A Fiera Eurasia Rail 2019 hè principiata

l'industria ferroviaria si scontra in Izmir
l'industria ferroviaria si scontra in Izmir

L'3 di a "Fiera di Ferrovia Eurasia, Sistemi di Ferrovia Ligeru, Infrastruttura è Logistica", chì si tene ogni dui anni è hè a 8a fiera ferroviaria più grande di u mondu in u so campu, hè stata aperta u 10 d'aprile di u 2019 in Fair Izmir.

à l'apertura; Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Selim Dursun, Direttore Generale di TCDD Ali İhsan Uygun, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Tunç Soyer è alti dirigenti di istituzioni è urganisazioni principali in u settore ferroviariu.

DURSUN: "I Ferrovii sò diventati a nostra pulitica di u guvernu"

Facendu un discorsu in a ceremonia d'apertura, u Vice-Ministru Dursun hà spiegatu chì e ferrovie anu fattu una longa strada da ieri à oghje è hà dettu: "Inseme, seguimu i sviluppi in u settore. In Eurasia Rail, chì hè stata in Ankara in 2011, a participazione di i lucali era 40 per centu, questu annu hà righjuntu u 60 per centu. Hè assai impurtante per aumentà u numeru di e nostre marche domestiche. I Ferrovii sò diventati a nostra pulitica di u guvernu. U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà investitu 527 miliardi di lire è 126 miliardi di lire di questu investimentu sò stati attribuiti à e ferrovie. U prugressu per alzà u mira è l'aumentu di u travagliu realizatu in u settore portanu à a differenziazione di u cummerciu, un aumentu di a rata di prufittuità è u sviluppu di u nostru paese. Travagliemu inseme per dumani megliu. Credu chì a fiera apre i nostri orizzonti in u futuru cum'è oghje ". disse.

UYGUN: "Continuemu à purtà novi opere à Izmir"

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, in u so discorsu, hà sottolineatu chì vedenu a Fiera cum'è una grande opportunità per sparte l'opportunità è e capacità ottenute cù altri paesi.

Uygun hà dettu chì u serviziu di viaghju in trenu d'alta velocità hè attualmente offertu à u 40 per centu di a pupulazione di u paese, cù voli di cunnessione nantu à e linee Ankara-Eskişehir-Istanbul è Konya-Eskişehir-Istanbul, è hà dettu: "Avemu espansione rapidamente a nostra alta velocità. rete di serviziu di treni, chì hà guadagnatu a grande admirazione di i nostri citadini è invitati chì visitanu u nostru paese. I nostri treni d'alta velocità da Ankara è Konya à Pendik in Istanbul, Gebze-Halkalı da u 12 di marzu cù l'apertura di a ferrovia HalkalıHè furnitu un grande cunfortu in u trasportu ghjunghjendu finu à.

I nostri travaglii di custruzzione di ferrovie à alta velocità trà Ankara-Sivas è İzmir-Ankara continuanu. In più di e ferrovie d'alta velocità, custruemu ferrovie d'alta velocità induve pudemu trasportà sia i passageri sia a merce. "dissi.

U General Manager Uygun hà dichjaratu chì i prughjetti impurtanti in quantu à a signalazione è l'elettrificazione di e linee esistenti, i centri logistichi è i studii di R & D, i sistemi ferroviari urbani è a produzzione domestica è naziunale sò stati purtati in u nostru paese è i novi cuntinueghjanu à esse purtati.

Enfatizendu chì a 8ª Fiera Ferroviaria Eurasia chì si terrà in İzmir quist'annu hà un significatu speciale per elli, Uygun hà ricurdatu chì a storia di 162 anni di e ferrovie turche hà iniziatu in İzmir.

Uygun hà dettu: "Dotata di stazioni storichi, porti è musei, Izmir hè una cità chì si sviluppa è hè identificata cù e ferrovie. Cum'è Ferrovie, cuntinuemu à investisce in Izmir è à purtà novi travaglii cù a nostra nova visione è missione ". disse.

Sottulineendu chì u sistema suburbanu urbanu di 136 chilometri hè statu implementatu è operatu cù successu cum'è un prughjettu cumunu di i guverni cintrali è lucali cù a cooperazione di TCDD è di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Uygun hà dettu chì a linea suburbana chì serve attualmente trà Aliağa è Selçuk serà. esse allargata à Bergama, cunghjuntendu e duie antiche cità di Efesu è Bergama, disse chì si scontranu.

Uygun hà dichjaratu chì cuntinueghjanu a custruzzione di a ferrovia d'alta velocità Ankara-İzmir, chì riducerà u tempu di viaghju trà İzmir è Ankara à 3.5 ore, è chì stanu realizanu un prughjettu di ferrovia à alta velocità trà Selçuk-Ortaklar-Aydin è Aydin-Denizli.

Parlendu di l'investimenti fatti in u Portu di İzmir, Uygun hà dettu: "Avemu resu servizii portu più veloci è più efficaci acquistendu 10 novi rimorchi di pocu tempu fà. U nostru Prughjettu di Custruzzione di Escavatori è Dock cù u Dragu di u Portu di Izmir cuntinueghja ". hà nutatu.

Uygun hà dettu ancu nantu à i Musei TCDD in İzmir, "Avemu arricchitu u Museu Ferroviariu è a Galleria d'Arte in Alsancak, chì hà un postu eccezziunale trà i nostri Musei TCDD è mette in luce a storia di İzmir. U nostru Museu di Locomotive à Vapuri, situatu in Selçuk Çamlık, chì avemu trattatu cù una nova comprensione, hè diventatu unu di i posti più populari in a regione in quantu à a cultura è u turismu. disse.

U direttore generale di TCDD, Ali İhsan Uygun, hà dichjaratu chì i prughjetti di ferrovia chì guidanu u sviluppu di u nostru paese è İzmir continuanu rapidamente.

A cerimonia di apertura hè stata cumpletata cù a presentazione di una placca è un tagliu di nastri dopu à i discorsi.

U GENERAL MANAGER TCDD ALI İHSAN UYGUN ASSISTIU À U PANEL

U direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun, Prof. Dr. Hà rispostu à e dumande in u pannellu intitulatu "U Presente, u Futuru è e Prospettivi Ecunomichi di e Nostre Ferroviari" moderatu da Mustafa Ilıcalı.

U PULSE DI L'INDUSTRIA FERROVIARIA SERÀ TENUTA

In a fiera, sustinutu da TCDD per u sviluppu di u settore in u nostru paese, per 3 ghjorni; Presente, Future è Aspettativa Ecunomica di e Nostre Ferroviari, Sicurezza in Sistemi Ferroviari, Localizazione è Investimenti in Sistemi Ferroviari Urbani, Cuuperazione Settore Pùblicu è Privatu per u Sistema Ferroviario, Digitalizazione in Ferroviari, Opportunità di Standardizazione di Sistema in Signaling, pannelli, cunferenze è seminarii è tecniche tecniche. sò stati urganizati viaghji.U scopu hè di assicurà a spartera di cunniscenze è spirienzi in u settore à un altu livellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*