L'operatori turistici tedeschi si sò imbarcati in a funivia di Alanya per a prima volta cum'è delegazione

Alanya hè statu presentatu à i funzionari di i principali tour operators di Germania. 43 ufficiali di l'impurtanti operatori turistici di Germania, invitati à Antalya da Hüseyin Baraner, chì travaglia cum'è rappresentante straneru di TÜRSAB, sò ghjunti in Alanya per un ghjornu. Un tour promozionale di Alanya hè statu urganizatu per l'autorità tedesche, ospitatu da u sindaco di Alanya Adem Murat Yücel. In più di i tour operators, u Rappresentante Esteru di TÜRSAB Hüseyin Baraner, u presidente ALTID Burhan Sili è u presidente AGC Mehmet Ali Dim anu participatu ancu.

BARANER, "ALANYA TELEPHONE FULL PROJECT"
A delegazione tedesca, chì hà iniziatu u so tour d'Alanya da Damlataş Cave, andò dopu à u Castellu di Alanya cù a funivia stabilita da a municipalità di Alanya trà Damlataş è Ehmedek. U Rappresentante Esteru di TÜRSAB Hüseyin Baraner, chì hà spartutu a stessa cabina cù u sindaco Yücel, hà dichjaratu ch'ellu era maravigliatu da Damlataş è Cleopatra Beach, è hà dettu: "Alanya Cable Car hè un prughjettu perfettu. Felicitazioni à u nostru merre. Un investimentu assai seriu; Hè ancu assai integrata in a natura. Ùn ci hè nunda chì attrae l'ochju. Moltu successu. Era a decisione ghjusta ", disse.

FATTU UNA COMUNICATA PRESSA CONJUNTA PÀ TURISMU
U sindaco di Alanya Adem Murat Yücel, u Rappresentante TÜRSAB d'oltremare Hüseyin Baraner, u presidente ALTID Burhan Sili è u presidente AGC Mehmet Ali Dim, chì hè andatu à u Castellu in funivia, hà fattu una dichjarazione di stampa cumuna annantu à u tour Alanya di tour operators tedeschi.

PRESIDENTE YUCEL, "I TEDESCHI SONO I NOSTRI AMICI"
U sindaco di Alanya, Adem Murat Yücel, chì hà iniziatu a so dichjarazione, dicendu chì sempre dicenu chì Alanya hè a cità più bella, più felice è più pacifica di u mondu, hà dettu: "Cuntinuemu à dì questu. A nostra regione hè una regione di civilisazioni multilingua, multi-religiosa, multiculturale. I tedeschi, i nostri amichi, chjamanu Alanya little Germany in Germania. Grazie à u sgiò Baraner, una delegazione di circa 50 tour operators hè ghjunta in a nostra cità. Avemu visitatu a nostra cità cù a dinamica di a cità è i gestori di e strutture turistiche. Pudemu ancu stu gruppu nantu à u telefuninu, chì hè in a fase di prova, chì hè un valore chì avemu aghjustatu à Alanya. Vogliu ringrazià u Signore Baraner è u nostru Ministru di l'Affari Esteri, u Signore Çavuşoğlu per u so sustegnu à questa urganizazione. In questa occasione, avemu avutu l'uccasioni di presentà a telecabina. Avà hè un sognu di 37 anni di u nostru Alanya. Oghje, hè una facilità chì aghjunghje un valore di marca à Alanya. Avemu creatu un tali stabilimentu per chì a ghjente pò prufittà di e bellezze di Alanya. I telefunini in tuttu u mondu anu dui scopi. Unu hè trasportu è l'altru hè spettaculu. U useremu sia per u trasportu sia per a visualizazione. Questu ci dà un vantaghju aghjuntu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta urganizazione ", disse.

DIM, "I TOUR OPERATORS GERMANI ACCRU PÀ A PRIMA VOLTA COME DELEGAZIONE U CARRO DI CORDA DI ALANYA"
"Oghje hè un ghjornu impurtante per Alanya. Cum'è sapete, u funiculu hà iniziatu i tour di prova è u trasportu ", cuminciò u so discorsu, u presidente AGC Mehmet Ali Dim hà dettu:
"Ci hè una delegazione assai impurtante in Alanya oghje. Rapprisintanti di tour operators assai impurtanti da a Germania ghjunsenu in Alanya cù l'iniziativi di u veteranu espertu di turismu Hüseyin Baraner, chì hà cunnisciutu Alanya per un bellu pezzu. Anu attribuitu quasi un ghjornu di a so tour d'Antalya di 48 ore à Alanya. Spergu chì questu serà un principiu per i turisti tedeschi, chì bramanu Alanya, per vultà in Alanya ".

BURHAN SİLİ, "TUTTU SUCCEDE PRIMA IN ALANYA"
U presidente di ALTID, Burhan Sili, hà dettu ancu in una dichjarazione: "Stu viaghju hè una urganizazione chì significa chì a ghjente pò toccu, vede è sente a struttura quì. Un ringraziu speciale à Baraner, a Regione di Antalya è a Regione di Alanya chì anu urganizatu sta urganizazione. Vogliu ringrazià u nostru sindaco, Adem Murat Yücel, chì ci hà datu sta opportunità. Oghje hè un ghjornu impurtante. I viaghji di prova di u funiculu sò stati fatti, hè in a fase di apertura, ma hà accoltu i so invitati per a prima volta oghje. Alanya hè una cità induve tuttu hè sperimentatu per a prima volta. Spergu chì oghje serà una tappa. Sia per a funivia è per l'aumentu di u numeru di turisti tedeschi ", disse.

BARANER, "ALANYA HÈ UN PUNTU IMPORTANTE DOVE INIZIATE E RELAZIONI DI TURISMO TURCO-TEDESCO"
Mencionendu chì Alanya hè un puntu impurtante induve e relazioni turchi-tedeschi, in particulare i rilazioni turistici turco-tedeschi cumincianu, Hüseyin Baraner hà dettu: "40 anni fà, avemu principiatu sta attività purtendu i primi turisti tedeschi chì sò ghjunti in u nostru paese in Alanya. Dunque, e relazioni trà Alanya è Germania sò assai calde è prufonde. Avemu centinaie di millaie o ancu decine di millaie d'amici tedeschi da Alanya chì anu stabilitu famiglie è si sò maritati quì. Circa 40 milioni di tedeschi anu visitatu Alanya in 17 anni. Se pigliemu a summa di tutti, simu in un puntu assai, assai cunnisciutu è, più impurtante, assai populari in Germania ".

"LAVAREmu PER FÀ DI ALANYA UN LEADER IN U MERCATU GERMANU NUOVO"
In a so dichjarazione, hà dettu: "Ci hè statu un pocu di prublema trà e società di i dui paesi per via di e crisi chì avemu passatu, e cause di quale sapete. U Rappresentante Internaziunale di TÜRSAB, Hüseyin Baraner, hà dettu:
"Avemu dumandatu à a municipalità di Alanya in quantu à questa urganizazione. Grazie à elli, u sindaco Adem hà dettu, aghju mubilisatu tuttu. Venite à fà ciò chì vulete, i tedeschi sò amichi di Alanya. Semu ancu i so amichi. Vuleriamu accoglie più famiglie tedesche, zitelli, anziani, atleti è artisti in Alanya; "Se decine di millaie di persone volenu vene fora di stu gruppu, vulemu allughjà quì", disse. Sò stati assai sustegnu cum'è municipalità. In listessu modu, Mehmet Ali Bey è Burhan Bey anu ancu aiutatu. Caru Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu hà dimustratu un grande interessu è sustegnu. In altre parolle, cum'è una famiglia Alanya, avemu prisentatu u primu esempiu di un travagliu chì rinfurzà a nostra ecunumia è l'amicizia di novu. Credu chì Alanya hà da sperimentà ghjorni megliu in u futuru. Queste ricchezze intornu à noi ùn esistenu micca in parechje parte di u mondu, micca solu in Turchia. Pensu chì avemu da trasfurmà queste bellezze in una grande ecunumia è una fonte d'amicizia per a Turchia ".

Dopu à u comunicatu di stampa, a delegazione tedesca è i funzionari anu visitatu a Moschea storica di Süleymaniye in u Castellu di Alanya, a Citadella è l'area di Bedesten, è anu assistitu à u cocktail datu à a Casa Kemal Atlı di a municipalità di Alanya. U tour d'Alanya di l'operatori turistici hè finitu dopu à u tour di u bazar è u tour in barca.