Descrizzione di u terminal da Bursa Metropolitan

L'allegazione di danni publichi derivanti da l'adjudicazione da a Municipalità Metropolitana di Bursa di l'operazione di Bus Terminal à Burulaş hè stata riflessa in a decisione di a Corte di Conti, è u prucessu legale ùn hè ancu finitu. U prucessu d'appellu serà iniziatu da a Municipalità Metropolitana in quantu à u prublema.

Per d 'altra banda, u trasferimentu di l'operazione di Bus Terminal à Burulaş hè stata realizata cumplettamente in cunfurmità cù e lege è i regulamenti. Perchè in l'articulu 5216 di a Legge Municipalità Metropolitana N ° 26; "…..La municipalità metropolitana pò trasfiriri l'operazione di servizii di trasportu à e cumpagnie in cui a cumuna o i so affiliati detenenu più di 50% di azioni, è à e cumpagnie in cui queste cumpagnie anu più di 50% di azioni, per un periodu è u prezzu à esse determinatu da u cunsigliu municipale, senza esse sottumessu à e disposizioni di a Legge di l'Offerta Statale N ° 2886. "Si dice.

Mentre chì l'articulu in quistione cita l'imprese in quale a Municipalità Metropolitana hè un partenariu di più di u 50 per centu, ùn deve esse scurdatu chì Burulaş hè una cumpagnia di trasportu di a municipalità metropolitana cù u capitale di u 100 per centu.
U trasferimentu di l'affari da a Municipalità Metropolitana, una istituzione publica, à una sucità interamente posseduta da ellu, hè un passu fattu cù l'interessu publicu in mente piuttostu cà u dannu publicu. In questa pratica, ùn hè micca pussibule di trasfiriri risorse publiche à individui è istituzioni privati ​​​​o furnisce prufitti.

Dopu chì u prucessu d'appellu hè finitu è ​​u prucessu legale hè finitu, u travagliu necessariu serà realizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*