Ministru Arslan, "Turchia hà da cresce per l'oppressi"

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dettu: "Stu paese hà da cresce micca solu per 80 milioni, ma ancu per l'oppressi è e vittime in u mondu. U modu di sta crescita passa per una Turchia forte ". disse.

U Ministru Arslan, in una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu à a riunione tenuta in u Guvernu di Konya, hà dettu chì anu evaluatu u stadiu di l'investimenti in corso in a cità.

Dichjarà chì crede chì a riunione averà risultati pusitivi per Konya, Arslan hà dettu: "Quale hè a nostra situazione, quale hè u nostru scopu, quale hè u duvere di ognunu di noi per ghjunghje à questu scopu? Avemu discututu questi. Perchè sapemu chì ùn hè micca abbastanza di pianificà solu da Ankara, è di dì "Facciu" solu da Ankara ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Arslan spiegò chì Konya hè una basa di produzzione è chì hè impurtante per u sviluppu per ghjunghje à a pruvincia à u Mediterraniu è u Mari Neru in pocu tempu.

Dichjarà chì u sviluppu di a cità significa ancu u sviluppu di Turchia, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu cunsultazioni nantu à l'autostrade, i ferrovii è i prughjetti di cumunicazione.

Apuntendu chì anu ancu discututu l'armunia è i prucessi d'integrazione di i metri pianificati in Konya, Arslan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Ci sò ancu assai boni sviluppi in u campu di a cumunicazione in a pruvincia. Sia à u puntu di sviluppà l'infrastruttura di fibra ottica è di aumentà u numeru di abbonati di banda larga ... Konya hè una cità assai grande geograficamente. Serve una zona assai grande. In questu spaziu, avemu ancu studii assai serii in quantu à l'accessu per u telefunu è l'internet, soprattuttu in e zone rurale. Avemu ancu revelatu ciò chì avemu fattu è ciò chì faremu in questu sensu. Cum'è u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, circa 13 miliardi di investimenti sò stati fatti in Konya in 6 anni è a quantità di i nostri prughjetti in corso in Konya hè di 4 miliardi 250 milioni di lire turche.

Sottulineendu chì sta figura ùn include micca i prughjetti previsti per esse iniziati, Arslan hà dettu: "Cum'è pruvincia, sicuru, Konya hè impurtante per u nostru paese è u nostru guvernu. Cum'è u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hè un cruciamentu assai impurtante in quantu à rende u paese accessibile è accessibile ". hà fattu a so valutazione.

"Avemu bisognu di travaglià dura per una Turchia forte"

Ringraziendu quelli chì anu cuntribuitu à i prughjetti, Arslan hà dettu: "Tutti cunnosci u so sughjettu è ognunu sapi ciò chì facenu è perchè. A più impurtante, ognunu sapi chì; "Stu paese hà da cresce micca solu per 80 milioni, ma ancu per l'oppressi è aggravati in u mondu. U modu di sta crescita passa per una Turchia forte '. Avemu bisognu di travaglià dura per una Turchia forte è avemu digià fattu questu ". disse.

Arslan hà enfatizatu chì cum'è u Ministeru, i guverni lucali è l'urganisazioni, sò cuscenti di e so rispunsabilità in a strada di una Turchia forte sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è sottu a guida di u primu ministru Binali Yıldırım.

U vicepresidentu di u Partitu AK Ahmet Sorgun, u guvernatore di Konya Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Tahir Akyürek, u presidente provinciale di l'AK Party Konya Musa Arat è i deputati anu assistitu à a riunione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*