Spraying Alert nantu à e ferrovie da u guvernatore di Gaziantep

A Guvernazione di Gaziantep hà avvistatu i citadini chì i pesticidi da esse aduprati sò velenosi per via di i pesticidi da esse fatti nantu à e linee è stazioni ferroviarie.

In a dichjarazione fatta da l'Uffiziu di u Guvernatore di Gaziantep, a nota informativa nantu à a "Disinfestazione in u scopu di a lotta contru l'erbaccia" di a Direzzione Press-Broadcasting and Public Relations (TCDD) di a Direzzione Generale di Ferrovie Turchi di Statu hè datu quì sottu.

"Adana- Mersin- Osmaniye- Hatay- Gaziantep- Kahramanmaraş- Niğde- Konya è e stazioni ferroviarie Karaman seranu spruzzate in u scopu di u cuntrollu di erbaccia trà u 21-27 d'Aostu 2017.

Siccomu i pesticidi da esse aduprati sò velenosi, aspettemu chì a ghjente di a regione sia sensibile à ùn pascerà animali in u circondu di a linea ferroviaria per 10 ghjorni dopu à a spruzzatura. A spruzzatura serà realizata trà e stazioni Hatay-Osmaniye è Iskenderun-Toprakkale-Fevzipaşa in i cunfini provinciali di Gaziantep u 23.08, è trà e stazioni Fevzipaşa-Türkoğlu-Adana in i cunfini di Gaziantep - Kahramanmaraş - pruvincia Adana.2017.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*