Birdal è Kurt Logistics anu investigatu campi è treni

Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di l'UDH, è Veysi Kurt, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ, anu fattu ispezioni in i campi logistichi è i treni in a regione Egea.

Birdal è Kurt anu visitatu ancu Sait Türek, presidente di u Cunsigliu di a Zona Industriale Organizzata di Manisa (MOS), è hà evaluatu a situazione di MOS in u scopu di sviluppi in u settore logisticu.

Birdal è Kurt, chì anu visitatu ancu u campu di logistica MOS, andonu à a stazione di Biçerova cù u trenu di merci di bloccu è anu visitatu i campi logistichi di Biçerova è Çakmaklı.

Birdal hà signalatu chì u Pianu Maestru di Trasportu è u Pianu Maestru di Logistica sò stati preparati cum'è u Ministeru, è hà dichjaratu chì l'elementu principale di u sviluppu hè una infrastruttura di trasportu sana è equilibrata, è chì in questu cuntestu, un sistema di trasportu integratu è a logistica guadagnanu impurtanza.

Enfatizendu chì una nova era hè iniziata cù a liberalizazione di u settore ferroviariu, Kurt hà dettu: "Cum'è TCDD Taşımacılık AŞ, evaluemu e nostre attività è determinamu strategie in cunfurmità cù u spiritu è ​​a logica di a nova era. U settore di a logistica hè unu di i pilastri di l'ecunumia. U successu di l'imprese cummirciali è industriali dipende direttamente da operazioni logistiche affidate, sicure, economiche è puntuali. Hè ovvi chì a capacità logistica di Turchia, chì serà una di e pochi ecunumie di u mondu in u 2023, cresce à un altu livellu. A nostra cumpagnia mira à u trasportu in un hinterland di 25 milioni di chilometri quadrati è hè fermamente in strada per diventà una marca mundiale ".

Kurt hà dettu: "Avemu cuminciatu e nostre investigazioni cù u nostru Capu di Dipartimentu di Logistica, Mehmet Altınsoy, da a regione di Marmara. Inseme cù u nostru subsegretariu diputatu Orhan Birdal, avemu visitatu i nostri siti di logistica è treni in a regione Egea. Da avà, visiteremu ognunu di i nostri posti di travagliu, travaglià, travaglià, travaglià per fà oghje megliu chè ieri ". disse.

TCDD 3rd Regional Manager Selim Koçbay, Vice Direttore Regionale Nizamettin Çiçek, Capu di u Dipartimentu di Logistica Mehmet Altınsoy, TCDD Transport Aegean Region Coordinator Müslüm Yurdakul è i dirigenti cunnessi accumpagnavanu Orhan Birdal, Subsegretariu di u Ministeru di UDH.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*