağız, Niyazi Koyuncu, Oğuzhan Uğur, Halil Sezai, Gripin, Hayko Cepkin è Haluk Levent seranu nantu à u palcuscenicu di u Concertu Forestale Unicu di İzmir, chì si terrà per sustene a reesistenza di l'arburi distrutti in l'incendii forestali chì anu fattu in İzmir in l'ultime settimane. . U cuncertu, chì si ferà in u ghjornu di a liberazione di Izmir, principia à 18.30. Ara Malikian u 10 di settembre, Yeni Türkü sponsorizatu da Vestel l'11 di settembre, Onur Akın u 12 di settembre, Edis sponsorizatu da Migros u 13 di settembre, Simge Sağın hà sponsorizatu di novu u 14 di settembre, è Serkan Kaya u ghjornu di chiusura di u 15 di settembre. esse à Çim Concerts cù e so canzoni.

Fundatu per a prima volta l'annu passatu à l'IEF, Rock Sahne accoglierà sta volta l'amatori di musica sottu u nome Rock&More. Şehinşah dumenica 8 settembre, Manga u 9 settembre, Mor ve Ötesi u 10 settembre, Pinhani l'11 settembre, Kalben u 12 settembre, Pentagram u 13 settembre, Ufuk Beydemir u 14 settembre, Mabel u 15 settembre Matiz sarà l'ospite di a scena Rock&More.

Zeki Muren ùn hè micca scurdatu

Leman Sam u 7 di settembre, Can Gox u 8 di settembre, Cem Adrian u 9 di settembre, Jehan Barbur u 10 di settembre, Melek Mosso l'11 di settembre, Tuna Kiremitçi u 12 di settembre in Mogambo, unu di i locali di divertimentu indimenticabili di a fiera Mehmet Erdem. serà nantu à a scena u 13 di sittembri, Birsen Tezer u 14 di sittembri, è Eda Baba u 15 di sittembri. I fans chì volenu à sente l'artisti puderanu acquistà biglietti da Biletnial.com. Art Sun Zeki Müren, chì hè vinutu in mente cù u banner "I Came With Respect to My Sovereign Sovereign" è unu di i nomi ricordati quandu Izmir International Fair hè mintuatu, serà cummemoratu cù un prugramma speciale in a fiera.

Book Street è Face to Face Sohbetà Izmir Fair

Book Street, chì si svolgerà per a prima volta quist'annu, si stende da Lausanne Gate à Cascade Pool. Avvenimenti literarii, Face to Face SohbetU Museu di Pittura è Scultura serà nantu à u palcuscenicu per esse stallatu davanti à a Galeria d'Arte Kültürpark. Parechji amanti di a penna impurtanti si scontranu quì. Gülperi Sert, Çiğdem Erkal İpek, Sunay Akın, Erol Egemen–Kaan Çaydamlı (Losers Club), Sindaco di Tunceli Fatih Mehmet Maçoğlu, Canan Tan, Nilgün Bodur, Autori di a serie İzmirim, Varol Yaşaroğlu, Mahirsücın, Elgisal, Elisi, Mahirsücın Cengiz, Ercan Kesal, Murat Menteş - Hakan Karataş, Merdan Yanardağ scuntrà i so fan in IEF.

U teatru serà vistu à a "Fiera"

İsmet İnönü Art Center arriccherà e notte di fiera riunendu l'arte è l'artisti cù l'amatori di teatru trà 7-15 settembre. I drammi di teatru, chì saranu eseguiti à 20.00:1984 per nove ghjorni, sò i seguenti: "Joseph K", "Azizname", "A vita hè bona per quale?", "Ferhangi Şeyler", "Venite, scuntremu", "Vee Curtain", "XNUMX Big Detention", "Sò Don Chisciotte", "Testa di donna". Inoltre, i drammi di teatru seranu messi in scena in u Centru d'Arte di Izmir.

Tuttu u cinema in Izmir

U Cinema Here Festival apre e so porte l'11 di settembre cù i Premii d'Onore è Achievement, è ancu a 4a Cerimonia di Premiazione di u Prughjettu di Prughjettu di Cortometraje. À u festivale, induve İpek Bilgin è Taner Birsel riceveranu Premii Onorari, Ozan Güven è Saadet Işıl Aksoy seranu premiati cù i Premii di Achievement. I finalisti di u 75th Short Film Project Competition, in quale un totale di prughjetti 4 anu participatu questu annu, riceveranu ancu i so premii à l'IEF. Trè premiere naziunale è una internazionale, un totale di 12 filmi scontri cù i cinéfili à u festival; 18 cortometraggi seranu proiettati in a maratona di i cortometraggi, chì si terrà per a seconda volta quist'annu. Ci saranu ancu attelli durante u festival di cinque ghjorni. I biglietti di u filmu ponu ancu esse acquistati da Biletnial.com.

Organizzazione di eSports giganti

A Fiera Internaziunale di İzmir accoglierà u più grande bazar storicu à l'aria aperta di Turchia sottu u nome "Kemeraltı Street". In u scopu di l'avvenimenti, serà u finale più cumpletu di a più grande urganizazione di e-sport ESL in Turchia, in a Sala No. I carrughji seranu festivi cù manifestazioni di strada. Parechje attività sportive farà respira l'invitati in a natura unica di Kulturpark. I zitelli ùn eranu micca scurdati ancu à a fiera. Eventi speciali aspettanu i zitelli à l'IEF.

Tariffe d'entrata ghjustu

  1. I spazii aperti di a Fiera Internaziunale di Izmir seranu aperti à i visitori à 12.00. L'ore di ingressu à i saloni serà trà 16.00-23.00. I tariffi d'ingressu fieri sò stati determinati cum'è 4,5 TL. U 9 ​​di settembre, quandu u cuncertu di sulidarità di Izmir One Heart hè tenutu, a tarifa d'ingressu serà di 10 TL in tuttu u ghjornu. Tutti l'ingudu per esse uttene u 9 di settembre seranu utilizati per a prutezzione di e fureste di İzmir. Quelli chì utilizanu a Porta di l'Eroi u 9 di Settembre puderanu entre novu per 4,5 TL. I passaggi à e porte d'entrata ponu esse fatti cù a carta İzmirim, carte di creditu è ​​di debitu cù a funzione "senza cuntattu". I titulari di carte elettroniche di i disabili è i so cumpagni, i veterani è i so parenti, e famiglie di martiri puderanu entre in Kulturpark gratuitamente. I citadini chì ùn anu micca a Carta İzmirim puderanu cumprà carte unicu è di doppia entrata da i punti creati à l'entrata di a fiera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*